Idealnie dobrany biustonosz podczas zakupów online? Czy to naprawdę możliwe? TAK!
Idealnie dobrany biustonosz podczas zakupów online? Czy to naprawdę możliwe? Okazuje się, że tak. Klientki, które nie mogą skorzystać z doboru biustonosza w salonach stacjonarnych, zyskały taką możliwość, dzięki nowej usłudze jaka pojawiła się w CHANGE Lingerie. #Barfitterki postanowiły wyjść naprzeciw swoim klientkom i z powodzeniem dobierają biustonosze online. Marka CHANGE Lingerie jako pierwsza tak duża sieć (22 salony w Polsce, kolejne dwa otwarcia planowane tej wiosny) przeniosła doświadczenie zakupowe z salonów do Internetu.
Jak to działa?
Do tej pory niektóre z brafitterek CHANGE Lingerie dzieliły swoje obowiązki na pracę w salonie oraz w sklepie online na zwykłym czacie. Dla wygody klientek zostało opracowane nowatorskie rozwiązanie – dyżury na czacie wideo. Klientki odwiedzające polską stronę www.change.com mają możliwość umówienia się na wideo czat w dogodnym terminie, uprzednio informowane jak przygotować się do takiej wizyty w wirtualnym salonie (wystarczy zwykły centymetr). Już na etapie umówienia się na zwykłym czacie czy podczas rozmowy telefonicznej mogą zadać pytania dotyczące tego, ile potrwa i jak będzie przebiegała taka wizyta, czy rozwiać swoje wątpliwości dotyczące pomiarów, do których nie ma potrzeby się rozbierać.
„W głowie klientek, z którymi rozmawiamy na czacie często pojawia się pytanie – ale jak to? Wideo? Mam się pokazać? A będę musiała się rozebrać?” – mówi Klaudia, jedna z brafitterek marki CHANGE Lingerie. „To zupełnie naturalne obawy, my same miałyśmy ich mnóstwo, kiedy po raz pierwszy usłyszałyśmy o tym pomyśle, natomiast teraz wiemy już doskonale, jak taką wideo rozmowę poprowadzić, aby klientka czuła się swobodnie” – dodaje.
Bardzo ważnym aspektem takiego wideo czatu brafittingowego jest indywidualne podejście. Każda klientka jest inna, ma inne potrzeby, upodobania, w czym innym czuje się komfortowo. Oczywiście każda kobieta może obejrzeć film instruktażowy na stronie internetowej, bądź przeczytać jak dobierać biustonosz oraz skorzystać z kalkulatora rozmiarów. To jednak ciągle nie to samo, co osobisty kontakt, wysłuchanie potrzeb, odpowiedzenie na wątpliwości.
„Jesteśmy pierwszą firmą, która zdecydowała się na wprowadzenie usługi brafittingu online na tak dużą skalę. Zrodziło się to z rosnącej potrzeby klientek, z galopującego rozwoju zakupów online w związku z zamykaniem galerii handlowych, w których mamy swoje salony. – mówi Paulina Al-Sakkaf, pomysłodawczyni wirtualnego salonu brafittingowego, pod której pieczą rozwija się ta innowacja.
Firma w ten sposób wychodzi naprzeciw nie tylko swoim klientkom, ale stwarza możliwości rozwoju i udziału w innowacyjnej inicjatywie swoim specjalistkom – brafitterkom.
Za marką CHANGE Lingerie stoją kobiety, profesjonalistki, które z wielką pasją wykonują swoją pracę. Dzięki tej usłudze mogą robić to na ogólnopolską skalę, bo dostęp do profesjonalnych usług mają nie tylko klientki, które mogły odwiedzać nasze salony w dużych miastach. Przenieśliśmy profesjonalne doradztwo do Internetu również po to, by z wiedzy i umiejętności naszych specjalistek mogła korzystać każda kobieta, w każdym zakątku naszego kraju. – dodaje Paulina Al-Sakkaf.
Jak wygląda wizyta w salonie online krok po kroku?
Po połączeniu o umówionej porze rozpoczyna się rozmowa na temat preferencji i potrzeb klientki. Następnie klientka jest proszona o wyjęcie swojej miarki, brafitterka również ma swój centymetr, by pokazać na swoim przykładzie, jak dokonywać pomiarów. W przymierzalni w salonie wygląda to trochę inaczej – bo to brafitterka wymierza obwody klientki. Natomiast podczas wizyty w salonie wirtualnym klientka dokonuje pomiarów samodzielnie – ale nadal pod czujnym okiem specjalistki.
W kolejnym etapie na podstawie zebranych danych brafitterka wysyła klientce linki do biustonoszy w sklepie online, które będą jak najbardziej odpowiadały zarówno preferencjom, jak i wymiarom biustu klientki. Brafitterka informuje również klientkę na co ma zwrócić uwagę przy zmierzeniu biustonosza, instruuje jak go zakładać oraz po czym poznać, że dobrze leży – słowem, co zrobić po otwarciu paczki, którą już niebawem otrzyma.
Jakie są korzyści dla klientki z usługi wideo czatu?
Przede wszystkim bez wychodzenia z domu możemy dowiedzieć się jaki biustonosz będzie odpowiedni dla naszego biustu, jaki fason odpowiednio go podkreśli, ale też jak wybierać biustonosze. Szukamy idealnego dopasowania – mówi Martyna, która pracuje zarówno w salonie stacjonarnym, jak i tym wirtualnym.
Często zdarza się, że kobiety dokonują zakupów na podstawie tego samego rozmiaru. Oczywiście króluje 75 C, a po takiej wizycie okazuje się, np., że rozmiar miski powinien być większy, a obwód pod biustem mniejszy. Każda marka ma nieco inną rozmiarówkę, nasze biusty też się zmieniają. Odpowiednio dobrany biustonosz potrafi podnieść jakość życia. – dodaje.
Takie konsultacje to również oszczędność czasu – spotkanie trwa średnio 20, maksymalnie 40 min. Umawiamy się z konkretną specjalistką na określoną godzinę i mamy gwarancję, że brafitterka poświęci czas tylko i wyłącznie nam. Dzięki konsultacji brafitterskiej zwiększamy również pewność, że bielizna, którą otrzymamy po takich zakupach online będzie jak najlepiej dopasowana i nie będzie trzeba jej odsyłać.
Patrycja, jedna z brafitterek CHANGE Lingerie powiedziała „idealny wideo czat dla mnie to taki, który klientka kończy z uczuciem zadowolenia z jakości profesjonalnej obsługi, ale przede wszystkim odczuwa satysfakcję za każdym razem, kiedy sięga po wspólnie wybraną bieliznę”.