Kampania reklamowa HARIBO z zupełnie nowym spotem!



HARIBO rozpoczyna nową odsłonę kampanii TV. Po raz pierwszy w historii marki spot reklamowy został kompleksowo przygotowany w Polsce: począwszy od stworzenia koncepcji aż do realizacji.

Reklama wykorzystuje charakterystyczną dla HARIBO platformę Kids Voices, a idea kreatywna opiera się na tym, że Misie HARIBO budzą dziecięcą radość tak bardzo, że nawet dorośli zaczynają mówić dziecięcymi głosami!

Nowy spot jest jednocześnie mocno osadzony w polskich realiach i wykorzystuje motyw szachów, które są jak misie HARIBO – dają radość i łączą pokolenia! Reklamę wyróżnia niepowtarzalna, autentyczna scenografia polskiego turnieju szachowego, a autorami scenariusza są… dzieci! Dialog między zawodnikami powstał w wyniku warsztatów z dziećmi, które podczas zabawy opisały swoimi słowami charakterystyczne cechy Misiów HARIBO.

Reklama z pewnością zwróci uwagę konsumentów i pozostawi odbiorców w objęciach dziecięcej radości, zgodnie z mottem marki: „HARIBO smak radości dla dzieci i dorosłych!”.

„Jesteśmy przekonani, że lokalny charakter kampanii pozwoli nam na zbudowanie jeszcze większej świadomości marki HARIBO. Wierzymy też, że konsumenci uśmiechną się, widząc nasz spot i pokochają naszych aktorów. Mamy nadzieję, że ta pierwsza, całkowicie polska reklama odniesie duży sukces” mówi Anna Stróżyńska, dyrektor marketingu HARIBO Polska.




Nowa reklama HARIBO będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych, docierając do szerokiego grona odbiorców marki. Spot zobaczyć będzie można także w kinach, na YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Za koncept kreatywny odpowiada Brainbox, a za realizację dom produkcyjny Filmokracja.

Marka, którą kochają konsumenci

Badanie świadomości marki przeprowadzone w czerwcu 2022 roku pokazało, że marka HARIBO jest najsilniejszą marką w kategorii, a Złote Misie HARIBO są obecnie najbardziej rozpoznawalnym kształtem żelek w Polsce i jednym z najważniejszych atutów marki. HARIBO wyróżnia się na rynku różnorodnością oferty, dziecięcą radością, innowacyjnością i atrakcyjnością produktów. Dzięki temu marka HARIBO postrzegana jest jako love brand, utrzymujący najwyższe wyniki świadomościowe, lojalnościowe oraz sprzedażowe.

Link do spotu: https://youtu.be/6kmJvfaTH5U

Terapia manualna w schorzeniach ortopedycznych – skuteczna metoda leczenia bólu i poprawy funkcji ruchowych. Dla kogo jest wskazana?

Obecnie, gdy wiele osób boryka się z problemami układu ruchu, a ortopedzi coraz częściej spotykają się z przypadkami przewlekłego bólu…
CZYTAJ

Niedostrzegany problem – polskie dzieci tyją najszybciej w Europie

Plaga otyłości wśród dzieci to nie tylko kwestia społeczna, czy estetyczna, ale przede wszystkim zdrowotna: - Obecnie do specjalistów trafiają…
CZYTAJ

Z Miłości do Włoch!

Warszawa, 20 stycznia 2025 r. – W wyjątkowej przestrzeni budynku Senator przy ulicy Bielańskiej w Warszawie odbył się spektakularny pokaz…
CZYTAJ

Zmysłoterapia – zapachy dobrego nastroju. Jak oddziaływają na nas zapachy?

Zapachy otaczają nas na każdym kroku – w domu, pracy, czy podczas spacerów. Czasami są niemal niezauważalne, innym razem wywołują…
CZYTAJ

Masaże relaksacyjne w Klinice Urody Beleza – dlaczego warto?

Szybkie tempo życia i ciągły stres sprawiają, że coraz więcej osób szuka rozwiązań, które pozwolą im nieco odpocząć i rozluźnić…
CZYTAJ

Klasyczne metody diagnostyczne

Zanim przyjrzymy się nowoczesnym metodom, dobrze jest zrozumieć klasyczne podejścia, które wciąż są stosowane w diagnostyce. Badania laboratoryjne Podstawowym krokiem…
CZYTAJ

Migrena i depresja – co łączy te dwie choroby?

Migrena i depresja to choroby, które często chodzą ze sobą w parze. Chociaż mogą wydawać się zupełnie niepowiązane, łączy je…
CZYTAJ

Przychodnia WOŚP i ZnanyLekarz wraz z Grupą LUX MED po raz kolejny przyjmie pacjentów podczas Finału WOŚP. Bezpłatne badania i profilaktyka na błoniach PGE Narodowego w weekend 25-26 stycznia 2025 r.

Przychodnia WOŚP i ZnanyLekarz wraz z Grupą LUX MED po raz kolejny przyjmie pacjentów podczas Finału WOŚP. Bezpłatne badania i…
CZYTAJ

Niacyna i biotyna zimą Moc witamin B dla nawilżenia i regeneracji

Zima to czas, kiedy skóra jeszcze bardziej niż zwykle potrzebuje dogłębnej regeneracji i nawilżenia. Zmęczenie po lecie i trudne warunki…
CZYTAJ

Perfumy Creed – propozycja dla wybierających zapachy świadomie

Na rynku perfumeryjnym, zdominowanym przez największe marki modowe, wciąż można znaleźć produkty niesztampowe, może nawet niszowe z punktu widzenia osób,…
CZYTAJ

Prezbiopia – zaburzenie widzenia, które dotyka niemal każdego

Prezbiopia, znana również jako starczowzroczność, nie jest chorobą, ale związanym z wiekiem zaburzeniem ostrego widzenia. Zazwyczaj pierwsze jej objawy, czyli…
CZYTAJ

Suche włosy? Sprawdź, jak skutecznie nawilżyć je dzięki odpowiedniej pielęgnacji i diecie

Suche włosy to częsty problem, który może wynikać z wielu przyczyn, takich jak na przykład stylizowanie na gorąco, używanie agresywnych…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Terapia manualna w schorzeniach ortopedycznych – skuteczna metoda leczenia bólu i poprawy funkcji ruchowych. Dla kogo jest wskazana?

Obecnie, gdy wiele osób boryka się z problemami układu ruchu, a ortopedzi…
CZYTAJ

Klasyczne metody diagnostyczne

Zanim przyjrzymy się nowoczesnym metodom, dobrze jest zrozumieć klasyczne podejścia, które wciąż…
CZYTAJ

Migrena i depresja – co łączy te dwie choroby?

Migrena i depresja to choroby, które często chodzą ze sobą w parze.…
CZYTAJ

Prezbiopia – zaburzenie widzenia, które dotyka niemal każdego

Prezbiopia, znana również jako starczowzroczność, nie jest chorobą, ale związanym z wiekiem…
CZYTAJ

Dlaczego zimą mamy większą ochotę na mięso? I co z tym zrobić?

Gdy nadchodzą zimniejsze dni, wiele osób zauważa u siebie zmianę apetytu: surowe…
CZYTAJ