Dobre dla Ciebie i przyjazne dla planety – Poznaj serię produktów Epoch od Nu Skin



Marka Nu Skin® nie zwalnia tempa i podejmuje kolejne działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i troski o naszą planetę. Dlatego też we współpracy z WWP Beauty zdecydowała się na zmianę opakowań w kolekcji Epoch – linii produktowej, w której znajdują się kosmetyki inspirowane etnobotaniką. Od niedawna niemalże cała seria dostępna jest już w tubkach Eco-Pac wykonanych z proekologicznego tworzywa jakim jest biożywica.

Kolekcja Epoch od Nu Skin®

Linia produktów Epoch powstała w 1996 roku w wyniku współpracy naukowców Nu Skin® z dr. Paulem Coxem, uznanym etnobotanikiem. To właśnie za sprawą udziału w procesie tworzenia kosmetyków Coxa, #Epoch czerpie z etnobotaniki, czyli dziedziny z pogranicza botaniki i etnologii, w której bada się zależności pomiędzy roślinami a poszczególnymi kulturami ludzi. Szerokie portfolio łączy w sobie podziw dla odwiecznych tradycji rdzennych mieszkańców wybranych regionów świata (m.in. Afryki, Azji, Ameryki Środkowej czy północno-zachodniego Pacyfiku) oraz pragnienie odwdzięczenia się planecie za oferowane przez nią unikalne składniki o dobroczynnych właściwościach.

Zróżnicowane portfolio produktowe

W portfolio Epoch znajdziemy zarówno kosmetyki do twarzy (np. maseczka Glacial Marine Mud, 125 g / 153,50 zł), ciała (np. krem Baobab Body Butter, 125 g / 185,95), włosów (np. szampon i lekka odżywka 2 w 1 Ava Puhi Moni, 250 ml / 116,67 zł) oraz produkt do pielęgnacji skóry niemowląt i dzieci (np. żel myjący Baby Hibiscus Hair and Body Wash, 150 ml / 116,03 zł). Każdy z nich łączy w sobie najnowocześniejsze osiągnięcia nauki oraz wielopokoleniową wiedzę rdzennych społeczności i dba o skórę dzięki dobroczynnym składnikom etnobotanicznym.

Nowe opakowania

Mając na uwadze dobro środowiska naturalnego, które w przypadku kolekcji Epoch stanowi niezastępowalny element, marka Nu Skin® zdecydowała się na zmianę opakowań produktów z tej serii. Kosmetyki dostępne są teraz w innowacyjnych, proekologicznych tubkach Eco-Pac. To pierwsze tego typu rozwiązanie zastosowane w przemyśle kosmetycznym, w którym wyeliminowano główkę i górne brzegi tubki, aby zużywać od 8 do 73% mniej plastiku do ich produkcji. Opakowania te wykonane są z biożywicy – innowacyjnego materiału wytwarzanego z naturalnych zasobów trzciny cukrowej, której wykorzystanie pozwala zmniejszać emisje dwutlenku węgla od 79 do 95% przy produkcji każdej tubki.




Dobre dla Ciebie i przyjazne dla planety

Mottem przyświecającym tej linii produktowej jest hasło: Razem z Epoch – zadbaj o siebie, ludzi dookoła i naszą planetę. Nikogo więc nie dziwi, że zaledwie dwa lata od pojawienia się produktów na rynku, marka ruszyła z czynieniem dobra na rzecz środowiska naturalnego. Tym samym od 1998 roku firma przekazuje 0,25 USD na rzecz organizacji Nu Skin® Force for Good Foundation, dzięki czemu uzbierano już 13 milionów USD.

Pieniądze te wsparły łącznie setki projektów humanitarnych na całym świecie. Fundacja wspiera organizacje charytatywne i globalne programy pomocowe. Jednym z przykładów jest współpraca z organizacją Seacology, dzięki której tylko do tej pory ocalono ponad 566 000 hektarów jednych z najbardziej wrażliwych ekosystemów naszej planety z korzyścią dla rdzennych społeczności oraz ludów wyspiarskich. Natomiast w ramach programu Nu Skin® o nazwie „Nasiona Nadziei” zostało zasadzonych 650 000 drzew owocowych i drzew baobabu w wioskach w Malawi, aby lokalni mieszkańcy mogli korzystać z nich jako źródła żywności i zarobku.



Dostępność produktów

Kosmetyki z linii Epoch w nowych opakowaniach pojawiają się stopniowo w sprzedaży internetowej już od czerwca 2021 roku. Cały proces zmiany ma natomiast zostać zamknięty do końca 2022 roku. Niezmiennie produkty Nu Skin® dostępne są na stronie www.nuskin.com oraz u oficjalnych partnerów marki.

1. Wartości procentowe określono na podstawie porównania procesu produkcji opakowań z zastosowaniem standardowej trasy transportowej z Szanghaju do Los Angeles.

