Dobre dla Ciebie i przyjazne dla planety – Poznaj serię produktów Epoch od Nu Skin



Marka Nu Skin® nie zwalnia tempa i podejmuje kolejne działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i troski o naszą planetę. Dlatego też we współpracy z WWP Beauty zdecydowała się na zmianę opakowań w kolekcji Epoch – linii produktowej, w której znajdują się kosmetyki inspirowane etnobotaniką. Od niedawna niemalże cała seria dostępna jest już w tubkach Eco-Pac wykonanych z proekologicznego tworzywa jakim jest biożywica.

Kolekcja Epoch od Nu Skin®

Linia produktów Epoch powstała w 1996 roku w wyniku współpracy naukowców Nu Skin® z dr. Paulem Coxem, uznanym etnobotanikiem. To właśnie za sprawą udziału w procesie tworzenia kosmetyków Coxa, #Epoch czerpie z etnobotaniki, czyli dziedziny z pogranicza botaniki i etnologii, w której bada się zależności pomiędzy roślinami a poszczególnymi kulturami ludzi. Szerokie portfolio łączy w sobie podziw dla odwiecznych tradycji rdzennych mieszkańców wybranych regionów świata (m.in. Afryki, Azji, Ameryki Środkowej czy północno-zachodniego Pacyfiku) oraz pragnienie odwdzięczenia się planecie za oferowane przez nią unikalne składniki o dobroczynnych właściwościach.

Zróżnicowane portfolio produktowe

W portfolio Epoch znajdziemy zarówno kosmetyki do twarzy (np. maseczka Glacial Marine Mud, 125 g / 153,50 zł), ciała (np. krem Baobab Body Butter, 125 g / 185,95), włosów (np. szampon i lekka odżywka 2 w 1 Ava Puhi Moni, 250 ml / 116,67 zł) oraz produkt do pielęgnacji skóry niemowląt i dzieci (np. żel myjący Baby Hibiscus Hair and Body Wash, 150 ml / 116,03 zł). Każdy z nich łączy w sobie najnowocześniejsze osiągnięcia nauki oraz wielopokoleniową wiedzę rdzennych społeczności i dba o skórę dzięki dobroczynnym składnikom etnobotanicznym.

Nowe opakowania

Mając na uwadze dobro środowiska naturalnego, które w przypadku kolekcji Epoch stanowi niezastępowalny element, marka Nu Skin® zdecydowała się na zmianę opakowań produktów z tej serii. Kosmetyki dostępne są teraz w innowacyjnych, proekologicznych tubkach Eco-Pac. To pierwsze tego typu rozwiązanie zastosowane w przemyśle kosmetycznym, w którym wyeliminowano główkę i górne brzegi tubki, aby zużywać od 8 do 73% mniej plastiku do ich produkcji. Opakowania te wykonane są z biożywicy – innowacyjnego materiału wytwarzanego z naturalnych zasobów trzciny cukrowej, której wykorzystanie pozwala zmniejszać emisje dwutlenku węgla od 79 do 95% przy produkcji każdej tubki.




Dobre dla Ciebie i przyjazne dla planety

Mottem przyświecającym tej linii produktowej jest hasło: Razem z Epoch – zadbaj o siebie, ludzi dookoła i naszą planetę. Nikogo więc nie dziwi, że zaledwie dwa lata od pojawienia się produktów na rynku, marka ruszyła z czynieniem dobra na rzecz środowiska naturalnego. Tym samym od 1998 roku firma przekazuje 0,25 USD na rzecz organizacji Nu Skin® Force for Good Foundation, dzięki czemu uzbierano już 13 milionów USD.

