Wiosenna energia w kampanii Sinsay SS22
Najnowsza kampania Sinsay SS22 stanowi świetne wprowadzenie w świat wiosennych trendów. Propozycje dla Kobiet, Mężczyzn, Nastolatków i Dzieci wyróżniają się soczystymi kolorami, energetycznymi nadrukami i atrakcyjnymi cenami.
W tym sezonie kampania Sinsay aż kipi energią! Wszystko za sprawą wiosennych motywów i świeżych kolorów, wpisujących się w najnowsze trendy z wybiegów. Wśród nowości w oczy najbardziej rzucają się damskie propozycje. Uwagę zwracają świeże odcienie: malinowy róż, miętowa zieleń, pastelowy żółty i rozbielony fiolet, czyli kolor roku Pantone 2022. Ta niebanalna paleta zdobi nie tylko płaszcze i garnitury (od 119,99 zł), ale też dzianinowe sukienki i puchowe bezrękawniki (od 59,99 zł), co zapewnia ogromne pole do kolorystycznych eksperymentów.
Zwolenniczki bardziej stonowanych rozwiązań docenią z kolei drugi z wiodących trendów, skupiający się na delikatnych beżach i brzoskwiniowych pastelach. W jego przypadku subtelność kolorów idzie w parze z klasycznymi fasonami, takimi jak marynarki (od 39,00 zł), proste sukienki oraz denimowe komplety. Listę nowości zamykają różne modele butów, torebek i akcesoriów, które dodadzą charakteru każdej stylizacji.
Wiosenne nowości dla niego obejmują męskie klasyki miejskiego stylu, takie jak joggery (od 29,99 zł), chinosy, koszulki (od 9,99 zł), lekkie puchówki i skórzane kurtki. Tu również na pierwszy plan wysuwa się paleta kolorów, w której dominuje oliwkowa zieleń, ciepłe beże, jasne szarości i odcienie khaki. Całość wyróżnia się nowoczesnymi, funkcjonalnymi krojami i została dobrana tak, by umożliwić bezproblemowe tworzenie warstwowych stylizacji na różne okazje.
Propozycje dla nastolatków to podróż w czasie do lat 90. Wśród wiosennych propozycji dominuje denim w różnych wydaniach: od uniwersalnych kompletów (od 39,99 zł) przez patchworkowe kurtki po spodnie z nadrukami imitującymi pociągnięcia pędzlem. W kolekcji dla niej uwagę zwracają grunge’owe koszule typu overshirt, dzianinowe crop topy i liczne akcenty w najmodniejszym odcieniu fioletu. Chłopcy mają z kolei do wyboru różne modele dżinsów, t-shirty z nadrukami (od 9,99 zł) oraz modne “rugby shirts”, czyli koszulki polo z długim rękawem.
Dziecięce kolekcje liczą setki modeli zaprojektowanych z myślą o różnych gustach i osobowościach. Wśród motywów dla dziewczynek dominują kwiatki w różnych wydaniach, zdobiące bomberki, sukienki (od 9,99 zł) i t-shirty (od 7,99 zł). Chłopięce ubrania wyróżniają się marynarskimi motywami, zabawnymi nadrukami lub modną kolorystyką w odcieniach szarości i żółtego. Propozycje dla starszych dzieciaków obejmują z kolei nawiązania do mody ulicznej, co widać po sportowych fasonach, skejtowych nadrukach i materiałach z efektem tie-dye.
Zgodność z trendami widać również po wiosennych propozycjach w linii dla domu. Nowości obejmują stylowe akcesoria do łazienki, takie jak dozowniki do mydła i ręczniki, w modnych odcieniach szarości i różu. Na propozycje do jadalni składają się ceramiczne miski, talerze i kubki (od 9,99 zł), a także produkty z kolorowego szkła z efektownymi, geometrycznymi tłoczeniami. W kolekcji znalazły się też stylowe poszewki na poduszki (od 12,99 zł) i pościel (od 39,99 zł), a o dobrą atmosferę w domu pomoże zadbać jedna z kilkunastu nowych świec zapachowych (od 9,99 zł).