Święta w dobrym stylu. Od sportowej elegancji po czarujący glamour. Pomysły na świąteczny look od marki Anataka
Święta to jeden z najpiękniejszych momentów w roku, który spędzamy w gronie rodziny, przyjaciół i najbliższych. Tego typu spotkania mają swój określony dress code. Nieodłącznymi barwami, które mocno identyfikują się z tą okazją to czerwień, granat, butelkowa zieleń i złoto. Nie oznacza to jednak, że w ten świąteczny czas nie możesz założyć na siebie innych kolorów. Czerń to kolor bardzo szykowny i elegancki. Od dawna króluje na salonach. I słusznie. Warto również pamiętać o ciepłej, stonowanej palecie barw, takiej jak beż, pudrowy róż czy biel. Marka Anataka przygotowała kilka propozycji, które odmienią święta w tym roku.
Klasyczna czerń
Wiele kobiet wybierając stylizacje świąteczną, stawia na tzw. małą czarną. To symbol ikonicznego projektu Coco Chanel, który prawie od 100 lat stanowi niezawodny wybór na wieczór oraz mniej oficjalne okazje. Ten rodzaj sukienki często gości na wybiegach najlepszych projektantów. To ponadczasowa oznaka szyku i elegancji. Marka Anataka w najnowszej kolekcji proponuje total look w kolorze czerni, który w połączeniu z dodatkami takimi jak np. kozaki nabierze nieco nonszalanckiego wydźwięku pozostając jednocześnie elegancką propozycją podczas grudniowych świąt.
Lekkość i jasne tonacje
Wiedząc, że nie każda kobieta dobrze czuje się w czerni, marka Anataka w swojej kolekcji zawarła również propozycje w odcieniach beżu i brązów, które połączone z delikatną bluzką lub narzutką stworzą zwiewny i oryginalny look. Elegancja nie musi zawsze oznaczać ciemnych odcieni od stóp do głów. Dobrą alternatywą jest tzw. złoty środek, czyli ubranie np. czerni na dół i jaśniejszej góry. Dzięki temu zabiegowi stylizacja zyska fundament, a na pierwszy plan wysunie się np. biała bądź kremowa góra, która rozświetli twarz i podkreśla dekolt.
O marce ANATAKA:
Jesteśmy polską marką. Ubrania projektujemy w naszym biurze w Łodzi. Szyjemy je etycznie w lokalnych szwalniach. Tworzymy rzeczy głównie z polskich dzianin i tkanin pochodzących z Europy. Powstaliśmy w 2012 roku z chęci do robienia czegoś wyjątkowego i czystego w swych intencjach. Nasza marka narodziła się podczas rozmowy przyjaciółek – wspierających się i rozumiejących potrzeby kobiet silnych i nowoczesnych. Nazwa jest wyrazem kobiecego wsparcia. W wolnym tłumaczeniu oznacza „Ania chce”, bo to właśnie Ania Banasiak, założycielka, miała marzenie, żeby stworzyć markę ponadczasową. Ubrania Anataki są tworzone przez kobiety dla kobiet.