Pieniądze te wsparły łącznie setki projektów humanitarnych na całym świecie. Fundacja wspiera organizacje charytatywne i globalne programy pomocowe. Jednym z przykładów jest współpraca z organizacją Seacology, dzięki której tylko do tej pory ocalono ponad 566 000 hektarów jednych z najbardziej wrażliwych ekosystemów naszej planety z korzyścią dla rdzennych społeczności oraz ludów wyspiarskich. Natomiast w ramach programu Nu Skin® o nazwie „Nasiona Nadziei” zostało zasadzonych 650 000 drzew owocowych i drzew baobabu w wioskach w Malawi, aby lokalni mieszkańcy mogli korzystać z nich jako źródła żywności i zarobku.



Dostępność produktów

Kosmetyki z linii Epoch w nowych opakowaniach pojawiają się stopniowo w sprzedaży internetowej już od czerwca 2021 roku. Cały proces zmiany ma natomiast zostać zamknięty do końca 2022 roku. Niezmiennie produkty Nu Skin® dostępne są na stronie www.nuskin.com oraz u oficjalnych partnerów marki.

1. Wartości procentowe określono na podstawie porównania procesu produkcji opakowań z zastosowaniem standardowej trasy transportowej z Szanghaju do Los Angeles.

O firmie Nu Skin®
Nu Skin Enterprises, Inc. (NYSE: NUS) to globalna firma z branży pielęgnacji urody i wellness, której wyjątkowość wynika z dynamicznej platformy możliwości biznesowych, jakie oferujemy naszym partnerom. Nasza firma pomaga klientom cieszyć się wspaniałym wyglądem i samopoczuciem oraz prowadzić jak najlepszy tryb życia dzięki oferowanym produktom, które łączą w sobie to co najlepsze w nauce, naturze i technologii. Doświadczenie Nu Skin, które zebraliśmy w drodze prowadzonych od ponad 35 lat badań naukowych, pozwoliło nam na opracowanie innowacyjnych produktów, w tym linii kosmetyków Nu Skin® do pielęgnacji osobistej, produktów żywieniowych Pharmanex® oraz linii przeciwstarzeniowej ageLOC® obejmującej uhonorowane licznymi nagrodami urządzenia do pielęgnacji urody. Firma Nu Skin prowadzi działalności w niemal 50 krajach całego świata – w Amerykach, Afryce, Azji, Europie oraz w regionie Pacyfiku. Rhyz Inc. to strategiczna gałąź inwestycyjna naszej firmy, która skupia wybrane rozwiązania technologiczne i zakłady produkcyjne, stanowiąc w ten sposób wsparcie dla rozwoju zasadniczej działalności Nu Skin. Firma Nu Skin koncentruje się na kwestiach zrównoważonego rozwoju, poprzez podejmowanie globalnych inicjatyw polegających m.in. na wymianie dotychczasowych opakowań wszystkich produktów na mniejsze i bardziej proekologiczne, co zamierzamy osiągnąć do 2023 roku. Nu Skin Force for Good Foundation pragnie poprawy jakości życia dzieci na całym świecie poprzez lepszy dostęp do opieli zdrowotnej i edukacji. Więcej informacji znajduje się na stronie: nuskin.com.

Nadciśnienie tętnicze – cichy zabójca Twojego mózgu i serca. Ta choroba zwiększa ryzyko wystąpienia udaru aż czterokrotnie!

Blisko 1/3 dorosłych Polaków choruje na nadciśnienie tętnicze, przy czym ponad 20% kobiet i 40% mężczyzn nie zdaje sobie z…
CZYTAJ

5 faktów o nadciśnieniu, które powinien znać każdy Polak

Nadciśnienie tętnicze to podstępna choroba, która dotyka już ponad 11 milionów Polaków! Niestety leczy się tylko 1/3 z nich. Nadciśnienie…
CZYTAJ

Jak spowolnić wskazówki zegara? Duet: ceramidy i peptydy dla odmłodzenia skóry

Jednym z najważniejszych wyzwań dla skóry o każdej porze roku zdecydowanie jest zapobieganie objawom upływającego czasu. Kosmetolodzy podkreślają, że kluczowa…
CZYTAJ

„Prawdziwy mężczyzna”, czyli jaki?

