BB+ Foundation od Nu Skin® – nowy podkład do zadań specjalnych



Dobry podkład to podstawa perfekcyjnego makijażu. Odpowiednio dopasowany pomaga ukryć niedoskonałości oraz sprawia, że skóra wygląda gładko i promiennie. Niezależnie od tego, czy chcemy uzyskać wyrazisty efekt w stylu glamour, czy subtelny makijaż typu „no makeup”, nasza skóra zasługuje na to, co najlepsze. Z pomocą przychodzi nowość od Nu Skin® – podkład BB+ Skin Loving Foundation o wyjątkowych pielęgnacyjnych właściwościach.

Makijaż od zawsze miał za zadanie podkreślać nasze piękno. Jednak wraz z rozwojem nauki i technologii, wzrosły też nasze oczekiwania wobec kosmetyków. Dzisiaj wybierając produkty do makijażu najchętniej sięgamy po te, które dzięki nowoczesnym rozwiązaniom nie tylko dbają o nasz wygląd, ale jednocześnie pielęgnują naszą skórę. Nu Colour Bioadaptive* BB+ Skin Loving Foundation stanowi doskonałą odpowiedź na te potrzeby. Nie tylko nadaje on skórze rozświetlone wykończenie, ale także nawilża ją i chroni przed promieniowaniem UVA i UVB oraz widocznymi negatywnymi skutkami oddziaływania światła niebieskiego.

Unikalna receptura

Opracowując swój nowy produkt marka Nu Skin® szczególnie zadbała o jego innowacyjną formułę. – Podkład BB+ Skin Loving Foundation, dzięki zawartości kilku składników pielęgnujących skórę, zapewnia aż do 12 godzin nawilżenia* – mówi Bianka Juhász, Product Specialist w firmie Nu Skin®. – Mieszanka ta pomaga też tymczasowo zredukować widoczność drobnych bruzd czy zmarszczek, zapewniając gładki i rozświetlony wygląd – dodaje Bianka Juhász. W składzie produktu znajdziemy wyciąg z nasion kakaowca właściwego, bogaty w peptydy, sacharydy i polifenole. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Nu Skin®, substancja ta wykazuje właściwości bioadaptacyjne**, pomaga więc chronić skórę, jednocześnie zwiększając jej zdolność radzenia sobie ze stresem oksydacyjnym wywołanym czynnikami środowiskowymi.

Do wyboru, do koloru

Przy wyborze podkładu warto zwrócić szczególną uwagę na jego konsystencję. Produkt powinien bowiem zapewniać nam poczucie komfortu i długotrwałe krycie. Nu Colour Bioadaptive* BB+ Skin Loving Foundation jest na tyle lekki, że nie tworzy na skórze efektu lepkiej maski, a jednocześnie wystarczająco gęsty, by skutecznie i na długo ukryć wszelkie niedoskonałości. Ponadto dzięki starannie dobranym składnikom nadaje on skórze efekt delikatnego rozświetlenia, wyrównując jej koloryt, dzięki czemu stanowi idealną i trwałą bazę pod każdy makijaż. Kluczowy jest jednak odpowiedni dobór odcienia.

Często popełnianym błędem jest dobieranie produktu poprzez testowanie jego koloru na innych częściach ciała, np. na dłoni czy nadgarstku. W ten sposób łatwo o pomyłkę, ponieważ właściwy odcień podkładu powinien idealnie pasować do koloru skóry na twarzy i szyi. Podkład BB+ Skin Loving Foundation dostępny jest w Polsce aż w 17 różnych odcieniach. Tak szeroki wybór kolorów umożliwia jak najlepsze dopasowanie produktu do indywidualnych potrzeb. Ponadto powstała też specjalna strona www, gdzie za pomocą kilku pytań możemy wytypować odcień najbliższy naszej skórze, minimalizując tym samym ryzyko zamówienia nieodpowiedniego produktu, np. w przypadku zakupów przez internet.




Firma Nu Skin® podejmuje konkretne zobowiązania, mające na celu ochronę środowiska i zrównoważony rozwój, dlatego opakowanie BB+ Foundation zostało wykonane w 100% z biożywicy pozyskiwanej w odpowiedzialny sposób.

