Piękno nie zna wieku!



Maksimum kobiecości, potężna dawka emocji, superzabawa, piękne kreacje i łzy wzruszenia… Tak w skrócie można opisać niezwykłą sesję zdjęciową przygotowaną w ramach kampanii PIĘKNO NIE ZNA WIEKU. Z tą ideą idealnie współgra kolekcja okularów RETRO LOS ANGELES, której właścicielem jest KOCH OPTICAL. Kampania została przygotowana przez warszawską agencję promocyjną I.D.MEDIA.

Modelki, wyłonione w ogólnopolskim castingu, to trzy wyjątkowe i niezwykle różne pod względem wizerunku i osobowości kobiety, które na co dzień udowadniają, że piękno nie ma wieku ani rozmiaru.

Anna Maria Zagórska, Katarzyna Świderska i Irena Frąckiewicz odważnie stanęły przed aparatem, by spełnić swoje marzenia i zostać ambasadorkami nowej marki okularowej RETRO LOS ANGELES.

– Marka RETRO LOS ANGELES kierowana jest do kobiet ceniących klasykę. Marka wie i mocno to akcentuje, że każda kobieta jest piękna. Stawiamy w pracy na jakość, ponadczasowość i elegancję. Ważne są dla nas trendy, ale ślepo za nimi nie podążamy. Wybieramy to, co najlepsze. Wybieramy autentyczność. Bycie sobą. Bycie piękną bez względu na wiek. Nasze oprawki mają podkręcić kobiece piękno. Traktujemy je jak współczesną biżuterię – mówi o prezentowanych podczas sesji okularach Justyna Kochańska, szefowa marki KOCH OPTICAL.

– Wzięcie udziału w sesji dla Retro Los Angeles było dla mnie niezwykłą przygodą. Na co dzień stoję z drugiej strony obiektywu. Wyzwaniem więc było zaufanie innej parze oczu i wcielenie się w rolę modelki. Z fotografką Dorotą Czoch bardzo szybko odnalazłyśmy wspólny fotograficzny język i kobiece porozumienie. Rola, jaka przypadła mi w udziale, to kobieta romantyczna – bliska mojemu sercu.

Zarówno piękny makijaż, jak i wyszukana, niezwykle kobieca stylizacja i genialne oprawki okularów Retro Los Angeles stworzyły piękną kreację. Jestem wdzięczna, że zostałam wybrana do tej sesji. Było to bardzo przyjemne doznanie i niezapomniane doświadczenie. Oby więcej takich projektów dla „normalnych kobiet” – powiedziała Anna Zagórska, jedna z modelek.




– Zdjęcia, które są owocem naszej sesji dla KOCH OPTICAL, stanowić będą wyjątkową pamiątkę na wiele lat. Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalnego przygotowania przez agencję I.D.MEDIA całej produkcji i organizacji sesji. Makijażystka, która mnie malowała, Marta Kwiecińska, potrafiła zdziałać cuda za pomocą swoich pędzli.

Wyglądałam i czułam się jak milion dolarów. Dorota Czoch, fotografka, potrafiła w niezwykły sposób uwiecznić magię chwili. Okulary korekcyjne, które prezentowałyśmy na zdjęciach, są obecnie jednym z najmodniejszych dodatków stylizacji ostatnich sezonów. Oprawki Retro Los Angeles są wygodne, delikatne, z pazurem. Przyciągają wzork. Będę polecać z całego serca każdej eleganckiej kobiecie – powiedziała po sesji Irena Frąckiewicz, druga ambasadorka akcji.

– Cieszę się, że nasza sesja odniosła taki sukces. Choć dopiero ruszamy z jej medialną promocją. Zainteresowanie castingiem przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. To pokazuje nam, że panie są odważne, chcą przeżyć ciekawą przygodę, stanąć przed obiektywem. Udowodnić, że prawdziwe piękno nie ma metryki. Że każda z nas może być modelką.

Poprzez sesję pokazujemy paniom, żeby nie bały się spełniać swoich marzeń, żeby pokochały swój wiek, rozmiar, miejsce pochodzenia. Bo o naszym pięknie decyduje nasze wnętrze, osobowość, spojrzenie, ten blask w oku, słynne „to coś”. Fajnie, że marki modowe dostrzegają wreszcie potencjał w „zwyczajnych kobietach”, a nie tylko w profesjonalnych modelkach i angażują do swoich kompanii kobiety takie ja my. Zwyczajnie niezwyczajne – powiedziała Ilona Adamska, szefowa agencji I.D.MEDIA, odpowiedzialna za sesję i PR marki KOCH OPTICAL.

