„Marka Wspiera Markę”- projekt szyty na miarę sukcesu! Multibrandowy pokaz mody promujący polską modę i design



„Marka Wspiera Markę”- projekt szyty na miarę sukcesu! Multibrandowy pokaz mody promujący polską modę i design. Sześć edycji wydarzenia, wielu znamienitych gości, ogromne zainteresowanie wpływowych mediów, niepowtarzalna okazja do zaprezentowania swojego talentu osobom tworzącym branżę – tak w wielkim skrócie można opisać multibrandowy projekt „Marka Wspiera Markę”, którego kolejna odsłona odbędzie się 1 czerwca w Łodzi!

Z każdym rokiem branża modowa zyskuje coraz bardziej znaczącą pozycję w naszym kraju. Mimo to, jeszcze do niedawna zarówno początkujący adepci tej sztuki, jak i doświadczeni projektanci oraz przedstawiciele firm, ośrodków akademickich czy instytucji związanych z tym kręgiem, zwracali uwagę na doskwierający każdej ze stron brak wydarzeń umożliwiających wzajemną integrację i ułatwiających współpracę na tym polu. Jednak sytuacja zmieniła się diametralnie od 9 września 2016 roku, kiedy to Personal Branding Polska powołał do życia unikatowy projekt „Marka Wspiera Markę”.

– „Marka Wspiera Markę” to multibrandowy pokaz mody promujący polską modę i design. Łączenie marek, wzajemna wymiana kontaktów i współpraca to podstawowa zasada projektu, dlatego w wydarzeniu biorą udział już dobrze znani projektanci oraz ci, którzy debiutują w świecie mody. Wydarzenie jest okazją dla marek modowych do nawiązania kontaktów biznesowych. Ponadto w pokazie biorą udział także studenci uczelni artystycznych, którzy stawiają pierwsze kroki w branży. Warto podkreślić, iż idea wydarzenia „Marka Wspiera Markę”, uwzględnia współpracę nie tylko marek modowych, ale także firm z innych sektorów (np. kosmetycznego, spożywczego). Wydarzenie ma nie tylko wymiar lokalny, ale także ogólnopolski. –
mówi Anna Szubert, pomysłodawczyni projektu.

Wielkie święto mody spotkało się z ogromnym uznaniem cenionych jak i debiutujących projektantów, przedstawicieli polskich marek modowych czy uczelni artystycznych, swe zainteresowanie okazały też media oraz władze lokalne, które w szerokim zakresie objęły to wydarzenie swym patronatem. Idea trafiła zatem na niezwykle podatny grunt i pozwoliła w pełni wykorzystać potencjał uczestników!

Trudno przecenić możliwości, jakie daje uczestnikom prestiżowy projekt „Marka Wspiera Markę”; dla znanych projektantów to okazja do budowania i umacniania swego prestiżu, dla debiutantów w świecie mody – niepowtarzalna szansa na zaprezentowanie swych umiejętności i na nawiązanie kontaktów zawodowych, z kolei dla firm z branży – możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców, a co za tym idzie, zwiększenia ekspansji na obce rynki (dzięki udziałowi zagranicznych gości oraz sposobności oglądania pokazu on-line, jako tzw. life-streaming przez nieograniczoną liczbę osób). Nic dziwnego zatem, że każda kolejna edycja wyjątkowego projektu „Marka Wspiera Markę” cieszy się coraz większą popularnością wśród osób z branży oraz rosnącym zainteresowaniem opiniotwórczych mediów.




1 czerwca, w centrum Polski, w Łodzi, odbędzie się siódma już edycja prestiżowego wydarzenia zrzeszającego osoby ze świata mody i designu. Podobnie jak poprzednio, wstęp na pokaz możliwy jest wyłącznie po okazaniu zaproszenia. Wybór miejsca nie jest przypadkowy – Łódź od dawna utożsamiana z przemysłem włókienniczym, stanowi dziś prawdziwą kuźnię modowych talentów.

Nie inaczej będzie tym razem, organizatorzy pokazu, bazując na doświadczeniach z poprzednich edycji, przygotowali jeszcze więcej inspirujących wydarzeń związanych z akcją, m.in. z częścią networkingową, czy strefą showromoow, gdzie poznamy pracę najbardziej utalentowanych projektantów. Dla każdego uczestnika udział w tym wpływowym wydarzeniu to niepowtarzalna okazja nie tylko do zaprezentowania światu swojego talentu, ale też do nadania własnej karierze większego tempa!

W siódmej edycji weźmie udział dziesięciu projektantów. Wiemy już na pewno, że do zaprezentowania swoich kolekcji zaproszeni zostali: Angelika Józefczyk, COSEL, Maciej Piłat i Milena Sobierajska. Kolejnych poznamy w najbliższych dniach.
Organizatorami wydarzenia jest Personal Branding Polska i Województwo Łódzkie.

