Wiosenna energia w kampanii Sinsay SS22



Najnowsza kampania Sinsay SS22 stanowi świetne wprowadzenie w świat wiosennych trendów. Propozycje dla Kobiet, Mężczyzn, Nastolatków i Dzieci wyróżniają się soczystymi kolorami, energetycznymi nadrukami i atrakcyjnymi cenami.

W tym sezonie kampania Sinsay aż kipi energią! Wszystko za sprawą wiosennych motywów i świeżych kolorów, wpisujących się w najnowsze trendy z wybiegów. Wśród nowości w oczy najbardziej rzucają się damskie propozycje. Uwagę zwracają świeże odcienie: malinowy róż, miętowa zieleń, pastelowy żółty i rozbielony fiolet, czyli kolor roku Pantone 2022. Ta niebanalna paleta zdobi nie tylko płaszcze i garnitury (od 119,99 zł), ale też dzianinowe sukienki i puchowe bezrękawniki (od 59,99 zł), co zapewnia ogromne pole do kolorystycznych eksperymentów.

Zwolenniczki bardziej stonowanych rozwiązań docenią z kolei drugi z wiodących trendów, skupiający się na delikatnych beżach i brzoskwiniowych pastelach. W jego przypadku subtelność kolorów idzie w parze z klasycznymi fasonami, takimi jak marynarki (od 39,00 zł), proste sukienki oraz denimowe komplety. Listę nowości zamykają różne modele butów, torebek i akcesoriów, które dodadzą charakteru każdej stylizacji.

Wiosenne nowości dla niego obejmują męskie klasyki miejskiego stylu, takie jak joggery (od 29,99 zł), chinosy, koszulki (od 9,99 zł), lekkie puchówki i skórzane kurtki. Tu również na pierwszy plan wysuwa się paleta kolorów, w której dominuje oliwkowa zieleń, ciepłe beże, jasne szarości i odcienie khaki. Całość wyróżnia się nowoczesnymi, funkcjonalnymi krojami i została dobrana tak, by umożliwić bezproblemowe tworzenie warstwowych stylizacji na różne okazje.

Propozycje dla nastolatków to podróż w czasie do lat 90. Wśród wiosennych propozycji dominuje denim w różnych wydaniach: od uniwersalnych kompletów (od 39,99 zł) przez patchworkowe kurtki po spodnie z nadrukami imitującymi pociągnięcia pędzlem. W kolekcji dla niej uwagę zwracają grunge’owe koszule typu overshirt, dzianinowe crop topy i liczne akcenty w najmodniejszym odcieniu fioletu. Chłopcy mają z kolei do wyboru różne modele dżinsów, t-shirty z nadrukami (od 9,99 zł) oraz modne “rugby shirts”, czyli koszulki polo z długim rękawem.




Dziecięce kolekcje liczą setki modeli zaprojektowanych z myślą o różnych gustach i osobowościach. Wśród motywów dla dziewczynek dominują kwiatki w różnych wydaniach, zdobiące bomberki, sukienki (od 9,99 zł) i t-shirty (od 7,99 zł). Chłopięce ubrania wyróżniają się marynarskimi motywami, zabawnymi nadrukami lub modną kolorystyką w odcieniach szarości i żółtego. Propozycje dla starszych dzieciaków obejmują z kolei nawiązania do mody ulicznej, co widać po sportowych fasonach, skejtowych nadrukach i materiałach z efektem tie-dye.

Zgodność z trendami widać również po wiosennych propozycjach w linii dla domu. Nowości obejmują stylowe akcesoria do łazienki, takie jak dozowniki do mydła i ręczniki, w modnych odcieniach szarości i różu. Na propozycje do jadalni składają się ceramiczne miski, talerze i kubki (od 9,99 zł), a także produkty z kolorowego szkła z efektownymi, geometrycznymi tłoczeniami. W kolekcji znalazły się też stylowe poszewki na poduszki (od 12,99 zł) i pościel (od 39,99 zł), a o dobrą atmosferę w domu pomoże zadbać jedna z kilkunastu nowych świec zapachowych (od 9,99 zł).

Jak wakacje wpływają na naszą pewność siebie?

