Odkryj FUTURE fryzjerstwa. Sukces tournée MILA Professional



Niezwykły show pełen pięknych modelek, niesamowitych fryzur, intrygujących świateł i dźwięków. Do tego największe przeboje w wykonaniu Nicka Sincklera i mamy przepis na udany pokaz, który jest czymś więcej niż standardowym szkoleniem Look&Learn. Tak wyglądały spotkania w ramach tournée MILA FUTURE inaugurujące pojawienie się na rynku nowej palety farb MILATON.

Ponad 1100 – tyle osób pojawiło się na tournée MILA Professional w ośmiu miastach w całej Polsce. Akcja przybliżająca stylistom fryzur i kolorystom nową odsłonę produktów MILA Professional łącząca fryzjerstwo użytkowe z niebanalną twórczością okazała się sukcesem pełnym niestandardowych rozwiązań i pomysłów na nadchodzący sezon. Głównym punktem intrygujących spotkań była premiera nowej palety farb Milaton ukazująca nowe, wyjątkowe odcienie umożliwiające tworzenie nowych połączeń kolorystycznych na włosach.

Każdemu z inspirujących spotkań, które odbyły się w Warszawie, Wrocławiu, Zielonej Górze, Szczecinie, Rzeszowie, Katowicach, Poznaniu i Bydgoszczy towarzyszyła wystawa zdjęć uznanego w Europie fotografa Marcina Szpaka oraz pokaz mody Haliny Mrożek – rzeźbiarki, projektantki, kostiumograf i malarki, laureatki wielu prestiżowych nagród specjalizującej się w niekonwencjonalnej modzie o rzeźbiarskim charakterze. Artystyczny charakter widowiska podkreślał dodatkowo występ charyzmatycznego wokalisty Nicka Sincklera, który swoją energią zarażał publiczność i porywał do wspólnej zabawy oryginalną interpretacją największych światowych hitów.




„Future” czyli przyszłość to hasło przyświecające nowej kolekcji MILA Professional. To podróż w czasie z wyjątkowymi produktami pozwalającymi na uzyskanie niezwykłych efektów, które doskonale wyglądają zarówno w codziennych fryzurach przełamując ich banalność, jak i w stylizacjach na specjalne okazje. Na każdym z pokazów przedstawiono sześć fryzur z nowej kolekcji, ponadto w trakcie pokazów przeprowadzono również szkolenie Look&Learn, podczas którego na 4 modelkach pokazano najnowsze techniki koloryzacji i strzyżeń.

Metamorfoz dokonywali Bartosz Bronowicki – dyrektor kreatywny marki oraz Giovanni Pepe – ambasador MILA Professional prosto z Londynu.

Na scenie zaprezentowano inspirujące i niestandardowe rozwiązania będące wizją fryzjerstwa przyszłości – użytkowego, a jednocześnie niebanalnego, podkreślającego indywidualizm i obrazującego hasło Mila Professional „aby być kimś, musisz być sobą”.

Katastrofa naturalna – nie taka naturalna. Antropogeniczne uwarunkowania nasilenia zjawisk ekstremalnych i ich konsekwencji

W ostatnich dekadach obserwujemy w Polsce wzrost dotkliwości zjawisk ekstremalnych powodujących rozległe konsekwencje, określanych w przestrzeni publicznej jako „katastrofy naturalne”…
CZYTAJ

Okulary preprogresywne: rozwiązanie dla osób z pierwszymi objawami prezbiopii

Wraz z upływem lat zdolność oka do akomodacji, czyli dostosowywania ostrości widzenia do różnych odległości, stopniowo maleje. Około 35. roku…
CZYTAJ

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty kontroli i stereotypowe wyobrażenia o chorobie nowotworowej sprawiają,…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty. Czasem kończy się ono ulgą, ale bywa, że…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness Week (WAAW). Jest to globalna inicjatywa realizowana przez…
CZYTAJ

Dziura ozonowa – co się z nią stało?

Kiedy w latach 80. XX wieku naukowcy ogłosili, że nad Antarktydą pojawiła się „dziura ozonowa” – gigantyczny obszar niemal pozbawiony…
CZYTAJ

amień, który zostawia ślad w całym organizmie „Bakterie z kamienia nazębnego mogą przedostać się do krwi z ryzykiem zaostrzenia stanu zapalnego w innych narządach.”

Większość z nas wie, że kamień nazębny trzeba usuwać u dentysty, ale mało kto potrafi powiedzieć, czym właściwie różni się…
CZYTAJ

Lubię siebie. Nie dlatego, że jestem idealna. Dlatego, że jestem prawdziwa – wystartowała 6.edycja kampanii #lubiesiebie.

Kampania #lubiesiebie to nie kolejna inicjatywa o wyglądzie. To manifest świadomego życia w zgodzie ze sobą – ze swoim ciałem,…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień Cukrzycy, szczególnie, że z tą podstępną chorobą według…
CZYTAJ

Zupa krem z marchewki i pomarańczy

Rozgrzewająca, aromatyczna i pełna koloru — zupa krem z marchewki i pomarańczy to idealna propozycja na chłodniejsze dni. Lekko słodka,…
CZYTAJ

Choroba dziąseł, która uderza w serce

„Bakterie z jamy ustnej mogą dostać się do krwi i wywołać stan zapalny w naczyniach. To zwiększa ryzyko zawału.” Nie…
CZYTAJ

Cukrzyca i nowotwory. „To nie tylko współistnienie, ale wzajemne napędzanie się chorób”

Do 2030 roku liczba Polaków chorujących na cukrzycę może przekroczyć 4 miliony. W tym samym czasie liczba nowych przypadków nowotworów…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Okulary preprogresywne: rozwiązanie dla osób z pierwszymi objawami prezbiopii

Wraz z upływem lat zdolność oka do akomodacji, czyli dostosowywania ostrości widzenia…
CZYTAJ

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty.…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień…
CZYTAJ