O firmie Nu Skin®
Nu Skin Enterprises, Inc. (NYSE: NUS) to globalna firma z branży pielęgnacji urody i wellness, której wyjątkowość wynika z dynamicznej platformy możliwości biznesowych, jakie oferujemy naszym partnerom. Nasza firma pomaga klientom cieszyć się wspaniałym wyglądem i samopoczuciem oraz prowadzić jak najlepszy tryb życia dzięki oferowanym produktom, które łączą w sobie to co najlepsze w nauce, naturze i technologii. Doświadczenie Nu Skin, które zebraliśmy w drodze prowadzonych od ponad 35 lat badań naukowych, pozwoliło nam na opracowanie innowacyjnych produktów, w tym linii kosmetyków Nu Skin® do pielęgnacji osobistej, produktów żywieniowych Pharmanex® oraz linii przeciwstarzeniowej ageLOC® obejmującej uhonorowane licznymi nagrodami urządzenia do pielęgnacji urody. Firma Nu Skin prowadzi działalności w niemal 50 krajach całego świata – w Amerykach, Afryce, Azji, Europie oraz w regionie Pacyfiku. Rhyz Inc. to strategiczna gałąź inwestycyjna naszej firmy, która skupia wybrane rozwiązania technologiczne i zakłady produkcyjne, stanowiąc w ten sposób wsparcie dla rozwoju zasadniczej działalności Nu Skin. Firma Nu Skin koncentruje się na kwestiach zrównoważonego rozwoju, poprzez podejmowanie globalnych inicjatyw polegających m.in. na wymianie dotychczasowych opakowań wszystkich produktów na mniejsze i bardziej proekologiczne, co zamierzamy osiągnąć do 2023 roku. Nu Skin Force for Good Foundation pragnie poprawy jakości życia dzieci na całym świecie poprzez lepszy dostęp do opieli zdrowotnej i edukacji. Więcej informacji znajduje się na stronie: nuskin.com.

Totalna naprawa bardzo zniszczonych i suchych włosów + równowaga PEH = Naprawcza kuracja do włosów Equilibra TRICOLOGICA

SOS dla włosów. Totalna naprawa bardzo zniszczonych i suchych włosów + równowaga PEH = Naprawcza kuracja do włosów Equilibra TRICOLOGICA.…
CZYTAJ

Marka biżuteryjna YES dołącza do akcji profilaktyki raka piersi

Marka biżuteryjna YES dołącza do akcji profilaktyki raka piersi. W czasie Różowego Października, firma nie tylko zadba o swoje pracownice,…
CZYTAJ

Świadoma pielęgnacja w zgodzie z naturą: Fermentowane składniki w kosmetykach to urodowy hit!

Świadoma pielęgnacja w zgodzie z naturą: Fermentowane składniki w kosmetykach to urodowy hit! Co to jest fermentacja kosmetyczna i dlaczego…
CZYTAJ

Twaróg pomoże zbudować Ci masę mięśniową – zobacz, jak łatwo uwzględnić go w diecie. 3 zdrowe i proste w przygotowaniu przekąski z twarogiem!

Twaróg to jeden z podstawowych produktów wytwarzanych z mleka. W Polsce znany jest od wielu stuleci, a ponadto jako kraj…
CZYTAJ

Oparzenia i trudno gojące się rany – co zrobić, gdy rana nie chce się goić?

Otarcia, skaleczenia czy oparzenia to urazy, które zna i miewa każdy z nas. Dezynfekcja, opatrunek i w „najpoważniejszych” przypadkach środek…
CZYTAJ

Wegańskie alternatywy dla wędlin VIODELI by Violife

Pod koniec września w sieci sklepów Biedronka pojawi się nowość – VIODELI, czyli roślinne alternatywy dla wędlin. Produkt marki Violife,…
CZYTAJ

Jak podróżują Polacy?

Choć Polacy coraz chętniej wprowadzają ekonawyki do swojego stylu życia to w kwestii transportu zmiany idą w wolniejszym tempie. Prawie…
CZYTAJ

Łosoś hodowlany czy dziki? Znamy preferencje Polaków!

Polacy uwielbiają łososia – wynika z raportu przygotowanego przez organizację MSC Polska*. Ponad 70% z nas deklaruje, że kupuje tę…
CZYTAJ

Jesienią wypada nam więcej włosów? Te sposoby pomogą się przed tym uchronić

Wypadanie włosów to naturalny proces, który dotyczy każdego z nas. Średnio tracimy od 50 do 100 włosów dziennie, ale wynik…
CZYTAJ

Lato się skończyło? Czas zadbać o skórę

Dla wielu z nas tegoroczne wakacje są już tylko wspomnieniem. Przyjemnie jest jednak powrócić do błogich chwil relaksu, pod warunkiem,…
CZYTAJ

Zmień swoją drogę i oczyść umysł na biegowym szlaku NATURE BATHING – pierwsza hybrydowa kolekcja od ASICS

ASICS wprowadza na rynek swoją pierwszą hybrydową kolekcję, w której znajdują się buty do biegania po asfalcie, przeprojektowane także z…
CZYTAJ

Niedziela Światowy Dzień Serca!

Corocznie, od 22 lat, ostatnia niedziela września jest w różnym krajach obchodzona pod znakiem serca – wszystko to za sprawą…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Marka biżuteryjna YES dołącza do akcji profilaktyki raka piersi

Marka biżuteryjna YES dołącza do akcji profilaktyki raka piersi. W czasie Różowego…
CZYTAJ

Niedziela Światowy Dzień Serca!

Corocznie, od 22 lat, ostatnia niedziela września jest w różnym krajach obchodzona…
CZYTAJ

Jesienna chandra czy TATT? Nie lekceważ objawów – działaj!

Nagle zrobiło się zimno, deszczowo i szaro. Dni są coraz krótsze, a…
CZYTAJ

Z okazji Światowego Dnia Serca kardiolog ostrzega – jesienią wzrasta ryzyko wystąpienia zawału serca. Dla sercowców najgroźniejsza jest jesień

Dziś pierwszy dzień astronomicznej jesieni. Wraz z końcem lata odczuliśmy w ostatnich…
CZYTAJ

Jak pomóc osobom z chorobą Alzheimera? Kluczowa może być wizyta u neuropsychologa

Choroba Alzheimera wciąż jest jednym z najmniej przebadanych schorzeń. Jednak w diagnostyce…
CZYTAJ