Create Your Own Story – czyli nowa kampania Cropp



W nowej kampanii #Cropp bohaterowie opowiadają o byciu wolnym w swoich wyborach, o pasji i budowaniu własnej tożsamości. A jakie są Twoje decyzje?

Każdy z nas ma coś do powiedzenia. Każdy z nas codziennie kreuje rzeczywistość wokół siebie na swój sposób. W tym sezonie Cropp wystartował z kampanią, która zachęca, żeby jeszcze mocniej wyrażać siebie i tworzyć swoją wyjątkową historię na własnych zasadach.

Create Your Own Story

Pięciu bohaterów. Pięć różnych pasji. Pięć indywidualnych historii. Nie ma jednego scenariusza. W nowym sezonie Cropp chce podkreślić, że każdy z nas ma coś do przekazania światu. A przez to kim jesteśmy, co robimy w życiu i jakie mamy pasje – możemy robić to na wiele różnych sposobów. Kampania została oparta o pięć głównych haseł, które pozwalają jeszcze bardziej poznać każdego z bohaterów i zrozumieć, co chce nam powiedzieć. Co one oznaczają?

#VOLUMEUP
To, co robisz ma znaczenie. Odważ się mówić o tym głośno.

#ONLINE/OFFLINE
Nie bój się podejmować ryzyka. Przekraczaj granice – te własne, ale też te między światem cyfrowym i rzeczywistym.

#NOFILTER
Każda wersja Ciebie jest perfekcyjna. To Ty wybierasz, którą z nich pokażesz światu.




#MYCHOICE
Masz wpływ na świat wokół. Zdecyduj, co chcesz z tym zrobić.

#MOVEIT
Ograniczenia? Porzuć je! W końcu możesz być sobą.

A ty? Co chcesz przekazać światu? Opowiedz swoją historię.

Credits:

CONCEPT: Ewa Wieczorek, Rafał Dąbrowski, Bartek Stefanowicz
ART DIRECTION / ID / TYPOGRAPHY: Bartek Stefanowicz
COPYWRITING: Ewa Wieczorek
CREATIVE / STYLIZATION: Paulina Pytel
STYLIST ON SET: Alina Padun
VIDEO/MONTAGE: Łukasz Pałczyński, Mateusz Dettlaff
FX: Maciek Rogało
PHOTOS: Hania Berenthal, Max Gronowski
MUA: Agnieszka Włodarczyk, Kinga Warakomska
PRODUCTION: Feed Me Lab. | Kaja Kayka Długokińska, Julian Chmielewski
CROPP Producer: Antonina Mołdysz
DIGITAL MARKETING COORDINATOR: Ewa Wieczorek
DIGITAL MARKETING TEAM: Kinga Sala, Artur Próchnicki, Patryk Misiorny
CONTENT MANAGER: Tomasz Stefunko
CROPP VISUAL COMMUNICATION DIRECTOR: Rafał Dąbrowski

Jesienna dynia w nowym świetle – jak Halloween wpływa na marnowanie żywności

Moda na Halloween i rzeźbione dynie w ostatnich latach przekształciła się w szerszy trend – dekorowanie wnętrz oraz wejść do…
CZYTAJ

Świetlista i opalona skóra jak po wakacjach: wszystko co powinnaś wiedzieć o opalaniu natryskowym

Letnia opalenizna od zawsze kojarzy się ze zdrowiem, energią i atrakcyjnym wyglądem. Jednak niestety promienie UV niosą ze sobą ryzyko…
CZYTAJ

Plan B na kryzys: Joga i ćwiczenia w domu jako ratunek, gdy pogoda totalnie zniechęca

W sezonie jesienno-zimowym pogoda potrafi być największym wrogiem twojej regularności treningowej. Deszcz ze śniegiem, mróz i wieczna ciemność skutecznie zniechęcają…
CZYTAJ

Od profilaktyki po rehabilitację – 29 października obchodzimy Światowy Dzień Udaru Mózgu. Nie lekceważ pierwszych objawów

