Piękno nie zna wieku!



Maksimum kobiecości, potężna dawka emocji, superzabawa, piękne kreacje i łzy wzruszenia… Tak w skrócie można opisać niezwykłą sesję zdjęciową przygotowaną w ramach kampanii PIĘKNO NIE ZNA WIEKU. Z tą ideą idealnie współgra kolekcja okularów RETRO LOS ANGELES, której właścicielem jest KOCH OPTICAL. Kampania została przygotowana przez warszawską agencję promocyjną I.D.MEDIA.

Modelki, wyłonione w ogólnopolskim castingu, to trzy wyjątkowe i niezwykle różne pod względem wizerunku i osobowości kobiety, które na co dzień udowadniają, że piękno nie ma wieku ani rozmiaru.

Anna Maria Zagórska, Katarzyna Świderska i Irena Frąckiewicz odważnie stanęły przed aparatem, by spełnić swoje marzenia i zostać ambasadorkami nowej marki okularowej RETRO LOS ANGELES.

– Marka RETRO LOS ANGELES kierowana jest do kobiet ceniących klasykę. Marka wie i mocno to akcentuje, że każda kobieta jest piękna. Stawiamy w pracy na jakość, ponadczasowość i elegancję. Ważne są dla nas trendy, ale ślepo za nimi nie podążamy. Wybieramy to, co najlepsze. Wybieramy autentyczność. Bycie sobą. Bycie piękną bez względu na wiek. Nasze oprawki mają podkręcić kobiece piękno. Traktujemy je jak współczesną biżuterię – mówi o prezentowanych podczas sesji okularach Justyna Kochańska, szefowa marki KOCH OPTICAL.

– Wzięcie udziału w sesji dla Retro Los Angeles było dla mnie niezwykłą przygodą. Na co dzień stoję z drugiej strony obiektywu. Wyzwaniem więc było zaufanie innej parze oczu i wcielenie się w rolę modelki. Z fotografką Dorotą Czoch bardzo szybko odnalazłyśmy wspólny fotograficzny język i kobiece porozumienie. Rola, jaka przypadła mi w udziale, to kobieta romantyczna – bliska mojemu sercu.

Zarówno piękny makijaż, jak i wyszukana, niezwykle kobieca stylizacja i genialne oprawki okularów Retro Los Angeles stworzyły piękną kreację. Jestem wdzięczna, że zostałam wybrana do tej sesji. Było to bardzo przyjemne doznanie i niezapomniane doświadczenie. Oby więcej takich projektów dla „normalnych kobiet” – powiedziała Anna Zagórska, jedna z modelek.




– Zdjęcia, które są owocem naszej sesji dla KOCH OPTICAL, stanowić będą wyjątkową pamiątkę na wiele lat. Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalnego przygotowania przez agencję I.D.MEDIA całej produkcji i organizacji sesji. Makijażystka, która mnie malowała, Marta Kwiecińska, potrafiła zdziałać cuda za pomocą swoich pędzli.

Wyglądałam i czułam się jak milion dolarów. Dorota Czoch, fotografka, potrafiła w niezwykły sposób uwiecznić magię chwili. Okulary korekcyjne, które prezentowałyśmy na zdjęciach, są obecnie jednym z najmodniejszych dodatków stylizacji ostatnich sezonów. Oprawki Retro Los Angeles są wygodne, delikatne, z pazurem. Przyciągają wzork. Będę polecać z całego serca każdej eleganckiej kobiecie – powiedziała po sesji Irena Frąckiewicz, druga ambasadorka akcji.

– Cieszę się, że nasza sesja odniosła taki sukces. Choć dopiero ruszamy z jej medialną promocją. Zainteresowanie castingiem przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. To pokazuje nam, że panie są odważne, chcą przeżyć ciekawą przygodę, stanąć przed obiektywem. Udowodnić, że prawdziwe piękno nie ma metryki. Że każda z nas może być modelką.

Poprzez sesję pokazujemy paniom, żeby nie bały się spełniać swoich marzeń, żeby pokochały swój wiek, rozmiar, miejsce pochodzenia. Bo o naszym pięknie decyduje nasze wnętrze, osobowość, spojrzenie, ten blask w oku, słynne „to coś”. Fajnie, że marki modowe dostrzegają wreszcie potencjał w „zwyczajnych kobietach”, a nie tylko w profesjonalnych modelkach i angażują do swoich kompanii kobiety takie ja my. Zwyczajnie niezwyczajne – powiedziała Ilona Adamska, szefowa agencji I.D.MEDIA, odpowiedzialna za sesję i PR marki KOCH OPTICAL.

