Wejdź do świata wspomnień z kolekcją REPLICA od Maison Margiela



Marka Maison Margiela od lat znana jest ze swoich oryginalnych i ponadczasowych kreacji. Takie są też zapachy z linii #REPLICA inspirowane kolekcją odzieży i dodatków marki. Wyjątkowy POP UP, jaki 21 czerwca pojawił się w warszawskim Centrum Handlowym Westfield Arkadia, otwiera konsumentom drzwi do świata ich niepowtarzalnych perfum. W specjalnie przygotowanych strefach zostały bowiem zaprezentowane cztery wody toaletowe z kolekcji REPLICA wraz z otoczeniem, które stało się inspiracją do ich stworzenia.

Zatrzymując chwilę

Marka Maison Margiela założona w 1988 roku w Paryżu przez belgijskiego projektanta Martina Margielę to kolekcje ubrań, akcesoriów i zapachów, które zacierają granice między płciami, rekonstruują i redefiniują modę oraz mają swój własny sposób
na Haute Couture.

Pomysłem na samą kolekcję wód toaletowych REPLICA była nierozerwalna więź zapachu ze wspomnieniami. Nazwa, zatem nawiązuje właśnie do swoistej repliki wrażeń węchowych, które przemawiają do naszej świadomości, odzwierciedlając nasze osobiste doświadczenia, pozytywne emocje, miejsca, ludzi, czy też wydarzenia. W procesie ich tworzenia istotnym elementem były inspiracje sensoryczne: powietrze po letnim deszczu, spacer po plaży, czy też pobudka w świeżej pościeli.

Dlatego też wody toaletowe REPLICA kojarzą się z chwilami – czasem ulotnymi, a czasem takimi, które wielokrotnie przywołujemy i kolekcjonujemy w pamięci. Jest to więc świat niezwykły, dostarczający pozytywnych doznań i emocji za każdym razem, gdy otworzymy swój ulubiony zapach.

Przeżyj to sam

Maison Margiela postanowiło iść o krok dalej i zapewnić konsumentom możliwość wejścia w swój świat w sposób namacalny i fizyczny. W Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie stanął POP UP – niecodzienna strefa podzielona na cztery części.

Każda z nich dedykowana jest jednemu z zapachów z kolekcji REPLICA. Klienci będą mieli okazję zapoznać się z klimatem marki i otoczeniem, które zainspirowało twórców do stworzenia właśnie tego jednego, konkretnego zapachu. POP UP dostępny będzie na parterze Centrum Handlowego Westfiled Arkadia w terminie od 21 czerwca do 5 lipca 2022 roku.

Cztery zapachy – cztery uchwycone momenty

Inspiracją do stworzenia czterech, wyjątkowych stref były następujące zapachy z kolekcji REPLICA: Beach Walk, Lazy Sunday Morning, By the Fireplace oraz Jazz Club.




Pierwszy z nich – Beach Walk, dzięki połączeniu cytryny i różowego pieprzu z zapachem mleka kokosowego, piżma i heliotropu, jest swoistą pocztówką wakacyjną ze słonecznych spacerów po plaży.

Niezwykle świeży, letni i energetyczny. Lazy Sunday Morning przywołuje na myśl miękkość bawełnianej pościeli i długich niedzielnych poranków, za sprawą niezwykle delikatnych nut skomponowanych z połączenia m.in. konwalii, paczuli oraz piżma. Kolejna woda toaletowa – By the Fireplace – otula i daje wrażenie przytulności, dzięki oryginalnej kompozycji dymnego drewna i grillowanych kasztanów. W ostatniej strefie, w której prym wiedzie woda toaletowa Jazz Club, poczujemy klimat nowojorskich klubów jazzowych. W zapachu wyczuwalne są bowiem nuty rumu, pomarańczy, wetywerii i liści tytoniu, które dają efekt orientalny, słodki, a wręcz upojny.

Wszystkie wody toaletowe od Maison Margiela czarują nie tylko zapachem, ale także wyjątkowym opakowaniem. Flakon inspirowany jest klasycznymi słojami aptecznymi, a każda z wód identyfikowana jest poprzez bawełnianą metkę podobną do tej używanej w linii odzieżowej Maison Margiela. Zapachy dostępne są w trzech formatach: sygnowanej butelki o pojemności 100 ml, wyrafinowanej fiolce
o pojemności 30 ml oraz 10 ml butelce Memories On The Go, którą można mieć zawsze przy sobie.

Zapachy Masion Margiela dostępne są w wybranych perfumeriach Notino, Sephora i Douglas.

Jak wakacje wpływają na naszą pewność siebie?