OPIS SESJI:

Fotograf: Dorota Czoch
Modelki: Anna Maria Zagórska, Katarzyna Świderska, Irena Frąckiewicz
Wizaż i fryzury: Marta Kwiecińska, Katarzyna Piechocka-Lenartowska
Stylizacja: Ewa Nierzwicka
Kolekcja ubrań: Marta Banaszek
Okulary: Retro Los Angeles
Produkcja sesji: I.D.MEDIA, Ilona Adamska

Po raz pierwszy widziałem otwartą klatkę piersiową pacjenta bez serca – prof. Andrzej Bochenek wspomina 40. rocznicę pierwszego udanego przeszczepu serca w Polsce

– Pomyślałem wtedy: co to za fantasta? – mówił prof. Andrzej Bochenek, wspominając listopadową noc sprzed czterech dekad. – Marian…
CZYTAJ

Metale ciężkie i pestycydy w warzywach i owocach z działek miejskich – wyniki badań komentuje ekspertka IOŚ-PIB

Marchew z działki, sałata z miejskiego ogródka czy truskawki z własnej uprawy – to symbole zdrowej, lokalnej żywności. Jednak najnowsze…
CZYTAJ

Jesienna dynia w nowym świetle – jak Halloween wpływa na marnowanie żywności

Moda na Halloween i rzeźbione dynie w ostatnich latach przekształciła się w szerszy trend – dekorowanie wnętrz oraz wejść do…
CZYTAJ

Świetlista i opalona skóra jak po wakacjach: wszystko co powinnaś wiedzieć o opalaniu natryskowym

Letnia opalenizna od zawsze kojarzy się ze zdrowiem, energią i atrakcyjnym wyglądem. Jednak niestety promienie UV niosą ze sobą ryzyko…
CZYTAJ

Plan B na kryzys: Joga i ćwiczenia w domu jako ratunek, gdy pogoda totalnie zniechęca

W sezonie jesienno-zimowym pogoda potrafi być największym wrogiem twojej regularności treningowej. Deszcz ze śniegiem, mróz i wieczna ciemność skutecznie zniechęcają…
CZYTAJ

Od profilaktyki po rehabilitację – 29 października obchodzimy Światowy Dzień Udaru Mózgu. Nie lekceważ pierwszych objawów

Z okazji Światowego Dnia Udaru Mózgu przypominamy, jak poważnym wyzwaniem zdrowotnym pozostaje ta choroba. Udar mózgu to jedna z najczęstszych…
CZYTAJ

Suszarko-lokówka Sencor SHS 9100RS – profesjonalna i bezpieczna stylizacja włosów dzięki technologii Coandy

Nowoczesna stylizacja włosów przestała być zarezerwowana wyłącznie dla salonów fryzjerskich. Dzięki suszarko-lokówce Sencor SHS 9100RS każda użytkowniczka może stworzyć zachwycającą…
CZYTAJ

Ekspertka ostrzega: choroby dziąseł rozwijają się po cichu. Jak je zatrzymać?

Krwawią przy szczotkowaniu, bolą przy dotyku, a oddech traci świeżość - to nie tylko drobne niedogodności, ale sygnały, że dziąsła…
CZYTAJ

Zmiana czasu a ADHD – jak przesunięcie zegara wpływa na sen, nastrój i koncentrację? 

Zmiana czasu, choć z pozoru niewielka, może w istotny sposób zaburzyć funkcjonowanie osób z ADHD. – Już przesunięcie zegara o…
CZYTAJ

Dzień Makaronu – czemu po makaronie chce nam się spać i co z tym zrobić? Radzi dietetyczka

25 października obchodzimy Światowy Dzień Makaronu – ulubionego dania wielu osób na całym świecie. Jednak wielu z nas po jego…
CZYTAJ

Europejska Federacja Periodontologii ujednoliciła standardy leczenia w Europie

Paradontoza to choroba, która dotyka coraz większej liczby osób. W Europie problemy z przyzębiem ma ponad 60% populacji[1], a w Polsce…
CZYTAJ

Aeroprostownica Sencor Artemiss SHI 9100RS – rewolucja w prostowaniu suchych i mokrych włosów

Aeroprostownica Sencor Artemiss SHI 9100RS to urządzenie, które redefiniuje codzienną stylizację włosów. Innowacyjna technologia prostowania za pomocą powietrza zapobiega nadmiernej ekspozycji…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Po raz pierwszy widziałem otwartą klatkę piersiową pacjenta bez serca – prof. Andrzej Bochenek wspomina 40. rocznicę pierwszego udanego przeszczepu serca w Polsce

– Pomyślałem wtedy: co to za fantasta? – mówił prof. Andrzej Bochenek,…
CZYTAJ

Plan B na kryzys: Joga i ćwiczenia w domu jako ratunek, gdy pogoda totalnie zniechęca

W sezonie jesienno-zimowym pogoda potrafi być największym wrogiem twojej regularności treningowej. Deszcz…
CZYTAJ

Od profilaktyki po rehabilitację – 29 października obchodzimy Światowy Dzień Udaru Mózgu. Nie lekceważ pierwszych objawów

Z okazji Światowego Dnia Udaru Mózgu przypominamy, jak poważnym wyzwaniem zdrowotnym pozostaje…
CZYTAJ

Zmiana czasu a ADHD – jak przesunięcie zegara wpływa na sen, nastrój i koncentrację? 

Zmiana czasu, choć z pozoru niewielka, może w istotny sposób zaburzyć funkcjonowanie…
CZYTAJ

Pokolenie Z a kryzys zdrowia psychicznego: dlaczego młodzi Polacy odczuwają największy niepokój?

Coraz częściej w mediach oraz przestrzeni publicznej słowo dobrostan odmieniane jest przez…
CZYTAJ