Firma Nu Skin zakupiła i przekazała już 800 milionów posiłków na rzecz pomocy w walce z problemem niedożywienia wśród dzieci
Nu Skin Enterprises, wiodąca firma branży pielęgnacji urody i wellness, w ramach inicjatywy społecznej Nourish the Children (NTC) od 2002 roku przekazała 800 milionów pożywnych posiłków na rzecz potrzebujących dzieci zmagających się z problemem niedożywienia z ponad 65 krajów. To do nich trafiają posiłki VitaMeal*, stanowiące bogate źródło składników odżywczych. Otrzymują je od niezależnych organizacji charytatywnych, które pomagają przekazywać darowizny w postaci opakowań posiłków zakupionych przez liderów sprzedaży, klientów i pracowników Nu Skin.
„Kiedy ponad 20 lat temu uruchomiliśmy ten program, w najśmielszych marzeniach nie przypuszczaliśmy, jak ogromny będzie jego wpływ na sytuację milionów potrzebujących dzieci na całym świecie” – stwierdził Steven J. Lund wiceprezes zarządu i dyrektor wykonawczy Nourish the Children. „Dzięki wspólnie podejmowanym wysiłkom, pozytywnie wpływamy na życie milionów ludzi i panujemy nieustannie odmieniać życie kolejnych milionów”.
O VitaMeal
W przeciwieństwie do zwykłych kasz, które cechuje jedyne wysoka kaloryczność, posiłki VitaMeal stanowią pożywne rozwiązanie o specjalnej, naukowo opracowanej formule, dopasowanej do potrzeb niedożywionych dzieci. Przy produkcji VitaMeal, naukowcy Nu Skin starannie dobierają składniki w najodpowiedniejszych proporcjach, starając się rozwiązać problem głodu wśród najmłodszych. W rezultacie powstaje produkt zawierający kluczowe witaminy i minerały, a także będący zrównoważonym źródłem węglowodanów, białek, tłuszczów i błonnika.
O programie Nourish the Children
W 2002 roku firma Nu Skin podjęła działania koncentrujące się na olbrzymim problemie, jakim jest głód i niedożywienie wśród dzieci. W ten sposób uruchomiona została inicjatywa społeczna Nourish the Children, która opiera się na dostarczaniu potrzebującym dzieciom wysoce pożywnych posiłków VitaMeal, opracowanych przez specjalistów żywieniowych Nu Skin. Dystrybutorzy, klienci i pracownicy firmy mogą nabywać opakowania VitaMeal na własny użytek lub zdecydować się na ich przekazanie niezależnym organizacjom charytatywnym typu non-profit, specjalizującym się w niesieniu pomocy dzieciom najbardziej dotkniętym problemem głodu i niedożywienia.
# # #
*Nu Skin jest firmą typu for-profit zajmującą się dystrybucją suplementów żywieniowych i produktów do pielęgnacji skóry. W ramach tej inicjatywy dystrybutorzy Nu Skin oraz klienci firmy mogą nabywać posiłki VitaMeal od Nu Skin i przekazywać je organizacjom charytatywnym. Tak jak w przypadku pozostałych produktów Nu Skin, nasi dystrybutorzy otrzymują premię ze sprzedaż,y a firma Nu Skin uzyskuje marżę ze sprzedaży posiłków VitaMeal. Więcej informacji znajduje się na stronie: NourishtheChildren.com.
O firmie Nu Skin®
Nu Skin Enterprises, Inc. (NYSE: NUS) to globalna firma z branży pielęgnacji urody i wellness, której wyjątkowość wynika z dynamicznej platformy możliwości biznesowych, jakie oferujemy naszym partnerom. Nasza firma pomaga klientom cieszyć się wspaniałym wyglądem i samopoczuciem oraz prowadzić jak najlepszy tryb życia dzięki oferowanym produktom, które łączą w sobie to co najlepsze w nauce, naturze i technologii. Doświadczenie Nu Skin, które zebraliśmy w drodze prowadzonych od ponad 35 lat badań naukowych, pozwoliło nam na opracowanie innowacyjnych produktów, w tym linii kosmetyków Nu Skin® do pielęgnacji osobistej, produktów żywieniowych Pharmanex® oraz linii przeciwstarzeniowej ageLOC® obejmującej uhonorowane licznymi nagrodami urządzenia do pielęgnacji urody. Firma Nu Skin prowadzi działalności w niemal 50 krajach całego świata – w Amerykach, Afryce, Azji, Europie oraz w regionie Pacyfiku. Rhyz Inc. to strategiczna gałąź inwestycyjna naszej firmy, która skupia wybrane rozwiązania technologiczne i zakłady produkcyjne, stanowiąc w ten sposób wsparcie dla rozwoju zasadniczej działalności Nu Skin. Firma Nu Skin koncentruje się na kwestiach zrównoważonego rozwoju, poprzez podejmowanie globalnych inicjatyw polegających m.in. na wymianie dotychczasowych opakowań wszystkich produktów na mniejsze i bardziej proekologiczne, co zamierzamy osiągnąć do 2023 roku. Nu Skin Force for Good Foundation pragnie poprawy jakości życia dzieci na całym świecie poprzez lepszy dostęp do opieli zdrowotnej i edukacji. Więcej informacji znajduje się na stronie: nuskin.com.