IMR świątecznie ze Starą Mydlarnią
Feeria aromatów kosmetyków połączona z pokazem ich zastosowania, bukiet zapachów autorskich potraw, kolędy śpiewane przez św. Mikołaja i naręcza prezentów pod prawdziwą choinką – to oprawa świątecznego lunchu prasowego przygotowanego w siedzibie IMR advertising by PR dla Starej Mydlarni.
Starą Mydlarnię, dziś firmę o zasięgu międzynarodowym, w 2001 roku założyła Sylwia Brzuska, łącząc pasję oraz miłość do piękna i natury. Gama kosmetyków Starej Mydlarni pozwala pielęgnować twarz, ciało, włosy, a aromatyczne olejki tworzą doskonałe dopełnienie relaksu w domowym Spa.
We wszystkich kosmetykach połączono tradycję i ekologię z nowoczesnymi rozwiązaniami, a bezpieczeństwo ich stosowania jest sprawdzane pod kątem mikrobiologicznym, fizykochemicznym, dermatologicznym oraz użytkowym.
– Ważną część naszej działalności stanowi produkcja całkowicie ręcznie wytwarzanych mydeł w blokach: glicerynowych i roślinnych vege, które można kroić w dowolne kształty. Klienci, kobiety i mężczyźni, w naszych kosmetykach cenią naturalność, aktywne surowce, również z polskich ziół z ekologicznych upraw, które dobroczynnie działają na skórę. Poza tym, pięknie pachną i są bardzo apetyczne – mówi Sylwia Brzuska.
Podczas konferencji prasowej dziennikarze mieli możliwość poznać i wypróbować niemal sto aromatycznych produktów Starej Mydlarni, zaprezentowanych przez Agnieszkę Lisińską i Natalię Okeke.
Monika Zieleniucha, właścicielka Pracowni Urody i Wioletta Marciniak, na twarzach i rękach kilku dziennikarek wykonały zabiegi o działaniu oczyszczającym, regenerującym, relaksującym i odmładzającym. Również broda św. Mikołaja została poddana specjalistycznemu działaniu zestawu Citrus Wood For Men.
Jak na świąteczne spotkanie przy naturalnej choince przystało, św. Mikołaj Maciej, akompaniując sobie na gitarze, zaśpiewał kilkanaście kolęd ochoczo wspomagany wielogłosem zebranych. Po koncercie drugi św. Mikołaj Igor wręczył mnóstwo prezentów skomponowanych z kosmetyków Starej Mydlarni.
Wielosmakowy i wielobarwny poczęstunek, jak zwykle, był koncepcyjnym dziełem Moniki Iskandar, dyrektor zarządzającej IMR advertising by PR.