Piękno nie zna wieku!
Maksimum kobiecości, potężna dawka emocji, superzabawa, piękne kreacje i łzy wzruszenia… Tak w skrócie można opisać niezwykłą sesję zdjęciową przygotowaną w ramach kampanii PIĘKNO NIE ZNA WIEKU. Z tą ideą idealnie współgra kolekcja okularów RETRO LOS ANGELES, której właścicielem jest KOCH OPTICAL. Kampania została przygotowana przez warszawską agencję promocyjną I.D.MEDIA.
Modelki, wyłonione w ogólnopolskim castingu, to trzy wyjątkowe i niezwykle różne pod względem wizerunku i osobowości kobiety, które na co dzień udowadniają, że piękno nie ma wieku ani rozmiaru.
Anna Maria Zagórska, Katarzyna Świderska i Irena Frąckiewicz odważnie stanęły przed aparatem, by spełnić swoje marzenia i zostać ambasadorkami nowej marki okularowej RETRO LOS ANGELES.
– Marka RETRO LOS ANGELES kierowana jest do kobiet ceniących klasykę. Marka wie i mocno to akcentuje, że każda kobieta jest piękna. Stawiamy w pracy na jakość, ponadczasowość i elegancję. Ważne są dla nas trendy, ale ślepo za nimi nie podążamy. Wybieramy to, co najlepsze. Wybieramy autentyczność. Bycie sobą. Bycie piękną bez względu na wiek. Nasze oprawki mają podkręcić kobiece piękno. Traktujemy je jak współczesną biżuterię – mówi o prezentowanych podczas sesji okularach Justyna Kochańska, szefowa marki KOCH OPTICAL.
– Wzięcie udziału w sesji dla Retro Los Angeles było dla mnie niezwykłą przygodą. Na co dzień stoję z drugiej strony obiektywu. Wyzwaniem więc było zaufanie innej parze oczu i wcielenie się w rolę modelki. Z fotografką Dorotą Czoch bardzo szybko odnalazłyśmy wspólny fotograficzny język i kobiece porozumienie. Rola, jaka przypadła mi w udziale, to kobieta romantyczna – bliska mojemu sercu.
Zarówno piękny makijaż, jak i wyszukana, niezwykle kobieca stylizacja i genialne oprawki okularów Retro Los Angeles stworzyły piękną kreację. Jestem wdzięczna, że zostałam wybrana do tej sesji. Było to bardzo przyjemne doznanie i niezapomniane doświadczenie. Oby więcej takich projektów dla „normalnych kobiet” – powiedziała Anna Zagórska, jedna z modelek.
– Zdjęcia, które są owocem naszej sesji dla KOCH OPTICAL, stanowić będą wyjątkową pamiątkę na wiele lat. Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalnego przygotowania przez agencję I.D.MEDIA całej produkcji i organizacji sesji. Makijażystka, która mnie malowała, Marta Kwiecińska, potrafiła zdziałać cuda za pomocą swoich pędzli.
Wyglądałam i czułam się jak milion dolarów. Dorota Czoch, fotografka, potrafiła w niezwykły sposób uwiecznić magię chwili. Okulary korekcyjne, które prezentowałyśmy na zdjęciach, są obecnie jednym z najmodniejszych dodatków stylizacji ostatnich sezonów. Oprawki Retro Los Angeles są wygodne, delikatne, z pazurem. Przyciągają wzork. Będę polecać z całego serca każdej eleganckiej kobiecie – powiedziała po sesji Irena Frąckiewicz, druga ambasadorka akcji.
– Cieszę się, że nasza sesja odniosła taki sukces. Choć dopiero ruszamy z jej medialną promocją. Zainteresowanie castingiem przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. To pokazuje nam, że panie są odważne, chcą przeżyć ciekawą przygodę, stanąć przed obiektywem. Udowodnić, że prawdziwe piękno nie ma metryki. Że każda z nas może być modelką.
Poprzez sesję pokazujemy paniom, żeby nie bały się spełniać swoich marzeń, żeby pokochały swój wiek, rozmiar, miejsce pochodzenia. Bo o naszym pięknie decyduje nasze wnętrze, osobowość, spojrzenie, ten blask w oku, słynne „to coś”. Fajnie, że marki modowe dostrzegają wreszcie potencjał w „zwyczajnych kobietach”, a nie tylko w profesjonalnych modelkach i angażują do swoich kompanii kobiety takie ja my. Zwyczajnie niezwyczajne – powiedziała Ilona Adamska, szefowa agencji I.D.MEDIA, odpowiedzialna za sesję i PR marki KOCH OPTICAL.
OPIS SESJI:
Fotograf: Dorota Czoch
Modelki: Anna Maria Zagórska, Katarzyna Świderska, Irena Frąckiewicz
Wizaż i fryzury: Marta Kwiecińska, Katarzyna Piechocka-Lenartowska
Stylizacja: Ewa Nierzwicka
Kolekcja ubrań: Marta Banaszek
Okulary: Retro Los Angeles
Produkcja sesji: I.D.MEDIA, Ilona Adamska