Aeroprostownica Sencor Artemiss SHI 9100RS – rewolucja w prostowaniu suchych i mokrych włosów

Aeroprostownica Sencor Artemiss SHI 9100RS to urządzenie, które redefiniuje codzienną stylizację włosów. Innowacyjna technologia prostowania za pomocą powietrza zapobiega nadmiernej ekspozycji…
CZYTAJ

Od krajowych strategii do lokalnych działań. Rolnictwo w obliczu zmian klimatu

Zmiany klimatu w coraz większym stopniu wpływają na rolnictwo – sektor, który z jednej strony odpowiada za bezpieczeństwo żywnościowe, a…
CZYTAJ

Bezpieczeństwo żywnościowe i klimat – wspólne wyzwania współczesnego świata

Światowy Dzień Żywności, obchodzony 16 października, to okazja do refleksji nad tym, jak powstaje żywność, jak z niej korzystamy i…
CZYTAJ

Od Polski po Danię: jak sieć Netto walczy z marnowaniem jedzenia

Na świecie marnuje się około jednej trzeciej wyprodukowanej żywności. W Unii Europejskiej ponad połowa tych strat powstaje w domach. W…
CZYTAJ

Dla urody i dla zdrowia – co warto wiedzieć o blefaroplastyce?

Ograniczone pole widzenia, zmęczenie oczu i bóle głowy to jedne z najbardziej dokuczliwych dolegliwości mało znanego problemu – opadających powiek.…
CZYTAJ

Domowy kisiel żurawinowy z malinami

Domowy kisiel w najlepszym wydaniu — kwaśna żurawina i słodkie maliny tworzą duet, który idealnie rozgrzewa w chłodne dni. Ten…
CZYTAJ

Pokolenie Z a kryzys zdrowia psychicznego: dlaczego młodzi Polacy odczuwają największy niepokój?

Coraz częściej w mediach oraz przestrzeni publicznej słowo dobrostan odmieniane jest przez wszystkie przypadki. To dobry znak, przede wszystkim dla…
CZYTAJ

SAD – choroba afektywna sezonowa (Seasonal Affective Disorder), czyli sezonowy spadek nastroju. Na czym polega i jak sobie z nim radzić?

Jesień i zima to dla wielu z nas trudniejszy czas. Krótszy dzień, mniejsza ilość światła słonecznego i zaburzony rytm dobowy…
CZYTAJ

Jak era cyfrowa wpływa na wzrok? Jak rozwijają się choroby oczu? Profilaktyka i leczenie chorób oczu z okazji Światowego Dnia Wzroku

Współczesny człowiek spędza średnio kilka godzin dziennie przed ekranami urządzeń elektronicznych, co prowadzi do nadmiernego obciążenia narządu wzroku, zaburzeń akomodacji…
CZYTAJ

Odnowiona linia produktów do pielęgnacji skóry ageLOC Tru Face od marki Nu Skin

Linia kosmetyków do pielęgnacji uwzględniająca holistyczne podejście do procesu starzenia, zaprojektowana specjalnie w celu zwalczania widocznych oznak starzenia się skóry.…
CZYTAJ

„I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?” Stowarzyszenie mali bracia Ubogich rusza z akcją promującą Program „Obecność”

Czy bohaterowie ulubionych baśni z dzieciństwa naprawdę żyli długo i szczęśliwie? To pytanie stało się inspiracją dla najnowszej akcji Stowarzyszenia…
CZYTAJ

Trening mózgu, a nie tylko ciała. Dlaczego tak trudno nam wytrwać w aktywności fizycznej?

„Od jutra zacznę biegać”. „Od poniedziałku siłownia”. „Od nowego roku zmiana nawyków”. Większość z nas zna te obietnice aż za…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Pokolenie Z a kryzys zdrowia psychicznego: dlaczego młodzi Polacy odczuwają największy niepokój?

Coraz częściej w mediach oraz przestrzeni publicznej słowo dobrostan odmieniane jest przez…
CZYTAJ

SAD – choroba afektywna sezonowa (Seasonal Affective Disorder), czyli sezonowy spadek nastroju. Na czym polega i jak sobie z nim radzić?

Jesień i zima to dla wielu z nas trudniejszy czas. Krótszy dzień,…
CZYTAJ

Jak era cyfrowa wpływa na wzrok? Jak rozwijają się choroby oczu? Profilaktyka i leczenie chorób oczu z okazji Światowego Dnia Wzroku

Współczesny człowiek spędza średnio kilka godzin dziennie przed ekranami urządzeń elektronicznych, co…
CZYTAJ

Trening mózgu, a nie tylko ciała. Dlaczego tak trudno nam wytrwać w aktywności fizycznej?

„Od jutra zacznę biegać”. „Od poniedziałku siłownia”. „Od nowego roku zmiana nawyków”.…
CZYTAJ

Światowy Dzień Onkologii – dlaczego tak ważna jest szybka diagnoza, co oznacza kompleksowe leczenie w onkologii i na czym polega szybka terapia onkologiczna

4 października przypada Światowy Dzień Onkologii, który przypomina o znaczeniu wczesnej diagnostyki,…
CZYTAJ