Garnitur w roli głównej
Kiedyś kojarzony z poważnymi okazjami, dzisiaj jednak może być całkiem casualowy. Świetnie się nada na eleganckie spotkania biznesowe albo w połączeniu z tenisówkami na nieformalne wyjście z przyjaciółmi. Przedstawiamy garnitur w roli głównej.
Klasyka elegancji
Klasyczna marynarka i idealnie dopasowane spodnie są dobrym rozwiązaniem dla wszystkich tych, które cenią sobie tradycję w modzie. Obszerny żakiet w połączeniu z obszernymi spodniami w tym samym wzorze zwracają uwagę niejednej kobiety. Garnitur w kratkę idealnie będzie wyglądać z czarnymi dodatkami. To on gra główną rolę w tym zestawie. Cały outfit robi wrażenie bez zbędnej oprawy, a tylko w zestawieniu z dodatkami o klasycznych krojach.
Element minimalistycznej garderoby
Szafa kobiety ceniącej sobie prostotę powinna posiadać ubrania o klasycznych krojach i dodatki w subtelnych kolorach. Marynarka w stonowanych barwach to obowiązkowa pozycja garderoby każdej minimalistki. Możemy połączyć ją z prostymi czarnymi spodniami, dopasowując do tego golf w tym samym kolorze i stworzymy garnitur swobodnie układający się na ciele. Idealnie odnajdą się białe sneakersy, które nadadzą casualowy charakter stylizacji. Żakiet można stylizować na wiele sposobów.
Kraciasty żakiet na każdą okazję
Marynarka w kratę to ponadczasowa elegancja. Dwurzędowy żakiet wpisze się w wiele propozycji zestawień. Możemy stosować go jako zamiennik płaszcza podczas jesiennych dni. Świetnie sprawdzi się w towarzystwie z dresowym garniturem i z botkami na grubym koturnie. W takiej stylizacji na pewno będzie ci ciepło. Set nada się po pracy, jak i do biura. Wystarczy, że spodnie dresowe zamienisz na niebieskie jeansy i w takiej stylizacji będziesz się prezentować zjawiskowo.
O marce ANATAKA:
Jesteśmy polską marką. Ubrania projektujemy w naszym biurze w Łodzi. Szyjemy je etycznie w lokalnych szwalniach. Tworzymy rzeczy głównie z polskich dzianin i tkanin pochodzących z Europy. Powstaliśmy w 2012 roku z chęci do robienia czegoś wyjątkowego i czystego w swych intencjach. Nasza marka narodziła się podczas rozmowy przyjaciółek – wspierających się i rozumiejących potrzeby kobiet silnych i nowoczesnych. Nazwa jest wyrazem kobiecego wsparcia. W wolnym tłumaczeniu oznacza „Ania chce”, bo to właśnie Ania Banasiak, założycielka, miała marzenie, żeby stworzyć markę ponadczasową. Ubrania Anataki są tworzone przez kobiety dla kobiet.