Piękno kobiety jest czymś nieuchwytnym, wywiad z Iloną Adamską właścicielką I.D.Media, redaktor naczelną „Law Business Quality”



Piękna, inteligentna, odważna, z poczuciem humoru. Superkoleżanka, która zmotywuje Cię do działania i zmiany swojego życia na lepsze i przy okazji opowie, na czym polega prawdziwe piękno kobiety. Jaka jest naprawdę Ilona Adamska, właścicielka I.D.Media, redaktor naczelna „Law Business Quality”?

Przedsiębiorcza, kreatywna, inspirująca. Jaka jeszcze jest Ilona Adamska?

Ilona Adamska: Na pewno z poczuciem humoru, odważna, wrażliwa, zbyt ufna, czasem naiwna. Jak kocha, to na maksa. Uwielbia motywować kobiety, dawać im kopa do działania. Bywa zbyt emocjonalna. Czasem coś palnie, potem dopiero przemyśli i przeprosi. Umie przyznać się do błędu. Romantyczna, wierząca, lubiąca zasady biznesowego fair play.

Należysz do grona kobiet, o których mówi się piękne i atrakcyjne. Czy dla Ciebie jest piękno?

Gdybym Ci powiedziała, że nie czuję się piękna, uwierzyłabyś?

Raczej nie. Uznałabym to za kokieterię.

A u mnie z tym poczuciem atrakcyjności bywa różnie. Wpływ na to miały niektóre sytuacje z czasów liceum, wyśmiewanie przez koleżanki, które potrafiły mi w twarz powiedzieć, że jestem brzydka. Dodatkowo niektóre relacje z facetami sprawiły, że popadłam w straszne kompleksy. Dziś na szczęście jest już lepiej. Pracuję nad tym. Wracając jednak do pytania, piękno to przede wszystkim nasze wnętrze. Piękno kobiety jest czymś nieuchwytnym, czymś, co nie jest oparte na powierzchowności. Dobre serce, wrażliwość, empatia. Piękne kobiety emanują ciepłem, dobrem, spokojem. Można być piękną kobietą, superzrobioną i ubraną w najdroższe ubrania, ale jeśli za tym nie idzie inteligencja, błyskotliwość, poczucie humoru, jakiś czar i tajemniczość, taka kobieta szybko się znudzi mężczyźnie. Jak długo można podziwiać samą urodę?

No, chyba że są panowie, którzy lubią mieć takie kobiety przy sobie, żeby zbytnio nie musieć się wysilać intelektualnie (śmiech).

Dokładnie. Wszystko zależy od panów (śmiech).

Jesteś osobą krytyczną wobec siebie?

R. W. Emerson mawiał: „Nie bądź zbyt wrażliwy i krytyczny w stosunku do swoich działań. Całe życie jest eksperymentem”. Tak dziś do tego podchodzę. Jestem niezwykle ambitną osobą. Często zbyt ostro oceniam siebie. Ale z drugiej strony to sprawia, że nie popadam w samozachwyt czy samouwielbienie. Daję sobie też prawo do błędów i porażek. Do słabszych dni. Do płaczu. Nie jestem przecież terminatorem.

Jak dbasz o siebie?

Siłownia sześć razy w tygodniu. Niedawno rozpoczęłam treningi z mistrzem świata w sylwetce atletycznej Leszkiem Klimasem. Rozpisał mi dietę ketogeniczną. Jem tylko jajka, smalec, karkówkę, ryby i wybrane warzywa. W 20 dni udało mi się zgubić 6 kg. Czuję się wspaniale. A to dopiero początek. Mamy plan zgubić jeszcze kilka kilogramów do wakacji. Leszek potrafił mnie mocno zmotywować do tego, by ruszyć tyłek z kanapy, po pół roku przerwy w treningach. Zwyczajnie odpuściłam na jesień i zimę sport, co od razu odbiło się na mojej wadze. Dziś jestem mocno zdyscyplinowana, jem wszystko zgodnie z rozpisaną listą. Trzymam się planu i od razu są efekty. Kluczem do sukcesu jest po prostu samodyscyplina. Tak jak i w biznesie, tak i w odchudzaniu i dbaniu o siebie. Teodor Roosevelt mawiał: „Kluczem przenoszącym jednych w kierunku ich dążeń, gdy drudzy grzęzną w bagnie przeciętności – nie jest talent, wykształcenie lub błyskotliwość intelektualna; jest nim samodyscyplina. Z samodyscypliną wszystkie rzeczy są możliwe. Bez niej nawet najprostszy cel wydaje się nieosiągalnym marzeniem”. Pamiętajmy o tym.

