Konkurs Metamorfozy Verona. Lśnij całkowicie nowym wyglądem.



W Veronie mocno wierzymy w pielęgnowanie piękna w każdym wieku. Promienny uśmiech to najpiękniejsza ozdoba dla każdej kobiety, ale dlaczego by nie dodać do niego odrobiny biżuteryjnego blasku?

Nowa fryzura, starannie wykonany makijaż czy podkreślająca sylwetkę stylizacja mogą zrobić ogromną różnicę nie tylko w wyglądzie, ale przede wszystkim samopoczuciu kobiet. Chcemy wspierać poczucie atrakcyjności. Zależy nam na tym, żeby na co dzień promieniały pięknem i pewnością siebie. A w nowy dzień wkraczały z blaskiem w oczach.

Kierując się tymi wartościami już od zeszłego roku prowadzimy serię metamorfoz wyglądu dla dojrzałych kobiet. Kontynuując i dodatkowo wzmacniając nasz przekaz, zorganizowaliśmy teraz konkurs, który całkowicie odmieni wygląd zwyciężczyni.

Zaprosimy jedną Panią do studia metamorfoz na całodniową sesję obejmującą: profesjonalny makijaż i porady wizażystki dotyczące tego, jak podkreślać swój typ urody; zmianę fryzury, która odświeży wygląd i odejmie kilka lat; pełną stylizację ubioru wraz z doborem kolorów, które będą komplementowały urodę. A do tego uzupełnimy nowy look piękną biżuterią Verona, która dopełni całą stylizację i podkreśli kobiecość w czystej postaci.

Tyle piękna nie może pozostać niezauważone, dlatego jako zwieńczenie dnia odbędzie się sesja zdjęciowa, na której uwiecznimy naszą bohaterkę. Elegancką i zadbaną. Rozświetloną efektowną biżuterią, ale i swoim wewnętrznym blaskiem.

To pierwsza, ale nie jedyna odsłona naszej misji upiększania dojrzałych kobiet. Zapraszam do odwiedzenia strony konkursowej verona.pl/metamorfozy-verona i udostępnienia informacji o naszym projekcie dalej. Zgłoszenia do konkursu przyjmujemy do 5 marca 2022 r.

O marce Verona
Verona to marka biżuterii, która od ponad 20 lat pozwala lśnić nowym wyglądem każdej kobiecie, bez względu na wiek. Posiada ponad 20 salonów w całej Polsce oraz sklep internetowy Verona.pl. Oferuje biżuterię, dzięki której dojrzałe kobiety czują się bardziej atrakcyjne i pewne siebie!




Poznaj manifest Verony

Zbyt wiele dojrzałych kobiet czuje się nieatrakcyjna i zapomniana. Zbyt wiele dojrzałych kobiet nie wierzy w siebie. A przecież w każdym wieku można być piękną, uśmiechniętą i pełną energii. W każdym wieku można lśnić!

Verona przywraca dojrzałym kobietom radość życia i wydobywa z nich blask, który mają w sobie!

Verona pozwala uwierzyć, że miłość, przyjaźń i spełnienie mogą przyjść w każdym wieku i że najlepszy czas to ten, który jest jeszcze przed Tobą.

Chcemy widzieć Cię uśmiechniętą, pewną siebie, ze światłem w oczach. Elegancką i zadbaną. Rozświetloną efektowną biżuterią, ale i swoim wewnętrznym blaskiem.

Po prostu lśnij!

UNICEF uruchomił w Polsce sześć Spilno Hubs w ciągu pięciu miesięcy, aby wspierać uchodźców z Ukrainy i integrację lokalnych społeczności

Warszawa, 23 marca 2023 r. – Biuro UNICEF ds. Reagowania na Potrzeby Uchodźców w Polsce otworzyło właśnie szóste Spilno Hub,…
CZYTAJ

Zadbaj o dobrą kondycję na wiosnę – sprawdź porady ekspertów w zakresie zdrowia

Początek wiosny to dobry moment, by popracować nad naszą codzienną rutyną i wprowadzić do niej więcej zdrowych elementów – coraz…
CZYTAJ

