Nowe ambasadorki 4.edycji kampanii #lubiesiebie



Nowe ambasadorki 4.edycji kampanii #lubiesiebie to polityczka, psycholożka, aktorki i wokalistka, wszystkie mówią o potrzebie samoakceptacji , o jej roli w naszym życiu i za co warto siebie lubić, bo warto!

W ramach kampanii #lubiesiebie dyskutujemy co zrobić, aby zdrowo zakochać się w sobie i dlaczego samoakceptacja jest niezbędna do tego, by mówić o sukcesie osobistym.

Mówimy o kluczowej roli samoakceptacji w życiu, będącej obok pewności siebie, jednym z dwóch filarów sukcesu.
Mówimy, ze obok self love, bardzo ważne jest self care, czyli dbanie o siebie w wielu aspektach. I zachęcamy, aby ćwiczyć samoakceptację na co dzień.

Dorota Landowska, Julia Pietrucha, Katarzyna Zawadzka, Karolina Matusik, Monika Krzywkowska i Alina Adamowicz czyli Alka Positive powiększyły fantastyczne grono ambasadorek kampanii.

Dołączyły do Marii Sadowskiej, Doroty Williams, Lidii Popiel, Adrianny Palki, Agnieszki Więdłochy, Kasi Żak, Marty Lech-Maciejewskiej ( Superstyler ) , Marioli Bojarskiej-Ferenc, Kasi Herman, Jowity Budnik, Joanny Liszowska, Małgorzaty Pieczyńskiej i Oli Hamkało.

A tak o istocie lubienia siebie mówią ambasadorki 4.edycji:

Dorota Landowska„Kiedy byłam bardzo młoda, nic mi się w sobie nie podobało. Nie byłam w stanie się zaakceptować. Teraz kiedy patrzę na stare zdjęcia, myślę czego ja od siebie chciałam końcu przyszedł ten czas kiedy jestem dojrzałą kobietą i wszystko jest tak jak powinno być. Zaczęłam siebie lubić, wręcz kochać szanować. Odkryłam w sobie moc, której życzę wszystkim. Czas jest lekarstwem”.

Julia Pietrucha„Lubię siebie za prostotę życia, którą wybrałam, za piękno swoje i osób, które mnie otaczają. To sprawia, że dobrze się czuje, że jest mi dobrze ze sobą. Wstaję rano i uśmiecham się do siebie. Akceptacja siebie powoduje, ze jest lepiej, myślę, ze warto uznać siebie takimi jakimi jesteśmy, a to sprawia, ze i dla siebie będziemy lepsi. i dla innych.

Alka Positive„Lubię siebie za empatię, za życzliwość , za odwagę, którą w sobie mam, za to, ze akceptuję siebie taką jaką jestem. I z głębi serca życzę każdej z nas zdrowej samooceny, bo ona jest kluczem do zrozumienia siebie i do tego aby budować lepsze , spokojniejsze życie”.

Monika Krzywkowska„Lubię siebie za spokój, za dystans, za konsekwencje. Mogę śmiało powiedzieć, że dziś lubię się bardziej niż kiedyś. Bardzo się cieszę, ze dojrzałość nie musi oznaczać banicji z tych stref życia, które tak nierozerwalnie kojarzą się nam z młodością. I życzę wszystkim kobietom, aby umiały walczyć o siebie, dbać o siebie, lubić siebie, ale też odpuszczać w chwilach kiedy nie warto i umiały zobaczyć te momenty”.





Katarzyna Zawadzka” Lubię siebie za odwagę, za niezłomność , za to, że jestem otwarta , że akceptuję rzeczywistość taką jaką jest. Chociaż z tą akceptacją to nie jest oczywista sprawa, a i oczywistą sprawą nie jest  akceptowanie siebie, ale uważam, ze jest to najważniejsza i najpiękniejsza podróż jaką możemy odbyć w życiu właśnie do samoakceptacji, do pokochania siebie i do bycia ze sobą w przyjaźni. To naprawdę skutkuje i stwarza życie piękniejszy”

Partnerem głównym 4. edycji jest OSLO SKIN LAB.

„Już drugi rok Oslo Skin Lab ma przyjemność być głównym partnerem akcji Lubię Siebie. Głęboko wierzymy w ten projekt, ponieważ w sercu naszej skandynawskiej marki drzemie filozofia slow-age. Na czym właściwie polega ta filozofia? Najprościej mówiąc, na kochaniu i akceptowaniu siebie – w każdym wieku i na każdym etapie życia, ponieważ życie zawsze może zaoferować nam wiele, a tylko od nas zależy czy i w jaki sposób to przyjmiemy. Naszym flagowym produktem jest bioaktywny kolagen The Solution™, który powstał, by opóźniać i spowalniać procesy starzenia, lecz nie zaprzeczać im. W Oslo Skin Lab jesteśmy pewni, że możemy dbać o siebie, w zgodzie ze sobą, a także miłością i szacunkiem do upływu czasu. I tego też uczymy kobiety każdego dnia. Współpraca z Kliniką Strzałkowski i bycie partnerem kampanii #Lubiesiebie idealnie dopełnia się z naszą misją.” – mówi Natalia Zgorzelska z Oslo Skin Lab

A inicjator akcji Doktor Franciszek Strzałkowski, twórca Kliniki Strzałkowski tak podsumowuje – „Kampania #lubięsiebie to absolutny must have w dzisiejszych czasach dla nas, dla kobiet. To właśnie wy kobiety jesteście inspiracją, energią i drogowskazem do tej kampanii i kolejnych edycji i za to wam bardzo dziękuję. Dziś dziękuję naszym wspaniałym ambasadorkom , dziękuję naszym wyjątkowym partnerom i wam wszystkim za to że jesteście z nami”

Partner Beauty: Kevin Murphy
Zdjęcia: Justyna Dudek
Kostiumy: Dorota Williams i Kasia Lipka
Make up: Wioletta Uzarowicz i Magda Siedzieniewska
Produkcja: Joanna Sokołowska-Pronobis

1-sza edycja projektu #lubiesiebie wystartowała w grudniu 2022 roku i otworzyła cykl skierowany do wszystkich kobiet.