Przez cały rok wiele kobiet dąży do wymarzonego wakacyjnego ciała, tak zwanego „bikini body”, które dumnie będzie prezentować na plaży.…
CZYTAJ

Zmęczenie za kierownicą – jak sobie radzić i na co uważać? Wyjaśnia kardiolog Maciej Pruski, ekspert z Grupy American Heart of Poland

Wakacje oraz długie weekendy często wiążą się z dalszymi podróżami – a to oznacza nierzadko prowadzenie auta nawet przez kilkanaście…
CZYTAJ

Dobre dla Ciebie i przyjazne dla planety – Poznaj serię produktów Epoch od Nu Skin

Marka Nu Skin® nie zwalnia tempa i podejmuje kolejne działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i troski o naszą planetę. Dlatego…
CZYTAJ

Artur Rojek ambasadorem akcji „Czujesz Klimat?” Rossmann

Artur Rojek został ambasadorem akcji Rossmann „Czujesz Klimat?”. Artysta ogłosił swoją decyzję podczas OFF Festivalu w Katowicach. Wspólnie z marką…
CZYTAJ

Polacy i kuchenne zero waste – czy uczymy się niemarnowania żywności?

Marnowanie żywności to ważny, globalny problem. Poziom naszej ekologicznej świadomości stale jednak wzrasta, co przekłada się także na pozytywne nawyki…
CZYTAJ

Potrzeby skóry po lecie… Czyli nawilżanie to nie wszystko!

Mówisz: „regeneracja” skóry po lecie, myślisz „nawilżanie”. I bardzo słusznie, ale to nie wystarczy. Skóra po wakacyjnych wycieczkach, kąpielach w…
CZYTAJ

Od kleszcza do choroby serca, Powikłania kardiologiczne przy boreliozie – jak rozpoznać i zapobiegać? Tłumaczy dr n.med. Iwona Banasiewicz-Szkróbka kardiolog z Grupy American Heart of Poland

#Wakacje to dla wielu z nas okazja do spędzania wolnego czasu na łonie natury. Podczas letniej beztroski warto jednak pamiętać…
CZYTAJ

W ramach akcji „Dbaj o zdrowie” rusza bezpłatne badanie na oznaczenie witaminy D3

W pierwszy weekend sierpnia rozpoczyna się akcja “Dbaj o zdrowie”. Celem inicjatywy jest edukacja Polaków nt. znaczenia suplementacji witaminy D3…
CZYTAJ

Okulary ze straganu i chlorowana woda – wakacyjne grzechy, których oczy nie znoszą

„Morza szum, ptaków śpiew, złota plaża pośród drzew…” – to tylko jeden ze sposobów spędzenia wyjazdu wakacyjnego. Planując odpoczynek pamiętamy…
CZYTAJ

Ten pierwiastek ciągle zagraża dzieciom w Polsce. UNICEF alarmuje

Może być w zabawkach, ubraniach, kosmetykach, farbach, biżuterii czy przyborach kuchennych. Może też przedostać się do naszej żywności poprzez glebę…
CZYTAJ

Lato bez kłopotu – Kulka, sztyft czy spray? Jaki dezodorant wybrać na lato?

Kulka, sztyft czy spray? Jaki dezodorant wybrać na lato? Przede wszystkim naturalny! A poza tym łagodny nawet dla wrażliwej skóry,…
CZYTAJ

Aloes, limonka i lawenda w letniej pielęgnacji włosów i skóry

REVOSS PROFESSIONAL SZAMPON i MASKA z ALOESEM i WYCIĄGIEM z LIMONKI. Szampon i maska polecane do mycia i pielęgnacji włosów…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Jak wakacje wpływają na naszą pewność siebie?

Przez cały rok wiele kobiet dąży do wymarzonego wakacyjnego ciała, tak zwanego…
CZYTAJ

Zmęczenie za kierownicą – jak sobie radzić i na co uważać? Wyjaśnia kardiolog Maciej Pruski, ekspert z Grupy American Heart of Poland

Wakacje oraz długie weekendy często wiążą się z dalszymi podróżami – a…
CZYTAJ

Od kleszcza do choroby serca, Powikłania kardiologiczne przy boreliozie – jak rozpoznać i zapobiegać? Tłumaczy dr n.med. Iwona Banasiewicz-Szkróbka kardiolog z Grupy American Heart of Poland

#Wakacje to dla wielu z nas okazja do spędzania wolnego czasu na…
CZYTAJ

W ramach akcji „Dbaj o zdrowie” rusza bezpłatne badanie na oznaczenie witaminy D3

W pierwszy weekend sierpnia rozpoczyna się akcja “Dbaj o zdrowie”. Celem inicjatywy…
CZYTAJ

Okulary ze straganu i chlorowana woda – wakacyjne grzechy, których oczy nie znoszą

„Morza szum, ptaków śpiew, złota plaża pośród drzew…” – to tylko jeden…
CZYTAJ