„Marka Wspiera Markę”- projekt szyty na miarę sukcesu! Multibrandowy pokaz mody promujący polską modę i design



„Marka Wspiera Markę”- projekt szyty na miarę sukcesu! Multibrandowy pokaz mody promujący polską modę i design. Sześć edycji wydarzenia, wielu znamienitych gości, ogromne zainteresowanie wpływowych mediów, niepowtarzalna okazja do zaprezentowania swojego talentu osobom tworzącym branżę – tak w wielkim skrócie można opisać multibrandowy projekt „Marka Wspiera Markę”, którego kolejna odsłona odbędzie się 1 czerwca w Łodzi!

Z każdym rokiem branża modowa zyskuje coraz bardziej znaczącą pozycję w naszym kraju. Mimo to, jeszcze do niedawna zarówno początkujący adepci tej sztuki, jak i doświadczeni projektanci oraz przedstawiciele firm, ośrodków akademickich czy instytucji związanych z tym kręgiem, zwracali uwagę na doskwierający każdej ze stron brak wydarzeń umożliwiających wzajemną integrację i ułatwiających współpracę na tym polu. Jednak sytuacja zmieniła się diametralnie od 9 września 2016 roku, kiedy to Personal Branding Polska powołał do życia unikatowy projekt „Marka Wspiera Markę”.

– „Marka Wspiera Markę” to multibrandowy pokaz mody promujący polską modę i design. Łączenie marek, wzajemna wymiana kontaktów i współpraca to podstawowa zasada projektu, dlatego w wydarzeniu biorą udział już dobrze znani projektanci oraz ci, którzy debiutują w świecie mody. Wydarzenie jest okazją dla marek modowych do nawiązania kontaktów biznesowych. Ponadto w pokazie biorą udział także studenci uczelni artystycznych, którzy stawiają pierwsze kroki w branży. Warto podkreślić, iż idea wydarzenia „Marka Wspiera Markę”, uwzględnia współpracę nie tylko marek modowych, ale także firm z innych sektorów (np. kosmetycznego, spożywczego). Wydarzenie ma nie tylko wymiar lokalny, ale także ogólnopolski. –
mówi Anna Szubert, pomysłodawczyni projektu.

Wielkie święto mody spotkało się z ogromnym uznaniem cenionych jak i debiutujących projektantów, przedstawicieli polskich marek modowych czy uczelni artystycznych, swe zainteresowanie okazały też media oraz władze lokalne, które w szerokim zakresie objęły to wydarzenie swym patronatem. Idea trafiła zatem na niezwykle podatny grunt i pozwoliła w pełni wykorzystać potencjał uczestników!

Trudno przecenić możliwości, jakie daje uczestnikom prestiżowy projekt „Marka Wspiera Markę”; dla znanych projektantów to okazja do budowania i umacniania swego prestiżu, dla debiutantów w świecie mody – niepowtarzalna szansa na zaprezentowanie swych umiejętności i na nawiązanie kontaktów zawodowych, z kolei dla firm z branży – możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców, a co za tym idzie, zwiększenia ekspansji na obce rynki (dzięki udziałowi zagranicznych gości oraz sposobności oglądania pokazu on-line, jako tzw. life-streaming przez nieograniczoną liczbę osób). Nic dziwnego zatem, że każda kolejna edycja wyjątkowego projektu „Marka Wspiera Markę” cieszy się coraz większą popularnością wśród osób z branży oraz rosnącym zainteresowaniem opiniotwórczych mediów.




1 czerwca, w centrum Polski, w Łodzi, odbędzie się siódma już edycja prestiżowego wydarzenia zrzeszającego osoby ze świata mody i designu. Podobnie jak poprzednio, wstęp na pokaz możliwy jest wyłącznie po okazaniu zaproszenia. Wybór miejsca nie jest przypadkowy – Łódź od dawna utożsamiana z przemysłem włókienniczym, stanowi dziś prawdziwą kuźnię modowych talentów.

Nie inaczej będzie tym razem, organizatorzy pokazu, bazując na doświadczeniach z poprzednich edycji, przygotowali jeszcze więcej inspirujących wydarzeń związanych z akcją, m.in. z częścią networkingową, czy strefą showromoow, gdzie poznamy pracę najbardziej utalentowanych projektantów. Dla każdego uczestnika udział w tym wpływowym wydarzeniu to niepowtarzalna okazja nie tylko do zaprezentowania światu swojego talentu, ale też do nadania własnej karierze większego tempa!

W siódmej edycji weźmie udział dziesięciu projektantów. Wiemy już na pewno, że do zaprezentowania swoich kolekcji zaproszeni zostali: Angelika Józefczyk, COSEL, Maciej Piłat i Milena Sobierajska. Kolejnych poznamy w najbliższych dniach.
Organizatorami wydarzenia jest Personal Branding Polska i Województwo Łódzkie.