Bałtyk jest naj! 22 Marca Międzynarodowy Dzień Ochrony Morza Bałtyckiego

Morze Bałtyckie jest pod wieloma względami „naj”. To najmłodsze, najpłytsze i najsłodsze morze na Ziemi. Posiada najbardziej urokliwe piaszczyste plaże…
CZYTAJ

Tej wiosny ujędrnij i wygładź swoją buzię! Aktywne Serum do Twarzy od marki Nachemii Ci w tym pomoże

Stan skóry w dużej mierze zależy od sposobu jej pielęgnacji, stylu życia, diety, stosowanych używek czy stopnia ekspozycji na słońce.…
CZYTAJ

To jeszcze ból menstruacyjny czy już endometrioza?

Silne bóle w trakcie menstruacji i bardzo obfite krwawienia to dla wielu kobiet stan, z którym już się pogodziły. Matki…
CZYTAJ

ASICS w gronie globalnych liderów zaangażowanych w zmiany klimatyczne. Firma doceniona po raz czwarty z rzędu

ASICS już po raz czwarty z rzędu został uznany za światowego lidera w zakresie angażowania swoich dostawców w kwestie związane…
CZYTAJ

Więcej nowych i mocnych włosów dzięki serum pobudzającemu od Bionigree

Produkty polskiej marki to wynik połączenia fachowej wiedzy trychologicznej i technologii wytwarzania kosmetyków, opartych na naturalnych składnikach. Serum pobudzające włosy…
CZYTAJ

Profesjonalne szampony do włosów L’Oreal – wybierz idealny dla swoich włosów

Dobrze dobrane kosmetyki do włosów potrafią sprawić, że włosy odzyskają piękny wygląd i dobrą kondycję. Podstawą właściwej pielęgnacji jest dobrej…
CZYTAJ

Linia wegańskich kosmetyków do pielęgnacji twarzy Hebe Cosmetics laureatem Najlepszego Produktu 2023!

Już po raz 12. instytut badawczy GfK Polonia zapytał konsumentów o opinie na temat sprzedażowych premier 2022 roku. Zbadane zostały…
CZYTAJ

Na górze róże… i czarnuszka Jak odżywić końcówki włosów?

Pierwsze promienie wiosennego słońca motywują nas do regeneracji włosów. Eksperci podpowiadają, że prawdziwego odżywienia nasze kosmyki wymagają od nasady aż…
CZYTAJ

Dieta na wiosnę, czyli jak wrócić do formy po zimie. Zdrowe odżywianie bez wyrzeczeń

Na hasło „zdrowa dieta” wielu z nas reaguje z dużą niechęcią. Czy można odżywiać się zdrowo i bez wyrzeczeń? Oczywiście,…
CZYTAJ

Przepis na babkę wielkanocną – niezapomniany smak Wielkanocy

Dolnośląska Mąka Tortowa z Młyna Jaczkowice - niezapomniany smak Wielkanocy. Żurek podany ze świeżym, chrupiącym chlebem, pyszne babki piaskowe czy…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Zadbaj o dobrą kondycję na wiosnę – sprawdź porady ekspertów w zakresie zdrowia

Początek wiosny to dobry moment, by popracować nad naszą codzienną rutyną i…
CZYTAJ

To jeszcze ból menstruacyjny czy już endometrioza?

Silne bóle w trakcie menstruacji i bardzo obfite krwawienia to dla wielu…
CZYTAJ

Zapraszamy na „Klub Pacjenta” w Bielsku-Białej organizowany przez Fundację „Z sercem do Pacjenta” Grupy American Heart of Poland

„Z sercem do Pacjenta” Klub Pacjenta w Bielsku-Białej z udziałem prof. ANDRZEJA…
CZYTAJ

Kobiece serce okiem kardiologa. Czym się wyróżnia i dlaczego panie powinny lepiej o nie dbać?

Czy żeńskie serce różni się czymś od męskiego? Okazuje się, że tak…
CZYTAJ

Polskie nastolatki w sieci toksycznych treści

Marka Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu, by wesprzeć nastolatki w świadomym…
CZYTAJ