Prawdziwy mężczyzna nie płacze, dominuje, ma przyzwolenie na bycie bezwzględnym i agresywnym – ale czy na pewno? Mimo że sytuacja…
CZYTAJ

Witamy wiosenną symfonię smaków

Wraz z nadejściem wiosny natura budzi się do życia, przynosząc ze sobą świeżość, kolorowe pejzaże i bogactwo aromatów. To idealny…
CZYTAJ

Siekane kotleciki z kurczaka z kolorowym ryżem

Siekane kotleciki z kurczaka mają złocisty kolor, są chrupiące i pełne wartościowych dodatków, np. w postaci marchewki czy cukinii. Podane…
CZYTAJ

Maj miesiącem mierzenia ciśnienia tętniczego krwi. Jak prawidłowo to robić, jakie są najczęstsze błędy i jak ich unikać?

Nadciśnienie tętnicze jest jednym z najbardziej rozpowszechnionych czynników zwiększających ryzyko wielu chorób wpływających zarówno na długość naszego życia, jak i…
CZYTAJ

Nadmierne, intensywne szczotkowanie zębów – nie rób tego, to szkodzi zębom!

Nadmierne szczotkowanie zębów wydaje się nieszkodliwym nawykiem, ale w rzeczywistości może prowadzić do poważnych problemów zdrowotnych. Zbyt intensywne lub zbyt…
CZYTAJ

Łokieć tenisisty – problem nie tylko sportowców

Choć nazwa „łokieć tenisisty” kojarzy się ze sportem, a wręcz z bardzo konkretną dyscypliną, okazuje się, że problem ten dotyczy…
CZYTAJ

Rozpoczęcie prac nad pierwszym w Polsce Regionalnym Planem Adaptacji do Zmian Klimatu

Adaptacja do zmian klimatu to proces dostosowywania się społeczeństw, ekosystemów i gospodarek do zmian warunków klimatycznych, które już występują lub…
CZYTAJ

4. edycja kampanii #lubiesiebie – relacja ze spotkania prasowego z udziałem ambasadorek

W nowo otwartej śródziemnomorskiej restauracji PRIMITIVO Kuchnia i Wino przy ulicy Waliców 13 w Warszawie, odbyło się spotkanie prasowe z…
CZYTAJ

Tydzień dla serca, jak dbać o ten najważniejszy organ

17.04-24.04.2024 r. obchodzimy Tydzień dla Serca. To doskonała okazja, by nie tylko poszerzyć swoją wiedzę na temat tego wyjątkowego i…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Nadciśnienie tętnicze – cichy zabójca Twojego mózgu i serca. Ta choroba zwiększa ryzyko wystąpienia udaru aż czterokrotnie!

Blisko 1/3 dorosłych Polaków choruje na nadciśnienie tętnicze, przy czym ponad 20%…
CZYTAJ

5 faktów o nadciśnieniu, które powinien znać każdy Polak

Nadciśnienie tętnicze to podstępna choroba, która dotyka już ponad 11 milionów Polaków!…
CZYTAJ

„Prawdziwy mężczyzna”, czyli jaki?

Prawdziwy mężczyzna nie płacze, dominuje, ma przyzwolenie na bycie bezwzględnym i agresywnym…
CZYTAJ

Maj miesiącem mierzenia ciśnienia tętniczego krwi. Jak prawidłowo to robić, jakie są najczęstsze błędy i jak ich unikać?

Nadciśnienie tętnicze jest jednym z najbardziej rozpowszechnionych czynników zwiększających ryzyko wielu chorób…
CZYTAJ

Łokieć tenisisty – problem nie tylko sportowców

Choć nazwa „łokieć tenisisty” kojarzy się ze sportem, a wręcz z bardzo…
CZYTAJ