Drugi tydzień Black Month w Hebe
Z okazji 10 lat Hebe, Black Friday zmieniony został w Black Month. W listopadzie na Klientki i Klientów co tydzień czekają nowe, niepowtarzalne oferty.
Od 2 listopada br., z okazji zbliżającego się Black Friday, trwa wyjątkowa akcja przygotowana przez sieć drogerii Hebe – różnorodne oferty promocyjne, które obowiązują nie jeden dzień, a cały miesiąc. Każdy kolejny tydzień to inny zestaw promocji – 8 listopada Hebe rusza z nowymi ofertami.
Z okazji drugiego tygodnia akcji Black Month, który potrwa od 8 do 14 listopada br., Klientki i Klienci będą mogli skorzystać z niepowtarzalnych ofert specjalnych. Pierwsza z nich obejmie marki Vichy, Tous, Bioderma, Hair of the day by Onlybio, Halloween, Lanvin, David Beckham i Versace, których produkty przecenione będą o 40%. Za kosmetyki marek Dermedic, Schwarzkopf, Regenerum, Kallos, Avène, Deutus, Rosadia i Aloesovezapłacimy o 30% mniej.
Oprócz tego, na Klientki i Klientów czeka ponad 1200 produktów, których ceny spadną nawet o 40%. Dodatkowo, specjalną ofertą objęte będą tusze do rzęs marki Gosh, których cena spadnie o 70% i nawilżający krem marki Dermedic, tańszy o 67% oraz peeling do twarzy z wyciągiem z zielonej herbaty Teaology, za który zapłacimy o 50% mniej.
Zapraszamy do skorzystania z wyjątkowych ofert przygotowanych w ramach Black Month w Hebe! Oferta dostępna jest w drogeriach #Hebe, na hebe.pl oraz w aplikacji.
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektubiznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktówzawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe.W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.