Woda pod lupą nauki: monitoring rzek i jezior stanowi diagnozę środowiska

18 września obchodzony jest Światowy Dzień Monitoringu Wody – jest to okazja, by zwrócić uwagę na znaczenie systematycznej oceny stanu…
CZYTAJ

Multifunkcjonalność w jesiennej pielęgnacji Jakie siły drzemią w retinolu?

Retinol to uwielbiany przez kosmetologów król wszechstronności. Działa regenerująco, odmładzająco i normalizująco – celnie trafiając w niedoskonałości cery. Od wielu…
CZYTAJ

Plebiscyt czas start! Użytkownicy po raz drugi wybierają Znakomitości Roku DOZ.pl

Głosuj i inspiruj! – to hasło tegorocznej edycji Plebiscytu Znakomitość Roku DOZ.pl, jednej z największych inicjatyw branży health & beauty…
CZYTAJ

Światowy Dzień bez Samochodu: transport publiczny kluczem do czystszego powietrza i mniejszych emisji

22 września obchodzimy Światowy Dzień bez Samochodu – wydarzenie, które przypomina, że wybór środka transportu to nie tylko kwestia stylu…
CZYTAJ

Regeneracja i intensywne nawilżenie Jesienne priorytety dla zmęczonych włosów

Po lecie włosy zdecydowanie potrzebują skutecznego nawilżenia i dogłębnej regeneracji. Zdaniem ekspertów kluczem do wzmocnienia oraz przygotowania pasm do jesiennych…
CZYTAJ

Pracownia echokardiografii na NFZ w Augustowie, Kędzierzynie-Koźlu, Mielcu z akredytacją AE PTK.

Pracownie American Heart of Poland w Augustowie, Kędzierzynie-Koźlu, Mielcu posiadają one akredytację Asocjacji Echokardiografii Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego. Akredytacja AE PTK…
CZYTAJ

Zupa koperkowa z lanymi kluseczkami

Zupka koperkowa z lanymi kluseczkami Szybka, lekka i pełna smaku – koperkowa z lanymi kluseczkami to idealna propozycja na domowy…
CZYTAJ

Profilaktyka próchnicy u dzieci: proste działania, długofalowe efekty

Pomimo rosnącej świadomości zdrowotnej wśród rodziców i opiekunów, próchnica wciąż pozostaje jednym z najczęstszych problemów stomatologicznych u dzieci. Często rozwija…
CZYTAJ

Szukamy pięknych młodych ludzi, ale to nie wygląd ma znaczenie – Dove i Rossmann zapraszają do projektu „Piękna Generacja”

Ruszyła rekrutacja do wspólnego projektu Dove i Rossmann „Piękna Generacja”. To kontynuacja „Albumu Piękna”, w którym marki Dove i Rossmann…
CZYTAJ

Ruch, który działa korzystnie na mózg – jak aktywność fizyczna wspiera pracę układu nerwowego?

Regularna aktywność fizyczna to nie tylko sposób na utrzymanie dobrej kondycji i zdrowego serca, ale również jedna z metod ochrony…
CZYTAJ

Wiek to tylko liczba. Stulatek opuścił szpital po zawale w doskonałym stanie

Na Oddział Kardiologiczny American Heart of Poland Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu trafił pacjent z rozległym zawałem serca,…
CZYTAJ

Przejrzeć na oczy. Zaćma – kto na nią choruje, czy da się jej uniknąć i jak wygląda współczesne leczenie?

Zaćma to choroba, o której słyszał niemal każdy, ale wciąż budzi wiele pytań i wątpliwości. Czy da się jej uniknąć?…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Pracownia echokardiografii na NFZ w Augustowie, Kędzierzynie-Koźlu, Mielcu z akredytacją AE PTK.

Pracownie American Heart of Poland w Augustowie, Kędzierzynie-Koźlu, Mielcu posiadają one akredytację…
CZYTAJ

Ruch, który działa korzystnie na mózg – jak aktywność fizyczna wspiera pracę układu nerwowego?

Regularna aktywność fizyczna to nie tylko sposób na utrzymanie dobrej kondycji i…
CZYTAJ

Wiek to tylko liczba. Stulatek opuścił szpital po zawale w doskonałym stanie

Na Oddział Kardiologiczny American Heart of Poland Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego…
CZYTAJ

Przejrzeć na oczy. Zaćma – kto na nią choruje, czy da się jej uniknąć i jak wygląda współczesne leczenie?

Zaćma to choroba, o której słyszał niemal każdy, ale wciąż budzi wiele…
CZYTAJ

Wszystko co warto wiedzieć o cholesterolu – jakie są normy, kiedy się badać?

Cholesterol jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Problem pojawia się wówczas, gdy…
CZYTAJ