Ubrania od topowych projektantów, wyprzedaż szaf influencerów i wiele więcej. 26 i 27 sierpnia Wrocław Fashion Outlet zaprasza na Dystrykt Mody
Koniec sierpnia zapowiada się bardzo gorąco i nie chodzi tu jedynie o pogodę. Wrocław Fashion Outlet w dniach 26 – 27 sierpnia organizuje wydarzenie pod nazwą Dystrykt Mody – wyjątkowy event dla tych, którzy nieustannie podążają za trendami i lubią polować na modowe perełki. W programie możliwość zakupienia ubrań z kolekcji znanych projektantów, m.in. Macieja Zienia, Gosi Baczyńskiej czy Ilony Staniszewskiej, wyprzedaż szaf popularnych influencerów, a także moda vintage i oferty specjalne. Dystrykt Mody to idealna okazja, by przygotować swoją szafę na nadchodzącą jesień.
Wyjątkowe kolekcje od największych polskich projektantów
Dystrykt Mody to doskonała okazja do zetknięcia się z modą z najwyższej półki. Wśród licznych atrakcji wymienić należy zwłaszcza możliwość zdobycia ubrań z kolekcji uznanych polskich projektantów, którzy zbudowali silne i rozpoznawalne marki. Mowa m.in. o Gosi Baczyńskiej – jedynej Polce, która pojawiła się na Paris Fashion Week.
Tworzone przez nią kreacje wzbudzają zachwyt nie tylko podczas prezentacji na wybiegach, lecz także pasują do codziennych stylizacji, dodając kobietom zmysłowości i blasku.
Miłośnicy paryskiego stylu i elegancji z pewnością znajdą coś dla siebie na stoisku z projektami Macieja Zienia, który uwielbia nawiązywać do klimatów światowej stolicy mody. W swoich kreacjach sięga po klasyczne fasony, którym nadaje ponadczasowy charakter, skupiając się na każdym, nawet najmniejszym detalu.
Uczestnicy wydarzenia będą też mogli zapoznać się z propozycjami Ilony Staniszewskiej, twórczyni marki ILO PRIVE. Co ważne, w swoich projektach skupia się ona nie tylko na kreowaniu trendów, ale też dużą wagę przywiązuje do kwestii zrównoważonego rozwoju. Oferowane przez nią ubrania są tworzone z naturalnych materiałów i wykończone ręcznie, dzięki czemu ich właściciele mogą mieć pewność co do niepowtarzalności wybranych kreacji.
„Zbliżający się wielkimi krokami Dystrykt Mody idealnie pokazuje to, czym chcemy być dla stolicy Dolnego Śląska. Nasze centrum to nie tylko miejsce, w którym można zrobić zakupy. Zależy nam, by tworzyć społeczność, którą łączy zainteresowanie modą i podobne spojrzenie na świat. Dlatego też organizujemy modowe eventy, podczas których mieszkańcy Wrocławia i okolic mają okazję zapoznać się z najnowszymi trendami, a jednocześnie sięgnąć po ubrania najwyższej jakości dostępne w przystępnych cenach. Wychodzimy z założenia, że odpowiedzialna, zrównoważona moda, którą promują największe polskie i światowe brandy obecne w naszym centrum, to przyszłość branży i ważny krok w stronę ochrony środowiska, która jest nam niezwykle bliska”, wyjaśnia Marek Włoch, Marketing Manager Wrocław Fashion Outlet.
Zdobądź kreacje influencerek, które podbiły Internet
Do udziału w Dystrykcie Mody Wrocław Fashion Outlet zaprosił również popularne twórczynie internetowe, które zbudowały ogromne grono obserwujących dzięki swoim dokonaniom zawodowym, a dodatkowo są pasjonatkami mody. Umożliwią one odwiedzającym zakup ubrań ze swoich szaf. W sobotę 26 sierpnia centrum odwiedzą Kamila Kamińska (@kamkaminska_official), aktorka telewizyjna i filmowa, laureatka nagrody za profesjonalny debiut aktorski na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni oraz Areta Szpura (@areta), autorka książek „Jak uratować świat” oraz „Instrukcja obsługi przyszłości”.
Z kolei w niedzielę 27 sierpnia perełki ze swojej szafy zaprezentuje Ilona Staniszewska (@ilona.staniszewska), założycielka i projektantka marki ILO PRIVE, wielbicielka francuskiego szyku, już ponad 6 lat związana z branżą mody.
Dodatkową atrakcją przygotowaną z myślą o osobach odwiedzających centrum w ostatni weekend sierpnia będzie możliwość zapoznania się z modą w stylu vintage. Swoją ofertę zaprezentuje bowiem uznany warszawski butik AVALONIA VINTAGE (@avalonia_vintage), w którym znaleźć można stylowe ubrania i dodatki z lat 70,80 czy 90, w tym te pochodzące z takich domów mody jak Hermes czy Versace.
„Poza możliwością odświeżenia garderoby i zapoznania się z obowiązującymi trendami warto też zwrócić uwagę na inną zaletę wydarzenia Dystrykt Mody. Kupowanie ubrań, które przestały już cieszyć ich dotychczasowych właścicieli, to szansa na danie im drugiego życia, a więc efektywne wykorzystanie danego produktu. Jest to ważne pod kątem ekologii, redukowania ilości odpadów i wpisuje się w ideę odpowiedzialnego podejścia do zakupów, którą wspieramy i staramy się zarażać nią innych”, podkreśla Marek Włoch z Wrocław Fashion Outlet.
Specjalne oferty dla członków Fashion Clubu
Podczas wydarzenia Dystrykt Mody nie zabraknie też wyjątkowych niespodzianek dla członków programu lojalnościowego centrum, Fashion Club. Za zakupy we Wrocław Fashion Outlet (w tym min. 1 zakup w ramach programu) o wartości min. 300 zł można będzie odebrać roślinę w ozdobnej doniczce (liczba upominków ograniczona). Wystarczy okazać paragon w Punkcie Informacyjnym w dniu zakupów. Każdy, kto chce dołączyć do programu Fashion Club może to zrobić rejestrując się na stronie wroclawfashionoutlet.com, w aplikacji lub salonie należącym do programu. Zebrane środki, w wysokości 5% wartości paragonu, można wykorzystać na kolejne zakupy. Dla członków programu regularnie przygotowywane są też oferty specjalne i atrakcyjne promocje.
Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 267 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.