Influencerka Maja Wyh w kampanii Timeless Sense Gino Rossi – jedna z najbardziej stylowych kobiet świata pozuje przed obiektywem Łukasza Pukowca



Czarne, beżowe, brązowo-czarne albo beżowo-czarne – skórzane botki z kolekcji kapsułowej Timeless Sense Gino Rossi łączy fason – cholewka wąska jak skarpetka, świetnie wyważona szpilka i zaostrzony nosek. W kapsule butom towarzyszą, także wykonane ze skóry, aktówki o fasonie przeskalowanej kopertówki w podobnych odcieniach: czerni, karmelowego brązu i kamelowego beżu.

Timeless Sense wpisuje się w trend na nowoczesny minimalizm, dlatego na potrzeby kampanii stylistka Agnieszka Ścibior ubrała it-girl Maję Wyh (na Instagramie obserwuje ją prawie 400 tys. fanów) w ubrania z miękkiej dzianiny, męskie garnitury albo zestawy łączące biurowy dress code z kobiecą zmysłowością.

W roli modelki wystąpiła Maja Wyh, urodzona jako Maja Weyhe, która łączy pracę influencerki z dizajnem, fotografią i modelingiem. Dzieli czas między rodzinne Niemcy a Włochy, które inspirują ją do artystycznych poszukiwań. Maja Wyh słynie z prostych stylizacji, które zestawiają skandynawską ascezę z paryskim je ne sais quoi i niemieckim pragmatyzmem. Maja najchętniej nosi luźne dżinsy, swetry w bretońskie paski i obszerne suknie do ziemi.




#Moda nie jest jedyną miłością Mai. Jej profil na Instagramie jest pełen odniesień do sztuki – ostatnio zafascynowała się obrazami Kennego Gregoire’a, Miriam Cahn, czy Ferdinanda Hodlera. Obrazom towarzyszą impresyjne, rozmyte, surowe zdjęcia. Wyh z uwagą przygląda się naturze, by przenieść jej piękno na przedmioty.

Influencerka założyła też autorską markę Weyhe, która podobnie jak kapsuła Gino Rossi, definiuje prostotę na nowo. W ostatniej odsłonie znalazły się czarne suknie z golfem, obszerne koszule z marszczonymi rękawami i półprzezroczyste, szerokie spodnie. Całość wygląda trochę jak zbroja średniowiecznego rycerza, a trochę jak płynna płciowo moda przyszłości.

W te tendencje idealnie wpisuje się Timeless Sense – minimalistyczna, ponadczasowa i zmysłowa. Nowoczesna kobieta chce czuć się jednocześnie silna i seksowna, a połączenie pozornie formalnej aktówki z botkami na szpilce wyznacza nowy kierunek w modzie.

Zdjęcia: Łukasz Pukowiec
Modelka: Maja Wyh
Stylizacja: Agnieszka Ścibior
Makijaż: Wilson
Włosy: Łukasz Pycior
Scenografia: Grzegorz Polański
Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art Director: Maria Mastalerz / CCC
Produkcja: Olga Janicka

Kolekcja kapsułowa jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.

Katastrofa naturalna – nie taka naturalna. Antropogeniczne uwarunkowania nasilenia zjawisk ekstremalnych i ich konsekwencji

W ostatnich dekadach obserwujemy w Polsce wzrost dotkliwości zjawisk ekstremalnych powodujących rozległe konsekwencje, określanych w przestrzeni publicznej jako „katastrofy naturalne”…
CZYTAJ

Okulary preprogresywne: rozwiązanie dla osób z pierwszymi objawami prezbiopii

Wraz z upływem lat zdolność oka do akomodacji, czyli dostosowywania ostrości widzenia do różnych odległości, stopniowo maleje. Około 35. roku…
CZYTAJ

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty kontroli i stereotypowe wyobrażenia o chorobie nowotworowej sprawiają,…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty. Czasem kończy się ono ulgą, ale bywa, że…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness Week (WAAW). Jest to globalna inicjatywa realizowana przez…
CZYTAJ

Dziura ozonowa – co się z nią stało?

Kiedy w latach 80. XX wieku naukowcy ogłosili, że nad Antarktydą pojawiła się „dziura ozonowa” – gigantyczny obszar niemal pozbawiony…
CZYTAJ

amień, który zostawia ślad w całym organizmie „Bakterie z kamienia nazębnego mogą przedostać się do krwi z ryzykiem zaostrzenia stanu zapalnego w innych narządach.”

Większość z nas wie, że kamień nazębny trzeba usuwać u dentysty, ale mało kto potrafi powiedzieć, czym właściwie różni się…
CZYTAJ

Lubię siebie. Nie dlatego, że jestem idealna. Dlatego, że jestem prawdziwa – wystartowała 6.edycja kampanii #lubiesiebie.

Kampania #lubiesiebie to nie kolejna inicjatywa o wyglądzie. To manifest świadomego życia w zgodzie ze sobą – ze swoim ciałem,…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień Cukrzycy, szczególnie, że z tą podstępną chorobą według…
CZYTAJ

Zupa krem z marchewki i pomarańczy

Rozgrzewająca, aromatyczna i pełna koloru — zupa krem z marchewki i pomarańczy to idealna propozycja na chłodniejsze dni. Lekko słodka,…
CZYTAJ

Choroba dziąseł, która uderza w serce

„Bakterie z jamy ustnej mogą dostać się do krwi i wywołać stan zapalny w naczyniach. To zwiększa ryzyko zawału.” Nie…
CZYTAJ

Cukrzyca i nowotwory. „To nie tylko współistnienie, ale wzajemne napędzanie się chorób”

Do 2030 roku liczba Polaków chorujących na cukrzycę może przekroczyć 4 miliony. W tym samym czasie liczba nowych przypadków nowotworów…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Okulary preprogresywne: rozwiązanie dla osób z pierwszymi objawami prezbiopii

Wraz z upływem lat zdolność oka do akomodacji, czyli dostosowywania ostrości widzenia…
CZYTAJ

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty.…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień…
CZYTAJ