TRENDY W MAKIJAŻU OD IUNO Cosmetics JESIEŃ-ZIMA 2020
Epidemia COVID-19 zmieniła dotychczasowe zwyczaje zdrowotne, społeczne, ale także urodowe. Branża „Beauty” z jednej strony przeżywa rozwój sprzedaży w sklepach internetowych, a z drugiej jako dostawca dóbr często luksusowych drży o swoje przychody i zastanawia się, co przyniosą kolejne miesiące pandemii. Także w promowaniu nowych trendów w makijażu kreatorzy postawili na sanitarny wręcz minimalizm.
Trudno lansować uwodzicielskie makijaże, gdy nasze twarze przesłania maseczka ochronna lub przyłbica. Niewątpliwe tegoroczne jesienne i zimowe propozycje będą lekkie i naturalne. Ich cel będzie jeden. Mają podkreślić naturalne walory twarzy zarówno tej w maseczce jak również bez niej. Jednym z zabiegów, który ma wzmocnić wrażenie naturalnego wyglądu jest subtelne konturowanie owalu twarzy. W trakcie wykonywania makijażu przez najbliższe miesiące trzeba pamiętać, że ograniczona cyrkulacja powietrza nie wpływa dobrze na naszą cerę dlatego jesienno-zimowy look nie powinien dodatkowo męczyć naszej skóry i do jego wykonania nie należy używać zbyt dużej ilości kosmetyków.
Przykładem, który korzystnie wpłynie na kondycje naszej cery jest zamiana ciężkich podkładów na delikatniejszy krem koloryzujący czy puder. Ta sama zasada tyczy się ust, gdzie wyrazista szminka powinna ustąpić miejsca mniej efektownej, ale zdrowszej pomadce ochronnej.
Po pierwsze… Oczy
Mówi się, że oczy są zwierciadłem duszy i śmiało można stwierdzić, że to właśnie oczy grają pierwsze skrzypce w propozycjach makeupowych na najbliższe miesiące. To właśnie odpowiednie pokreślenie okolic oczu ma byś swoistą kropką nas ,,i”, i podkreślać urodę kobiety. Zgodnie z tymi trendami polski producent wegańskich kosmetyków bez parabenów – marka IUNO Cosmetics zaproponowała makijaż na sezon jesienno-zimowy.
Makijaż uwodzi pięknymi kolorami cieni, gdzie na powiece płynnie przechodzą tonacje od koloru waniliowego, poprzez odcień szampana aż po głęboki i elegancki czekoladowy brąz. Wewnętrzny kącik oka warto rozświetlić jasnym cieniem lub chłodnym odcieniem rozświetlacza, a dla bardziej wprawionych adeptów sztuki makijażu, górną powiekę można podkreślić eyelinerem.
Bazą przygotowująca twarz jest prasowany puder wegański aplikowany dużym pędzlem.
Następnie sięgamy po zestaw do modelowania owalu twarzy zamknięty w bardzo praktycznym opakowaniu. Mamy tu trzy produkty: bronzer, róż i rozświetlacz – wszystko w wersji wegańskiej i z naturalnymi składnikami.
Z kolei do przygotowania makijażu oczu używamy zestawu 3 cieni wegańskich umieszczonych w jednym pudełku z numerem 301.
Oprócz naturalnych konserwantów cienie IUNO Cosmetics zawierają niezwykle cenny hydrolat oczaru wirginijskiego, który ma właściwości łagodzące i kojące. Dzięki temu osoby posiadające bardzo wrażliwą skórę na powiekach mogą bezpiecznie malować oczy.
Na koniec naturalne wyrównanie brwi, coś odżywczego na usta i już makijaż gotowy.
Beata Małachowska
IUNO Cosmetics to marka rodzinna, założona i prowadzona przez mamę i córkę. Twórczynie swoje doświadczenie w świecie makijażu zdobyły prowadząc (od prawie 30 lat) szkołę makijażu „Beauty-Art”. Będąc tak mocno zaangażowanymi w środowisku wizażystów stwierdziły, że to, co aktualnie oferuje rynek, nie spełnia ich oczekiwań. Poszukiwały połączenia naturalnych składników w produktach do makijażu, ale jednocześnie kosmetyki te miały cechować się dużą trwałością, mocną pigmentacją i wydajnością.