Wrocław Fashion Outlet z walentynkową akcją „Fit for two”. Centrum rozdaje karnety do Fitness Academy
Wrocław Fashion Outlet z walentynkową akcją „Fit for two”. Centrum rozdaje karnety do Fitness Academy, organizuje pokazy fitness i darmowe porady trenerów oraz zachęca do udziału w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. „Fit for two! Trening w dobrym towarzystwie” – pod tym hasłem kryje się akcja zorganizowana przez Wrocław Fashion Outlet, w ramach której do zdobycia będzie aż 175 podwójnych wejściówek do Fitness Academy Rogowska i Strzegomska.
Aby je otrzymać, wystarczy między 13 a 18 lutym zrobić zakupy w centrum za minimum 300 zł. Dodatkowo, podczas zaplanowanego na 18 lutego finału wydarzenia, dla odwiedzjących Wrocław Fashion Outlet przewidziano szereg atrakcji przygotowanych we współpracy z siecią klubów Fitness Academy, w tym m.in. pokazy fitness czy bezpłatną analizę składu ciała. Dla gości centrum przygotowano też specjalną scenerię do wykonywania walentynkowych zdjęć oraz konkurs na jej nazwę, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody.
Walentynki na sportowo we Wrocław Fashion Outlet
Z okazji Walentynek Wrocław Fashion Outlet przygotował wyjątkowe atrakcje dla swoich gości. W ramach akcji „Fit for two! Trening w dobrym towarzystwie” osoby, które między 13 a 18 lutego zrobią zakupy za minimum 300 zł, w tym przynajmniej jednego z nich dokonają w ramach programu lojalnościowego centrum Fashion Club, będą mogły otrzymać podwójne wejściówki do klubów sieci Fitness Academy. Celem akcji jest zachęcenie klientów do aktywności fizycznej i zadbania o formę w najlepszym możliwym towarzystwie – drugiej połówki lub innej bliskiej osoby oraz wykwalifikowanych trenerów.
Na kupujących czekać będzie aż 175 wejściówek, które można będzie wykorzystać w klubach Fitness Academy mieszczących się przy ulicach Rogowskiej i Strzegomskiej we Wrocławiu do 31.03. W trakcie wielkiego finału akcji, zaplanowanego na sobotę 18 lutego, przewidziano dodatkowe atrakcje w postaci pokazów fitness (zumba i shape), bezpłatnych pomiarów składu ciała, darmowych porad treningowych i dietetycznych udzielanych przez trenerów personalnych z Fitness Academy, a także konkursów z nagrodami.
Kącik fotograficzny dla zakochanych i konkurs na jego nazwę
Atrakcje sportowe to niejedyne niespodzianki przygotowane przez Wrocław Fashion Outlet z okazji Walentynek. Przy okazji wizyty w centrum wszyscy chętni będą mieli możliwość wykonać pamiątkowe zdjęcie w specjalnie przygotowanej strefie dla zakochanych, przyjaciół i rodzin. Dodatkowo na Facebooku Wrocław Fashion Outlet trwa właśnie konkurs na nazwę tego wyjątkowego kącika. Aby wziąć w nim udział, wystarczy w komentarzu pod postem konkursowym dodać swoją propozycję. Zwycięska nazwa zostanie umieszczona na instalacji w centrum, a dodatkowo autorzy pięciu najciekawszych odpowiedzi otrzymają zestaw nagród, wśród których znajdą się vouchery na pojedyncze treningi i treningi personalne w Fitness Academy Rogowska/Strzegomska oraz torby sportowe Fitness Academy dla dwóch osób. Konkurs potrwa do 20 lutego do godziny 23.59.
Więcej szczegółów na temat konkursu i akcji „Fit for two! Trening w dobrym towarzystwie” można znaleźć na stronie internetowej Wrocław Fashion Outlet i w mediach społecznościowych centrum.
Więcej na: www.wroclawfashionoutlet.com
Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 267 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.