OPIS SESJI:

Fotograf: Dorota Czoch
Modelki: Anna Maria Zagórska, Katarzyna Świderska, Irena Frąckiewicz
Wizaż i fryzury: Marta Kwiecińska, Katarzyna Piechocka-Lenartowska
Stylizacja: Ewa Nierzwicka
Kolekcja ubrań: Marta Banaszek
Okulary: Retro Los Angeles
Produkcja sesji: I.D.MEDIA, Ilona Adamska

UNICEF dostarcza ratującą życie pomoc, aby wesprzeć rodziny, które uciekły do Polski przed wojną w Ukrainie

UNICEF dostarcza ratującą życie pomoc, aby wesprzeć rodziny, które uciekły do Polski przed wojną w Ukrainie. Pomoc humanitarna najbardziej potrzebującym…
CZYTAJ

Objętość, elastyczność i zdrowy wygląd 3 wyzwania dla delikatnych włosów

Pielęgnacja i stylizacja włosów cienkich, delikatnych lub pozbawionych objętości to prawdziwe wyzwanie. Eksperci wskazują na perfekcyjne działanie protein, keratyny i…
CZYTAJ

Magia Kina Pokaz najnowszej kolekcji Deni Cler wiosna/lato 2023

„Magia kina” - to tytuł najnowszej kolekcji Deni Cler na sezon wiosna/lato 2023, której premiera odbyła się 26 stycznia w…
CZYTAJ

SUPER KONKURS: Wygraj kieszonkowe od MAOAM!

Marka MAOAM zaprasza wszystkich fanów soczystych i owocowych gum rozpuszczalnych do udziału w ogólnopolskim konkursie, w którym do wygrania jest…
CZYTAJ

TikTok gra razem z WOŚP!

TikTok po raz pierwszy oficjalnie dołącza do Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i zachęca wszystkich swoich użytkowników do wzięcia udziału…
CZYTAJ

Kurze łapki potrafią postarzyć twarz o kilka lat. Jak skutecznie im zapobiegać i się z nimi rozprawić!

Kurze łapki potrafią postarzyć twarz o kilka lat. Jak skutecznie im zapobiegać i się z nimi rozprawić, aby zachować dłużej…
CZYTAJ

Czym są suplementy diety i czy warto z nich korzystać?

Tempo naszego życia sukcesywnie wzrasta. Chronicznie cierpimy na brak czasu, co przekłada się na nasze zdrowie i samopoczucie. Na stan…
CZYTAJ

Uzdrowisko Ustroń na ferie– wyjątkowe połączenie przyrody, modernizmu i historii

Ustroń to miejscowość, która słynie przede wszystkim z górskich pejzaży oraz leczniczych zasobów solanki i borowiny, a wraz z nadejściem…
CZYTAJ

Czas na owoce morza! Krewetki z chorizo, pomidorami i smażone boczniaki

Czas na owoce morza! Zasmakuj krewetek w wariancie wytrawnym i na ostro. Krewetki to rarytas, który przywodzi na myśl wakacyjny…
CZYTAJ

5 pytań o przeszczepy, które warto sobie zadać

Transplantologia to niezwykle ważna dziedzina nauk medycznych, która bardzo często jest jedynym sposobem na uratowanie czyjegoś życia. 26 stycznia obchodzimy…
CZYTAJ

Trendy w branży beauty – podsumowanie 2022 roku, co będzie na topie w 2023 roku

Branża beauty stanowi spory segment rynku światowego. Kosmetyki pielęgnacyjne, kosmetyki do makijażu oraz do higieny osobistej… Nic dziwnego, że globalną wartość…
CZYTAJ

5 porad jak wybrać idealny rower dla siebie

Wybór roweru dla siebie to zadanie, które warto bardzo dokładnie przemyśleć. Przed zakupem należy zastanowić się nie tylko nad tym,…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

5 pytań o przeszczepy, które warto sobie zadać

Transplantologia to niezwykle ważna dziedzina nauk medycznych, która bardzo często jest jedynym…
CZYTAJ

Brawura na bok, start od rozgrzewki. W te ferie na nartach jeżdżę bezpiecznie

Ferie to dla wielu z nas czas zimowego szaleństwa na nartach czy…
CZYTAJ

Babciu, Dziadku – zadbaj o swoje zdrowie, czyli o profilaktyce dla seniora

Już w najbliższy weekend, 21. i 22. stycznia obchodzimy Dzień Babci i…
CZYTAJ

Aktywność fizyczna kluczem do wzmocnienia wydajności mózgu ASICS przedstawia wyniki przełomowego eksperymentu

Badania ASICS pokazują, że regularne ćwiczenia zwiększają możliwości ludzkiego mózgu. W przełomowym,…
CZYTAJ

Sezon grypowy w pełni. Jak wzmacniać odporność organizmu? Co warto wiedzieć na temat grypy?

Jesteśmy w okres zwiększonej liczby infekcji dotyczących dróg oddechowych. W tym roku…
CZYTAJ