To już 30 lat na polskim rynku! Świętuj wiosnę razem z Cotton Clubem



Wielkimi krokami zbliża się wiosna – z pewnością upragniony okres dla tych, którzy chcą puścić w niepamięć puchowe kurtki, kozaki i grube szaliki. Znakomicie w tegoroczne trendy wpisuje się kolekcja Cotton Club. To kobieca marka modowa obecna na rynku od 1989 roku, czyli prężnie działająca już od 30 lat. Jest to firma, która produkuje i szyje ubrania na terenie Polski.

W sezonie przygotowuje około 400 propozycji tworzących spójną całość, a każdego roku możemy doczekać się 6 różnorodnych kolekcji. Szczególny nacisk kładzie na naturalny skład materiałów, dzięki temu są one bardzo dobrej jakości, spełniając przy tym oczekiwania nawet najbardziej wymagających kobiet.

Kolekcja wiosna/lato 2019 wnosi wiele świeżości. Jest pełna lekkości oraz delikatnych materiałów. Niewątpliwie na pierwszym miejscu będą królować kwiaty, motyw jak żaden inny kojarzący nam się z pierwszymi dniami ciepła. Sukienki wykonane są ze zwiewnego materiału, dodatkowo przewiązywane w talii, która pozwala nam ją podkreślić oraz wyznaczyć proporcje ciała.

Dostępne są również jednobarwne sukienki z jakże modnymi detalami – ozdobnymi falbanami oraz koronką. Różne kroje i długości sprawiają, że każdy znajdzie coś dla siebie.




Sesja wizerunkowa, która odbyła się w ogrodzie botanicznym, idealnie wpisuje się w klimat kolekcji. Zieleń obecna na każdym zdjęciu podkreśla stylizacje oraz sprawia, że całość zyskuje niesamowity efekt!

Jeśli chodzi o kolorystykę, Cotton Club opiera się na klasycznych barwach uzupełnianych zawsze kolorami danego sezonu. W tym roku według Pantone został nim Living Coral, czyli słoneczny koral. Cotton Club nie pominął go w swojej kolekcji.

Marka ceni sobie komfort i wygodę. Dlatego oprócz sukienek w kolekcji możemy zauważyć również garnitury lub połączenia koszuli ze spodniami. Zestawy, które idealnie sprawdzą się na wiele okazji.

Nie zapominajmy o stylizacji total look, która jest z nami już od kilku sezonów. Obecne zestawienie w kolekcji Cotton Club w neutralnych odcieniach idealnie ukazuje ten trend. Oferta szczególnie skierowana jest do kobiet kreatywnych i młodych duchem.

Zapraszamy do sklepu internetowego! cottonclub.pl

Katastrofa naturalna – nie taka naturalna. Antropogeniczne uwarunkowania nasilenia zjawisk ekstremalnych i ich konsekwencji

W ostatnich dekadach obserwujemy w Polsce wzrost dotkliwości zjawisk ekstremalnych powodujących rozległe konsekwencje, określanych w przestrzeni publicznej jako „katastrofy naturalne”…
CZYTAJ

Okulary preprogresywne: rozwiązanie dla osób z pierwszymi objawami prezbiopii

Wraz z upływem lat zdolność oka do akomodacji, czyli dostosowywania ostrości widzenia do różnych odległości, stopniowo maleje. Około 35. roku…
CZYTAJ

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty kontroli i stereotypowe wyobrażenia o chorobie nowotworowej sprawiają,…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty. Czasem kończy się ono ulgą, ale bywa, że…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness Week (WAAW). Jest to globalna inicjatywa realizowana przez…
CZYTAJ

Dziura ozonowa – co się z nią stało?

Kiedy w latach 80. XX wieku naukowcy ogłosili, że nad Antarktydą pojawiła się „dziura ozonowa” – gigantyczny obszar niemal pozbawiony…
CZYTAJ

amień, który zostawia ślad w całym organizmie „Bakterie z kamienia nazębnego mogą przedostać się do krwi z ryzykiem zaostrzenia stanu zapalnego w innych narządach.”

Większość z nas wie, że kamień nazębny trzeba usuwać u dentysty, ale mało kto potrafi powiedzieć, czym właściwie różni się…
CZYTAJ

Lubię siebie. Nie dlatego, że jestem idealna. Dlatego, że jestem prawdziwa – wystartowała 6.edycja kampanii #lubiesiebie.

Kampania #lubiesiebie to nie kolejna inicjatywa o wyglądzie. To manifest świadomego życia w zgodzie ze sobą – ze swoim ciałem,…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień Cukrzycy, szczególnie, że z tą podstępną chorobą według…
CZYTAJ

Zupa krem z marchewki i pomarańczy

Rozgrzewająca, aromatyczna i pełna koloru — zupa krem z marchewki i pomarańczy to idealna propozycja na chłodniejsze dni. Lekko słodka,…
CZYTAJ

Choroba dziąseł, która uderza w serce

„Bakterie z jamy ustnej mogą dostać się do krwi i wywołać stan zapalny w naczyniach. To zwiększa ryzyko zawału.” Nie…
CZYTAJ

Cukrzyca i nowotwory. „To nie tylko współistnienie, ale wzajemne napędzanie się chorób”

Do 2030 roku liczba Polaków chorujących na cukrzycę może przekroczyć 4 miliony. W tym samym czasie liczba nowych przypadków nowotworów…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Okulary preprogresywne: rozwiązanie dla osób z pierwszymi objawami prezbiopii

Wraz z upływem lat zdolność oka do akomodacji, czyli dostosowywania ostrości widzenia…
CZYTAJ

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty.…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień…
CZYTAJ