Cena produktu:
Nu Colour® Bioadaptive* BB+ Skin Loving Foundation: 218,01 zł

O firmie Nu Skin®

Nu Skin® od 35 lat opracowuje i dystrybuuje innowacyjne produkty konsumenckie, oferując kompleksową linię najwyższej jakości rozwiązań kosmetycznych i odnowy biologicznej. Firma wykorzystuje swoją wiedzę naukową zarówno w zakresie pielęgnacji skóry, jak i odżywiania, aby stale rozwijać innowacyjne marki produktów, w tym markę produktów do higieny osobistej Nu Skin®, markę odżywczą Pharmanex®, a ostatnio markę anti-aging ageLOC®. Nu Skin® sprzedaje swoje produkty za pośrednictwem globalnej sieci liderów sprzedaży w Azji, obu Amerykach, Europie, Afryce i na Pacyfiku. Jako wieloletni członek stowarzyszeń sprzedaży bezpośredniej na całym świecie, Nu Skin® przestrzega branżowych wytycznych konsumenckich, które chronią i wspierają tych, którzy sprzedają i kupują jej produkty za pośrednictwem kanału sprzedaży bezpośredniej. Nu Skin International jest spółką całkowicie zależną od Nu Skin® Enterprises, Inc., która jest notowana na nowojorskiej giełdzie papierów wartościowych pod symbolem (NYSE: NUS). Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.nuskin.com

* Wyniki uzyskane podczas oceny przeprowadzonej przez niezależnych specjalistów na podstawie 12-godzinnego badania konsumenckiego in vivo metodą pojedynczo ślepej próby z udziałem 34 kobiet w wieku 18-65 lat.
** Na podstawie 2 badań in vitro przeprowadzonych na surowcu zawierającym wyciąg z nasion kakaowca właściwego.

Katastrofa naturalna – nie taka naturalna. Antropogeniczne uwarunkowania nasilenia zjawisk ekstremalnych i ich konsekwencji

W ostatnich dekadach obserwujemy w Polsce wzrost dotkliwości zjawisk ekstremalnych powodujących rozległe konsekwencje, określanych w przestrzeni publicznej jako „katastrofy naturalne”…
CZYTAJ

Okulary preprogresywne: rozwiązanie dla osób z pierwszymi objawami prezbiopii

Wraz z upływem lat zdolność oka do akomodacji, czyli dostosowywania ostrości widzenia do różnych odległości, stopniowo maleje. Około 35. roku…
CZYTAJ

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty kontroli i stereotypowe wyobrażenia o chorobie nowotworowej sprawiają,…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty. Czasem kończy się ono ulgą, ale bywa, że…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness Week (WAAW). Jest to globalna inicjatywa realizowana przez…
CZYTAJ

Dziura ozonowa – co się z nią stało?

Kiedy w latach 80. XX wieku naukowcy ogłosili, że nad Antarktydą pojawiła się „dziura ozonowa” – gigantyczny obszar niemal pozbawiony…
CZYTAJ

amień, który zostawia ślad w całym organizmie „Bakterie z kamienia nazębnego mogą przedostać się do krwi z ryzykiem zaostrzenia stanu zapalnego w innych narządach.”

Większość z nas wie, że kamień nazębny trzeba usuwać u dentysty, ale mało kto potrafi powiedzieć, czym właściwie różni się…
CZYTAJ

Lubię siebie. Nie dlatego, że jestem idealna. Dlatego, że jestem prawdziwa – wystartowała 6.edycja kampanii #lubiesiebie.

Kampania #lubiesiebie to nie kolejna inicjatywa o wyglądzie. To manifest świadomego życia w zgodzie ze sobą – ze swoim ciałem,…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień Cukrzycy, szczególnie, że z tą podstępną chorobą według…
CZYTAJ

Zupa krem z marchewki i pomarańczy

Rozgrzewająca, aromatyczna i pełna koloru — zupa krem z marchewki i pomarańczy to idealna propozycja na chłodniejsze dni. Lekko słodka,…
CZYTAJ

Choroba dziąseł, która uderza w serce

„Bakterie z jamy ustnej mogą dostać się do krwi i wywołać stan zapalny w naczyniach. To zwiększa ryzyko zawału.” Nie…
CZYTAJ

Cukrzyca i nowotwory. „To nie tylko współistnienie, ale wzajemne napędzanie się chorób”

Do 2030 roku liczba Polaków chorujących na cukrzycę może przekroczyć 4 miliony. W tym samym czasie liczba nowych przypadków nowotworów…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Okulary preprogresywne: rozwiązanie dla osób z pierwszymi objawami prezbiopii

Wraz z upływem lat zdolność oka do akomodacji, czyli dostosowywania ostrości widzenia…
CZYTAJ

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty.…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień…
CZYTAJ