Ubrania sportowe Cardio Bunny w PEPCO. Limitowana kolekcja od dziś w sprzedaży
Polska sportowa marka odzieżowa Cardio Bunny przygotowała limitowaną kolekcję stworzoną specjalnie dla PEPCO. Ubrania oraz akcesoria sportowe od dziś dostępne są we wszystkich otwartych sklepach PEPCO zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Do oferty PEPCO trafiła szeroka gama sportowych produktów – odzieży oraz akcesoriów w cenie do 10 zł do 50 zł.
W popularnej sieci sklepów można kupić #bluzy z kapturem z kieszenią kangurka i wygodnym, luźnym wykończeniem w szerokiej gamie rozmiarów – od XS do XXL. W kolekcji znalazły się również biustonosze sportowe z atrakcyjnym wycięciem na plecach, luźne #t-shirty, #legginsy, elastyczne buty z przepuszczającego powietrze materiału, zestawy stopek sportowych oraz akcesoria: hantle, bidony z uchwytem, torby na ramię, czy ręcznik z mikrofibry. Ceny zaczynają się już od 10 zł, zaś żaden z produktów nie jest droższy niż 50 zł.
– Cieszymy się, że dzięki współpracy z siecią PEPCO możemy zaoferować szeroką gamę naszych produktów klientom zarówno w Polsce i całej Europie, w doskonałych cenach! – komentuje Wojciech Czernecki, prezes Sugarfree – właściciela marki Cadio Bunny.
Jest to pierwsza współpraca z Cardio Bunny z PEPCO. Ubrania będą dostępne również w zagranicznych sklepach sieci – marka jest obecna w 14 krajach, poza Polską również w Czechach, Słowacji, Słowenii, Chorwacji, Serbii, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Litwie, Łotwie, Estonii, Włoszech oraz Hiszpanii. Sieć sklepów PEPCO liczy ponad 2000 sklepów, które każdego miesiąca są odwiedzane przez około 19 mln klientów.