Dresowe garnitury, w których będziesz chciała przechodzić cały sezon jesienno-zimowy
Komplety dresowe zyskały nowe oblicze. Wykorzystywane są nie tylko do noszenia po domu, czy na home office, ale również lansowane są na ulicach wielkich miast.
Podczas home office trzeba było znaleźć złoty środek między zakładaniem marynarek i eleganckich kombinezonów a poczuciem wygody. Najbardziej rozpoznawalne influencerki z Instagrama znalazły sposób na rozwiązanie tego problemu. Stworzyły total looki na codzienną pracę w domu, które stały się inspiracją dla innych kobiet.
Monochromatyczne dresy, które najchętniej wybierają influencerki
Monochromatyczne zestawy dresowe możemy spotkać na Rihannie czy Paris Hilton. Influencerki prowadzące najbardziej stylowe profile pokazują swoim odbiorczyniom jak nosić dresy, aby wpasować się w najnowsze trendy. Garnitury dresowe zaczynają być głównym wyborem przy tworzeniu modnych stylizacji.
Marki oferują nie tylko szare propozycje, ale również te w kolorach pastelowych, które są najchętniej noszone przez słynne instagramerki. Możemy także znaleźć komplety dresowe z drobnymi printami, które na pewno zachwycą wszystkie minimalistki.
Garnitury dresowe do chodzenia nie tylko po domu
Miejsce sukienek i eleganckich garniturów zastąpiły miłe w dotyku, miękkie dzianiny. #ANATAKA proponuje minimalistyczne fasony, które są wykonane z wysokiej jakości materiałówtkanin. W ofercie marki znajdziecie komplety dresowe wykonane z bawełny czy wiskozy. W dresowym garniturze możecie wyjść na spotkanie ze znajomymi na miasto, na randkę, czy do pracy do biura.
Wystarczy, że założysz komplet w odcieniu pastelowym oraz małą torebkę, a na pewno w tak modnym outficie zachwycisz innych swoją stylizacją. Jeśli będziesz chciała poczuć większy komfort, wybierz wersję ze spódnicą. Bluzy i dół dresowy można komponować w jednokolorowe zestawy lub miksować z innymi setami, aby urozmaicić #outfit.
O marce ANATAKA:
Jesteśmy polską marką. Ubrania projektujemy w naszym biurze w Łodzi. Szyjemy je etycznie w lokalnych szwalniach. Tworzymy rzeczy głównie z polskich dzianin i tkanin pochodzących z Europy. Powstaliśmy w 2012 roku z chęci do robienia czegoś wyjątkowego i czystego w swych intencjach. Nasza marka narodziła się podczas rozmowy przyjaciółek – wspierających się i rozumiejących potrzeby kobiet silnych i nowoczesnych. Nazwa jest wyrazem kobiecego wsparcia. W wolnym tłumaczeniu oznacza „Ania chce”, bo to właśnie Ania Banasiak, założycielka, miała marzenie, żeby stworzyć markę ponadczasową. Ubrania Anataki są tworzone przez kobiety dla kobiet.