„Marka Wspiera Markę”- projekt szyty na miarę sukcesu! Multibrandowy pokaz mody promujący polską modę i design
„Marka Wspiera Markę”- projekt szyty na miarę sukcesu! Multibrandowy pokaz mody promujący polską modę i design. Sześć edycji wydarzenia, wielu znamienitych gości, ogromne zainteresowanie wpływowych mediów, niepowtarzalna okazja do zaprezentowania swojego talentu osobom tworzącym branżę – tak w wielkim skrócie można opisać multibrandowy projekt „Marka Wspiera Markę”, którego kolejna odsłona odbędzie się 1 czerwca w Łodzi!
Z każdym rokiem branża modowa zyskuje coraz bardziej znaczącą pozycję w naszym kraju. Mimo to, jeszcze do niedawna zarówno początkujący adepci tej sztuki, jak i doświadczeni projektanci oraz przedstawiciele firm, ośrodków akademickich czy instytucji związanych z tym kręgiem, zwracali uwagę na doskwierający każdej ze stron brak wydarzeń umożliwiających wzajemną integrację i ułatwiających współpracę na tym polu. Jednak sytuacja zmieniła się diametralnie od 9 września 2016 roku, kiedy to Personal Branding Polska powołał do życia unikatowy projekt „Marka Wspiera Markę”.
– „Marka Wspiera Markę” to multibrandowy pokaz mody promujący polską modę i design. Łączenie marek, wzajemna wymiana kontaktów i współpraca to podstawowa zasada projektu, dlatego w wydarzeniu biorą udział już dobrze znani projektanci oraz ci, którzy debiutują w świecie mody. Wydarzenie jest okazją dla marek modowych do nawiązania kontaktów biznesowych. Ponadto w pokazie biorą udział także studenci uczelni artystycznych, którzy stawiają pierwsze kroki w branży. Warto podkreślić, iż idea wydarzenia „Marka Wspiera Markę”, uwzględnia współpracę nie tylko marek modowych, ale także firm z innych sektorów (np. kosmetycznego, spożywczego). Wydarzenie ma nie tylko wymiar lokalny, ale także ogólnopolski. – mówi Anna Szubert, pomysłodawczyni projektu.
Wielkie święto mody spotkało się z ogromnym uznaniem cenionych jak i debiutujących projektantów, przedstawicieli polskich marek modowych czy uczelni artystycznych, swe zainteresowanie okazały też media oraz władze lokalne, które w szerokim zakresie objęły to wydarzenie swym patronatem. Idea trafiła zatem na niezwykle podatny grunt i pozwoliła w pełni wykorzystać potencjał uczestników!
Trudno przecenić możliwości, jakie daje uczestnikom prestiżowy projekt „Marka Wspiera Markę”; dla znanych projektantów to okazja do budowania i umacniania swego prestiżu, dla debiutantów w świecie mody – niepowtarzalna szansa na zaprezentowanie swych umiejętności i na nawiązanie kontaktów zawodowych, z kolei dla firm z branży – możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców, a co za tym idzie, zwiększenia ekspansji na obce rynki (dzięki udziałowi zagranicznych gości oraz sposobności oglądania pokazu on-line, jako tzw. life-streaming przez nieograniczoną liczbę osób). Nic dziwnego zatem, że każda kolejna edycja wyjątkowego projektu „Marka Wspiera Markę” cieszy się coraz większą popularnością wśród osób z branży oraz rosnącym zainteresowaniem opiniotwórczych mediów.
1 czerwca, w centrum Polski, w Łodzi, odbędzie się siódma już edycja prestiżowego wydarzenia zrzeszającego osoby ze świata mody i designu. Podobnie jak poprzednio, wstęp na pokaz możliwy jest wyłącznie po okazaniu zaproszenia. Wybór miejsca nie jest przypadkowy – Łódź od dawna utożsamiana z przemysłem włókienniczym, stanowi dziś prawdziwą kuźnię modowych talentów.
Nie inaczej będzie tym razem, organizatorzy pokazu, bazując na doświadczeniach z poprzednich edycji, przygotowali jeszcze więcej inspirujących wydarzeń związanych z akcją, m.in. z częścią networkingową, czy strefą showromoow, gdzie poznamy pracę najbardziej utalentowanych projektantów. Dla każdego uczestnika udział w tym wpływowym wydarzeniu to niepowtarzalna okazja nie tylko do zaprezentowania światu swojego talentu, ale też do nadania własnej karierze większego tempa!
W siódmej edycji weźmie udział dziesięciu projektantów. Wiemy już na pewno, że do zaprezentowania swoich kolekcji zaproszeni zostali: Angelika Józefczyk, COSEL, Maciej Piłat i Milena Sobierajska. Kolejnych poznamy w najbliższych dniach.
Organizatorami wydarzenia jest Personal Branding Polska i Województwo Łódzkie.