Przez cały rok wiele kobiet dąży do wymarzonego wakacyjnego ciała, tak zwanego „bikini body”, które dumnie będzie prezentować na plaży.…
CZYTAJ

Zmęczenie za kierownicą – jak sobie radzić i na co uważać? Wyjaśnia kardiolog Maciej Pruski, ekspert z Grupy American Heart of Poland

Wakacje oraz długie weekendy często wiążą się z dalszymi podróżami – a to oznacza nierzadko prowadzenie auta nawet przez kilkanaście…
CZYTAJ

Dobre dla Ciebie i przyjazne dla planety – Poznaj serię produktów Epoch od Nu Skin

Marka Nu Skin® nie zwalnia tempa i podejmuje kolejne działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i troski o naszą planetę. Dlatego…
CZYTAJ

Artur Rojek ambasadorem akcji „Czujesz Klimat?” Rossmann

Artur Rojek został ambasadorem akcji Rossmann „Czujesz Klimat?”. Artysta ogłosił swoją decyzję podczas OFF Festivalu w Katowicach. Wspólnie z marką…
CZYTAJ

Polacy i kuchenne zero waste – czy uczymy się niemarnowania żywności?

Marnowanie żywności to ważny, globalny problem. Poziom naszej ekologicznej świadomości stale jednak wzrasta, co przekłada się także na pozytywne nawyki…
CZYTAJ

Potrzeby skóry po lecie… Czyli nawilżanie to nie wszystko!

Mówisz: „regeneracja” skóry po lecie, myślisz „nawilżanie”. I bardzo słusznie, ale to nie wystarczy. Skóra po wakacyjnych wycieczkach, kąpielach w…
CZYTAJ

Od kleszcza do choroby serca, Powikłania kardiologiczne przy boreliozie – jak rozpoznać i zapobiegać? Tłumaczy dr n.med. Iwona Banasiewicz-Szkróbka kardiolog z Grupy American Heart of Poland

#Wakacje to dla wielu z nas okazja do spędzania wolnego czasu na łonie natury. Podczas letniej beztroski warto jednak pamiętać…
CZYTAJ

W ramach akcji „Dbaj o zdrowie” rusza bezpłatne badanie na oznaczenie witaminy D3

W pierwszy weekend sierpnia rozpoczyna się akcja “Dbaj o zdrowie”. Celem inicjatywy jest edukacja Polaków nt. znaczenia suplementacji witaminy D3…
CZYTAJ

Okulary ze straganu i chlorowana woda – wakacyjne grzechy, których oczy nie znoszą

„Morza szum, ptaków śpiew, złota plaża pośród drzew…” – to tylko jeden ze sposobów spędzenia wyjazdu wakacyjnego. Planując odpoczynek pamiętamy…
CZYTAJ

Ten pierwiastek ciągle zagraża dzieciom w Polsce. UNICEF alarmuje

Może być w zabawkach, ubraniach, kosmetykach, farbach, biżuterii czy przyborach kuchennych. Może też przedostać się do naszej żywności poprzez glebę…
CZYTAJ

Lato bez kłopotu – Kulka, sztyft czy spray? Jaki dezodorant wybrać na lato?

Kulka, sztyft czy spray? Jaki dezodorant wybrać na lato? Przede wszystkim naturalny! A poza tym łagodny nawet dla wrażliwej skóry,…
CZYTAJ

Aloes, limonka i lawenda w letniej pielęgnacji włosów i skóry

REVOSS PROFESSIONAL SZAMPON i MASKA z ALOESEM i WYCIĄGIEM z LIMONKI. Szampon i maska polecane do mycia i pielęgnacji włosów…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Jak wakacje wpływają na naszą pewność siebie?

Przez cały rok wiele kobiet dąży do wymarzonego wakacyjnego ciała, tak zwanego…
CZYTAJ

Zmęczenie za kierownicą – jak sobie radzić i na co uważać? Wyjaśnia kardiolog Maciej Pruski, ekspert z Grupy American Heart of Poland

Wakacje oraz długie weekendy często wiążą się z dalszymi podróżami – a…
CZYTAJ

Od kleszcza do choroby serca, Powikłania kardiologiczne przy boreliozie – jak rozpoznać i zapobiegać? Tłumaczy dr n.med. Iwona Banasiewicz-Szkróbka kardiolog z Grupy American Heart of Poland

#Wakacje to dla wielu z nas okazja do spędzania wolnego czasu na…
CZYTAJ

W ramach akcji „Dbaj o zdrowie” rusza bezpłatne badanie na oznaczenie witaminy D3

W pierwszy weekend sierpnia rozpoczyna się akcja “Dbaj o zdrowie”. Celem inicjatywy…
CZYTAJ

Okulary ze straganu i chlorowana woda – wakacyjne grzechy, których oczy nie znoszą

„Morza szum, ptaków śpiew, złota plaża pośród drzew…” – to tylko jeden…
CZYTAJ