Start wyjątkowego konkursu graficznego „Odkryj siebie z Hebe”
8 listopada br. ruszył konkurs organizowany przez sieć drogerii Hebe pt. „Odkryj siebie z Hebe“. Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie grafiki, której zwycięski projekt pojawi się na torbach dostępnych w ogólnej sprzedaży w sklepach Hebe. Część środków ze sprzedaży toreb zostanie przekazana na cele charytatywne.
#Konkurs skierowany jest do wszystkich artystów – profesjonalistów i amatorów, a jego laureatów wyłoni jury złożone z przedstawicieli wyższych uczelni artystycznych oraz Hebe. Na zwycięzców czekają wyjątkowe nagrody pieniężne.
Nagrody za pierwsze, drugie oraz trzecie miejsce wynosić będą odpowiednio: 7 000 PLN, 5 000 PLN oraz 3 000 PLN. Ponadto, projekt zwycięzcy pierwszego miejsca zostanie nadrukowany na czarnych torbach z drelichu, które trafią do sprzedaży w drogeriach Hebe, a część środków z ich sprzedaży zostanie przekazana na cele charytatywne.
Zasady konkursu są następujące: zadaniem uczestników jest zaprojektowanie nadruku na czarną torbę z drelichu, będącego kreatywną interpretacją hasła „Odkryj siebie z Hebe“. Odpowiednio przygotowany plik, którego wytyczne można znaleźć na stronie konkursu hebe.pl/odkryjsiebiezhebe należy przesłać drogą mailową na adres: media@hebe.pl.
Konkurs trwa od 8 listopada do 5 grudnia 2021 roku – w tym czasie można nadsyłać prace konkursowe. Wyniki zostaną ogłoszone do 22 grudnia 2021 roku.
Pełny regulamin konkursu „Odkryj siebie z Hebe“ oraz specyfikacja plików konkursowych dostępne są na stronie hebe.pl/regulamin/konkursu. Pytania dotyczące konkursu prosimy kierować mailowo na adres media@hebe.pl.
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.