Bez jakich kosmetyków nie możesz się obejść na co dzień?

Mój must-have to krem pod oczy i na powieki marki M’ONDUNIQ Sang de Dragon „Smocza krew”. Doskonale usuwa cienie pod oczami, przyśpiesza regenerację i rewitalizację. Działa odmładzająco. Marka, której mam zaszczyt być twarzą od kilku lat ma również genialny krem do rąk o zapachu owoców leśnych, który jest codziennie w mojej torebce oraz balsam malinowy do ust „Excellence Baume Magique”. Polecam też rewelacyjny krem do twarzy Opal marki Cherry Soap, który na razie testuję od miesiąca z racji tego, że dbam o PR i wizerunek firmy. Chciałam osobiście sprawdzić, jak działa. Efekty są naprawdę spektakularne. Z czystym sercem polecam również kosmetyki do pielęgnacji włosów Kumazu. Produktów do pielęgnacji ciała i twarzy na rynku jest cała masa. Najlepszym jednak kosmetykiem dla kobiety jest radość życia i piękny uśmiech.




Co jeszcze sprawia, że kobieta jest piękna?

Wewnętrzna harmonia i życie w zgodzie ze sobą. Takie spostrzeżenia sprzed kilku miesięcy. Zresztą mówi mi o tym sporo osób. Że od kilku miesięcy w moich oczach widać jakiś szczególny blask. Widać szczęście, dobro, witalność, wewnętrzny ogień, pasję. Bo żyję teraz w stuprocentowej zgodzie z samą sobą. Na swoich zasadach. Nic mnie nie ogranicza. Czysta energia. Pełna akceptacja siebie, swoich wad i zalet.

Masz 38 lat i okazuje się, że świat mody upomina się o Ciebie. Nie chodzisz już po wybiegu, ale często pozujesz dla polskich marek, będąc ich twarzą czy ambasadorką. Ostatnie kilka miesięcy to jakieś apogeum, kampanie dla Lacrime D’oro, Viola Hair, Myself Collection, Lattore, Patrizia Aryton.



Ostatni okres to cudowny i owocny czas. Cudowny, bo kocham pracę przed aparatem. Uwielbiam pozować. Mam to chyba po tacie. On uwielbiał pozować mojej mamie. Ciągle prosił ją o robienie mu zdjęć na wakacjach. Wracając do pytania, im kobieta dojrzalsza, tym bardziej wiarygodna dla potencjalnych klientów marki. Kobiety pragną dziś autentyczności. I tego, żeby produkty dla kobiet 35+, 40+ reklamowały modelki w ich wieku, a nie dzieciaki w wieku 16 lat. Mam pełną świadomość, że kobiety mi ufają.

Wiedzą, że jeśli coś reklamuję, to ręczę za to swoją głową i nazwiskiem. Poświadczam całą sobą wysoką jakość produktów (ubrań, kosmetyków, usług). Nie pokażę na swoich kanałach social media czegoś, czego nie używam. Lub czegoś, co prywatnie mi nie pasuje. Źle bym się z tym czuła. Cieszę się, że coraz więcej polskich firm stawia na dojrzałe kobiety. Nie patrząc na wiek czy wymiary. Stawia na kobiety z pasją. Bo to one potrafią pociągnąć za sobą tłumy.

Rozmawiała: Anna Kowalewska

fot. Dorota Czoch, zdjęcia pochodzą z kampanii dla marki Viola Hair

Woda pod lupą nauki: monitoring rzek i jezior stanowi diagnozę środowiska

18 września obchodzony jest Światowy Dzień Monitoringu Wody – jest to okazja, by zwrócić uwagę na znaczenie systematycznej oceny stanu…
CZYTAJ

Multifunkcjonalność w jesiennej pielęgnacji Jakie siły drzemią w retinolu?