A co przyniesie nam jubileuszowa 5.edycja projektu? O tym już wkrótce.

Zmiana czasu a ADHD – jak przesunięcie zegara wpływa na sen, nastrój i koncentrację? 

Zmiana czasu, choć z pozoru niewielka, może w istotny sposób zaburzyć funkcjonowanie osób z ADHD. – Już przesunięcie zegara o…
CZYTAJ

Dzień Makaronu – czemu po makaronie chce nam się spać i co z tym zrobić? Radzi dietetyczka

25 października obchodzimy Światowy Dzień Makaronu – ulubionego dania wielu osób na całym świecie. Jednak wielu z nas po jego…
CZYTAJ

Europejska Federacja Periodontologii ujednoliciła standardy leczenia w Europie

Paradontoza to choroba, która dotyka coraz większej liczby osób. W Europie problemy z przyzębiem ma ponad 60% populacji[1], a w Polsce…
CZYTAJ

Aeroprostownica Sencor Artemiss SHI 9100RS – rewolucja w prostowaniu suchych i mokrych włosów

Aeroprostownica Sencor Artemiss SHI 9100RS to urządzenie, które redefiniuje codzienną stylizację włosów. Innowacyjna technologia prostowania za pomocą powietrza zapobiega nadmiernej ekspozycji…
CZYTAJ

Od krajowych strategii do lokalnych działań. Rolnictwo w obliczu zmian klimatu

Zmiany klimatu w coraz większym stopniu wpływają na rolnictwo – sektor, który z jednej strony odpowiada za bezpieczeństwo żywnościowe, a…
CZYTAJ

Bezpieczeństwo żywnościowe i klimat – wspólne wyzwania współczesnego świata

Światowy Dzień Żywności, obchodzony 16 października, to okazja do refleksji nad tym, jak powstaje żywność, jak z niej korzystamy i…
CZYTAJ

Od Polski po Danię: jak sieć Netto walczy z marnowaniem jedzenia

Na świecie marnuje się około jednej trzeciej wyprodukowanej żywności. W Unii Europejskiej ponad połowa tych strat powstaje w domach. W…
CZYTAJ

Dla urody i dla zdrowia – co warto wiedzieć o blefaroplastyce?

Ograniczone pole widzenia, zmęczenie oczu i bóle głowy to jedne z najbardziej dokuczliwych dolegliwości mało znanego problemu – opadających powiek.…
CZYTAJ

Domowy kisiel żurawinowy z malinami

Domowy kisiel w najlepszym wydaniu — kwaśna żurawina i słodkie maliny tworzą duet, który idealnie rozgrzewa w chłodne dni. Ten…
CZYTAJ

Pokolenie Z a kryzys zdrowia psychicznego: dlaczego młodzi Polacy odczuwają największy niepokój?

Coraz częściej w mediach oraz przestrzeni publicznej słowo dobrostan odmieniane jest przez wszystkie przypadki. To dobry znak, przede wszystkim dla…
CZYTAJ

SAD – choroba afektywna sezonowa (Seasonal Affective Disorder), czyli sezonowy spadek nastroju. Na czym polega i jak sobie z nim radzić?

Jesień i zima to dla wielu z nas trudniejszy czas. Krótszy dzień, mniejsza ilość światła słonecznego i zaburzony rytm dobowy…
CZYTAJ

Jak era cyfrowa wpływa na wzrok? Jak rozwijają się choroby oczu? Profilaktyka i leczenie chorób oczu z okazji Światowego Dnia Wzroku

Współczesny człowiek spędza średnio kilka godzin dziennie przed ekranami urządzeń elektronicznych, co prowadzi do nadmiernego obciążenia narządu wzroku, zaburzeń akomodacji…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Zmiana czasu a ADHD – jak przesunięcie zegara wpływa na sen, nastrój i koncentrację? 

Zmiana czasu, choć z pozoru niewielka, może w istotny sposób zaburzyć funkcjonowanie…
CZYTAJ

Pokolenie Z a kryzys zdrowia psychicznego: dlaczego młodzi Polacy odczuwają największy niepokój?

Coraz częściej w mediach oraz przestrzeni publicznej słowo dobrostan odmieniane jest przez…
CZYTAJ

SAD – choroba afektywna sezonowa (Seasonal Affective Disorder), czyli sezonowy spadek nastroju. Na czym polega i jak sobie z nim radzić?

Jesień i zima to dla wielu z nas trudniejszy czas. Krótszy dzień,…
CZYTAJ

Jak era cyfrowa wpływa na wzrok? Jak rozwijają się choroby oczu? Profilaktyka i leczenie chorób oczu z okazji Światowego Dnia Wzroku

Współczesny człowiek spędza średnio kilka godzin dziennie przed ekranami urządzeń elektronicznych, co…
CZYTAJ

Trening mózgu, a nie tylko ciała. Dlaczego tak trudno nam wytrwać w aktywności fizycznej?

„Od jutra zacznę biegać”. „Od poniedziałku siłownia”. „Od nowego roku zmiana nawyków”.…
CZYTAJ