Makijaż Red Glow – Affect Cosmetics



Brokat w cieniach to jeden z najważniejszych trendów tegorocznego sezonu jesień-zima. Rozsypany na powiekach połysk podkreśla naturalny kolor tęczówek, dodaje młodzieńczego uroku i sprawia, że każdy dzień może stać się okazją do dobrej zabawy. Marka Affect Cosmetics lansuje go w swoim makijażu na chłodne miesiące tego roku – i to w odcieniach ultrakobiecej czerwieni.

Jesienna propozycja Affect Cosmetics to makijaż glow, który ujdzie nam bezkarnie również w ciągu dnia. Pozwólmy sobie zaszaleć z brokatowymi drobinkami na powiekach, a tęczówka nabierze większej intensywności w towarzystwie bordowych i różowych odcieni. Lśniące kolory znajdziemy w stworzonej przez profesjonalnych makijażystów palecie In the Spotlight. Ale inspiracji szukajmy również w sypkich pigmentach, które w swojej formule kryją miliony roziskrzonych drobinek. Tego efektu nie da żaden klasyczny cień, a do wyboru mamy mnóstwo kolorów.

Wyrazistości spojrzeniu dodaje też precyzyjna, czarna kreska zarysowująca całe oko i delikatnie roztarta w zewnętrznej części powiek. Brwi są gęste, perfekcyjnie uczesane i delikatnie podkreślone pomadą w odcieniu Light.

Skoro skupiamy uwagę na oczach, usta potraktujmy delikatniej – idealnie matowa pomadka w odcieniu brudnego różu sprawi, że wargi nie będą konkurować z powiekami, a jednocześnie staną się komplementarną kropką nad „i” całego makijażu.

Idealnie gładka, aksamitna i lekko opalona bronzerem cera stworzy bazę dla całości.

Kosmetyki użyte do wykonania makijażu:

• baza Perfect Skin Primer
• podkład Skin Expert – nr 4
• korektor Full Cover Collection – Yellow
• puder Mineral Loose Powder
• pomada Eyebrow Pomade – Light
• baza Eyeshadow Base
• mascara Party All Night
• bronzer Glamour Pressed Bronzer – Havana
• róż Velure Blush On – R-0108
• pomadka Mini – Lola Lola
• paleta cieni Evening Mood – EV-002, EV-010,
• paleta cieni In The Spotlight – Deep Rose, Banana Shake
• kredka Black Smokey Eye Pencil
• pigmenty Charmy Loose Pigment – Aries, N-0142




Marka AFFECT tworzy profesjonalne kosmetyki dla każdej z nas. Poziom umiejętności makijażowych Polek jest coraz wyższy i ich wymagania względem kosmetyków również stają się coraz bardziej surowe. Zmniejsza się dystans między profesjonalnymi wizażystami i kobietami samodzielnie wykonującymi codzienny makijaż. Marka AFFECT, będąca producentem profesjonalnych produktów, powstała, by wypełnić lukę między kosmetykami z najwyższej półki a tymi do codziennego makijażu.

Jej twórcy deklarują, że to, co nakładamy na twarz, wpływa na naszą cerę. I dlatego marka od samego początku kładzie nacisk na wysoką jakość kosmetyków, a także ich aspekt pielęgnacyjny. Produkty marki AFFECT są dopracowane w każdym szczególe, aby działały również na inne zmysły – cienie do powiek wspaniale pachną, a pudry i róże mają unikalny, piękny sweterkowy wzorek, który cieszy oko i przykuwa uwagę.

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty kontroli i stereotypowe wyobrażenia o chorobie nowotworowej sprawiają,…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty. Czasem kończy się ono ulgą, ale bywa, że…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness Week (WAAW). Jest to globalna inicjatywa realizowana przez…
CZYTAJ

Dziura ozonowa – co się z nią stało?

Kiedy w latach 80. XX wieku naukowcy ogłosili, że nad Antarktydą pojawiła się „dziura ozonowa” – gigantyczny obszar niemal pozbawiony…
CZYTAJ

amień, który zostawia ślad w całym organizmie „Bakterie z kamienia nazębnego mogą przedostać się do krwi z ryzykiem zaostrzenia stanu zapalnego w innych narządach.”

Większość z nas wie, że kamień nazębny trzeba usuwać u dentysty, ale mało kto potrafi powiedzieć, czym właściwie różni się…
CZYTAJ

Lubię siebie. Nie dlatego, że jestem idealna. Dlatego, że jestem prawdziwa – wystartowała 6.edycja kampanii #lubiesiebie.

Kampania #lubiesiebie to nie kolejna inicjatywa o wyglądzie. To manifest świadomego życia w zgodzie ze sobą – ze swoim ciałem,…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień Cukrzycy, szczególnie, że z tą podstępną chorobą według…
CZYTAJ

Zupa krem z marchewki i pomarańczy

Rozgrzewająca, aromatyczna i pełna koloru — zupa krem z marchewki i pomarańczy to idealna propozycja na chłodniejsze dni. Lekko słodka,…
CZYTAJ

Choroba dziąseł, która uderza w serce

„Bakterie z jamy ustnej mogą dostać się do krwi i wywołać stan zapalny w naczyniach. To zwiększa ryzyko zawału.” Nie…
CZYTAJ

Cukrzyca i nowotwory. „To nie tylko współistnienie, ale wzajemne napędzanie się chorób”

Do 2030 roku liczba Polaków chorujących na cukrzycę może przekroczyć 4 miliony. W tym samym czasie liczba nowych przypadków nowotworów…
CZYTAJ

Pierwszy zabieg aterektomii w Rzeszowskim Centrum Chirurgii Naczyniowej i Endowaskularnej – nowa możliwość leczenia miażdżycy

W Rzeszowskim Centrum Chirurgii Naczyniowej i Endowaskularnej American Heart of Poland po raz pierwszy zastosowano aterektomię rotacyjną, nowatorską metodę leczenia…
CZYTAJ

Po raz pierwszy widziałem otwartą klatkę piersiową pacjenta bez serca – prof. Andrzej Bochenek wspomina 40. rocznicę pierwszego udanego przeszczepu serca w Polsce

– Pomyślałem wtedy: co to za fantasta? – mówił prof. Andrzej Bochenek, wspominając listopadową noc sprzed czterech dekad. – Marian…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty.…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień…
CZYTAJ

Cukrzyca i nowotwory. „To nie tylko współistnienie, ale wzajemne napędzanie się chorób”

Do 2030 roku liczba Polaków chorujących na cukrzycę może przekroczyć 4 miliony.…
CZYTAJ