Z okazji Światowego Dnia Udaru Mózgu przypominamy, jak poważnym wyzwaniem zdrowotnym pozostaje ta choroba. Udar mózgu to jedna z najczęstszych…
CZYTAJ

Suszarko-lokówka Sencor SHS 9100RS – profesjonalna i bezpieczna stylizacja włosów dzięki technologii Coandy

Nowoczesna stylizacja włosów przestała być zarezerwowana wyłącznie dla salonów fryzjerskich. Dzięki suszarko-lokówce Sencor SHS 9100RS każda użytkowniczka może stworzyć zachwycającą…
CZYTAJ

Ekspertka ostrzega: choroby dziąseł rozwijają się po cichu. Jak je zatrzymać?

Krwawią przy szczotkowaniu, bolą przy dotyku, a oddech traci świeżość - to nie tylko drobne niedogodności, ale sygnały, że dziąsła…
CZYTAJ

Zmiana czasu a ADHD – jak przesunięcie zegara wpływa na sen, nastrój i koncentrację? 

Zmiana czasu, choć z pozoru niewielka, może w istotny sposób zaburzyć funkcjonowanie osób z ADHD. – Już przesunięcie zegara o…
CZYTAJ

Dzień Makaronu – czemu po makaronie chce nam się spać i co z tym zrobić? Radzi dietetyczka

25 października obchodzimy Światowy Dzień Makaronu – ulubionego dania wielu osób na całym świecie. Jednak wielu z nas po jego…
CZYTAJ

Europejska Federacja Periodontologii ujednoliciła standardy leczenia w Europie

Paradontoza to choroba, która dotyka coraz większej liczby osób. W Europie problemy z przyzębiem ma ponad 60% populacji[1], a w Polsce…
CZYTAJ

Aeroprostownica Sencor Artemiss SHI 9100RS – rewolucja w prostowaniu suchych i mokrych włosów

Aeroprostownica Sencor Artemiss SHI 9100RS to urządzenie, które redefiniuje codzienną stylizację włosów. Innowacyjna technologia prostowania za pomocą powietrza zapobiega nadmiernej ekspozycji…
CZYTAJ

Od krajowych strategii do lokalnych działań. Rolnictwo w obliczu zmian klimatu

Zmiany klimatu w coraz większym stopniu wpływają na rolnictwo – sektor, który z jednej strony odpowiada za bezpieczeństwo żywnościowe, a…
CZYTAJ

Bezpieczeństwo żywnościowe i klimat – wspólne wyzwania współczesnego świata

Światowy Dzień Żywności, obchodzony 16 października, to okazja do refleksji nad tym, jak powstaje żywność, jak z niej korzystamy i…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Plan B na kryzys: Joga i ćwiczenia w domu jako ratunek, gdy pogoda totalnie zniechęca

W sezonie jesienno-zimowym pogoda potrafi być największym wrogiem twojej regularności treningowej. Deszcz…
CZYTAJ

Od profilaktyki po rehabilitację – 29 października obchodzimy Światowy Dzień Udaru Mózgu. Nie lekceważ pierwszych objawów

Z okazji Światowego Dnia Udaru Mózgu przypominamy, jak poważnym wyzwaniem zdrowotnym pozostaje…
CZYTAJ

Zmiana czasu a ADHD – jak przesunięcie zegara wpływa na sen, nastrój i koncentrację? 

Zmiana czasu, choć z pozoru niewielka, może w istotny sposób zaburzyć funkcjonowanie…
CZYTAJ

Pokolenie Z a kryzys zdrowia psychicznego: dlaczego młodzi Polacy odczuwają największy niepokój?

Coraz częściej w mediach oraz przestrzeni publicznej słowo dobrostan odmieniane jest przez…
CZYTAJ

SAD – choroba afektywna sezonowa (Seasonal Affective Disorder), czyli sezonowy spadek nastroju. Na czym polega i jak sobie z nim radzić?

Jesień i zima to dla wielu z nas trudniejszy czas. Krótszy dzień,…
CZYTAJ