Retinol to uwielbiany przez kosmetologów król wszechstronności. Działa regenerująco, odmładzająco i normalizująco – celnie trafiając w niedoskonałości cery. Od wielu…
CZYTAJ

Plebiscyt czas start! Użytkownicy po raz drugi wybierają Znakomitości Roku DOZ.pl

Głosuj i inspiruj! – to hasło tegorocznej edycji Plebiscytu Znakomitość Roku DOZ.pl, jednej z największych inicjatyw branży health & beauty…
CZYTAJ

Światowy Dzień bez Samochodu: transport publiczny kluczem do czystszego powietrza i mniejszych emisji

22 września obchodzimy Światowy Dzień bez Samochodu – wydarzenie, które przypomina, że wybór środka transportu to nie tylko kwestia stylu…
CZYTAJ

Regeneracja i intensywne nawilżenie Jesienne priorytety dla zmęczonych włosów

Po lecie włosy zdecydowanie potrzebują skutecznego nawilżenia i dogłębnej regeneracji. Zdaniem ekspertów kluczem do wzmocnienia oraz przygotowania pasm do jesiennych…
CZYTAJ

Pracownia echokardiografii na NFZ w Augustowie, Kędzierzynie-Koźlu, Mielcu z akredytacją AE PTK.

Pracownie American Heart of Poland w Augustowie, Kędzierzynie-Koźlu, Mielcu posiadają one akredytację Asocjacji Echokardiografii Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego. Akredytacja AE PTK…
CZYTAJ

Zupa koperkowa z lanymi kluseczkami

Zupka koperkowa z lanymi kluseczkami Szybka, lekka i pełna smaku – koperkowa z lanymi kluseczkami to idealna propozycja na domowy…
CZYTAJ

Profilaktyka próchnicy u dzieci: proste działania, długofalowe efekty

Pomimo rosnącej świadomości zdrowotnej wśród rodziców i opiekunów, próchnica wciąż pozostaje jednym z najczęstszych problemów stomatologicznych u dzieci. Często rozwija…
CZYTAJ

Szukamy pięknych młodych ludzi, ale to nie wygląd ma znaczenie – Dove i Rossmann zapraszają do projektu „Piękna Generacja”

Ruszyła rekrutacja do wspólnego projektu Dove i Rossmann „Piękna Generacja”. To kontynuacja „Albumu Piękna”, w którym marki Dove i Rossmann…
CZYTAJ

Ruch, który działa korzystnie na mózg – jak aktywność fizyczna wspiera pracę układu nerwowego?

Regularna aktywność fizyczna to nie tylko sposób na utrzymanie dobrej kondycji i zdrowego serca, ale również jedna z metod ochrony…
CZYTAJ

Wiek to tylko liczba. Stulatek opuścił szpital po zawale w doskonałym stanie

Na Oddział Kardiologiczny American Heart of Poland Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu trafił pacjent z rozległym zawałem serca,…
CZYTAJ

Przejrzeć na oczy. Zaćma – kto na nią choruje, czy da się jej uniknąć i jak wygląda współczesne leczenie?

Zaćma to choroba, o której słyszał niemal każdy, ale wciąż budzi wiele pytań i wątpliwości. Czy da się jej uniknąć?…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Pracownia echokardiografii na NFZ w Augustowie, Kędzierzynie-Koźlu, Mielcu z akredytacją AE PTK.

Pracownie American Heart of Poland w Augustowie, Kędzierzynie-Koźlu, Mielcu posiadają one akredytację…
CZYTAJ

Ruch, który działa korzystnie na mózg – jak aktywność fizyczna wspiera pracę układu nerwowego?

Regularna aktywność fizyczna to nie tylko sposób na utrzymanie dobrej kondycji i…
CZYTAJ

Wiek to tylko liczba. Stulatek opuścił szpital po zawale w doskonałym stanie

Na Oddział Kardiologiczny American Heart of Poland Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego…
CZYTAJ

Przejrzeć na oczy. Zaćma – kto na nią choruje, czy da się jej uniknąć i jak wygląda współczesne leczenie?

Zaćma to choroba, o której słyszał niemal każdy, ale wciąż budzi wiele…
CZYTAJ

Wszystko co warto wiedzieć o cholesterolu – jakie są normy, kiedy się badać?

Cholesterol jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Problem pojawia się wówczas, gdy…
CZYTAJ