Kampania reklamowa HARIBO z zupełnie nowym spotem!



HARIBO rozpoczyna nową odsłonę kampanii TV. Po raz pierwszy w historii marki spot reklamowy został kompleksowo przygotowany w Polsce: począwszy od stworzenia koncepcji aż do realizacji.

Reklama wykorzystuje charakterystyczną dla HARIBO platformę Kids Voices, a idea kreatywna opiera się na tym, że Misie HARIBO budzą dziecięcą radość tak bardzo, że nawet dorośli zaczynają mówić dziecięcymi głosami!

Nowy spot jest jednocześnie mocno osadzony w polskich realiach i wykorzystuje motyw szachów, które są jak misie HARIBO – dają radość i łączą pokolenia! Reklamę wyróżnia niepowtarzalna, autentyczna scenografia polskiego turnieju szachowego, a autorami scenariusza są… dzieci! Dialog między zawodnikami powstał w wyniku warsztatów z dziećmi, które podczas zabawy opisały swoimi słowami charakterystyczne cechy Misiów HARIBO.

Reklama z pewnością zwróci uwagę konsumentów i pozostawi odbiorców w objęciach dziecięcej radości, zgodnie z mottem marki: „HARIBO smak radości dla dzieci i dorosłych!”.

„Jesteśmy przekonani, że lokalny charakter kampanii pozwoli nam na zbudowanie jeszcze większej świadomości marki HARIBO. Wierzymy też, że konsumenci uśmiechną się, widząc nasz spot i pokochają naszych aktorów. Mamy nadzieję, że ta pierwsza, całkowicie polska reklama odniesie duży sukces” mówi Anna Stróżyńska, dyrektor marketingu HARIBO Polska.




Nowa reklama HARIBO będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych, docierając do szerokiego grona odbiorców marki. Spot zobaczyć będzie można także w kinach, na YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Za koncept kreatywny odpowiada Brainbox, a za realizację dom produkcyjny Filmokracja.

Marka, którą kochają konsumenci

Badanie świadomości marki przeprowadzone w czerwcu 2022 roku pokazało, że marka HARIBO jest najsilniejszą marką w kategorii, a Złote Misie HARIBO są obecnie najbardziej rozpoznawalnym kształtem żelek w Polsce i jednym z najważniejszych atutów marki. HARIBO wyróżnia się na rynku różnorodnością oferty, dziecięcą radością, innowacyjnością i atrakcyjnością produktów. Dzięki temu marka HARIBO postrzegana jest jako love brand, utrzymujący najwyższe wyniki świadomościowe, lojalnościowe oraz sprzedażowe.

Link do spotu: https://youtu.be/6kmJvfaTH5U

3 czerwca – Światowy Dzień Roweru – świętuj, bo warto!

82 proc. Polaków umie jeździć na rowerze, ale ilu z nich wybiera ten środek transportu na co dzień? Okazuje się,…
CZYTAJ

Czy Porozumienie paryskie rzeczywiście doprowadzi do dekarbonizacji globalnej gospodarki w okresie wskazywanym jako optymalny przez IPCC?

Podczas gdy instytucje unijne przygotowują się do cyklu legislacyjnego, który ma zakończyć się przyjęciem celu redukcyjnego na poziomie UE na…
CZYTAJ

ASICS prezentuje model GEL-KAYANO 30 Komfort butów stabilizujących na zupełnie nowym poziomie

Marka ASICS prezentuje model GEL-KAYANO 30 – najwygodniejsze buty do biegania ze stabilizacją, wyposażone w zupełnie nowe technologie, zapewniające biegaczom…
CZYTAJ

Gdy przyjdzie ochota na małe co nieco… Inspiracje na smaczne przyjemności – Koktajl brzoskwiniowo-truskawkowy z nasionami chia

6 maja świętowany był Międzynarodowy Dzień bez Diety. To wydarzenie ma przypomnieć każdemu, że jedzenie powinno być czynnością, z której…
CZYTAJ

Gdy przyjdzie ochota na małe co nieco… Inspiracje na smaczne przyjemności – Warzywne burgery

6 maja świętowany był Międzynarodowy Dzień bez Diety. To wydarzenie ma przypomnieć każdemu, że jedzenie powinno być czynnością, z której…
CZYTAJ

Gdy przyjdzie ochota na małe co nieco… Inspiracje na smaczne przyjemności – Aromatyczne double burgery z pleśniowym serem i konfiturą z cebuli

6 maja świętowany był Międzynarodowy Dzień bez Diety. To wydarzenie ma przypomnieć każdemu, że jedzenie powinno być czynnością, z której…
CZYTAJ

Gdy przyjdzie ochota na małe co nieco… Inspiracje na smaczne przyjemności – Tortilla ze szpinakiem

6 maja świętowany był Międzynarodowy Dzień bez Diety. To wydarzenie ma przypomnieć każdemu, że jedzenie powinno być czynnością, z której…
CZYTAJ

1 uczestnik = 1 drzewo. Startuje wyzwanie Healthy Cities

Z początkiem czerwca wystartowało wyzwanie Healthy Cities organizowane przez Grupę LUX MED. Do akcji dołączyli mieszkańcy 66 miast na prawach…
CZYTAJ

Sekret idealnego bikini: depilacja laserowa bez tajemnic

Chcesz się świetnie prezentować na plaży w te wakacje? Sprawdź, dlaczego depilacja laserowa z każdym rokiem zyskuje nowe rzesze fanek…
CZYTAJ

Słońce wrogiem młodej i gładkiej skóry! Dowiedz się co to jest fotostarzenie, dlaczego słońce „topi” kolagen i czy można temu zapobiec

Lato widać już na horyzoncie. Wszystkie portale, jak co roku o tej porze, obowiązkowo publikują „ABC bezpiecznego opalania”, a w…
CZYTAJ

Jak szybko zapuścić włosy? Najlepsze sposoby polecane przez trychologa

Długie, gęste włosy od zawsze były symbolem piękna i atrakcyjności. Dlatego nie dziwi fakt, że wiele osób pragnie zapuścić je…
CZYTAJ

E-papierosy a zdrowie. Sprawdź, jakie są fakty i mity na ten temat

Światowy Dzień Bez Tytoniu, obchodzony 31 maja, to doskonała okazja do zwrócenia uwagi na wpływ e-papierosów na zdrowie. W ostatnich…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

3 czerwca – Światowy Dzień Roweru – świętuj, bo warto!

82 proc. Polaków umie jeździć na rowerze, ale ilu z nich wybiera…
CZYTAJ

1 uczestnik = 1 drzewo. Startuje wyzwanie Healthy Cities

Z początkiem czerwca wystartowało wyzwanie Healthy Cities organizowane przez Grupę LUX MED.…
CZYTAJ

E-papierosy a zdrowie. Sprawdź, jakie są fakty i mity na ten temat

Światowy Dzień Bez Tytoniu, obchodzony 31 maja, to doskonała okazja do zwrócenia…
CZYTAJ

Dlaczego warto pójść do ginekologa na NFZ?

Opieka zdrowotna jest niezwykle istotna dla utrzymania naszego dobrostanu, a regularne wizyty…
CZYTAJ

Zawał serca: 60 minut, które decydują o życiu! Wszystko, co powinieneś wiedzieć o zawale serca

Na zawał serca każdego roku umiera w Polsce ok. 15 tys. osób.…
CZYTAJ