Ruszyła kampania reklamowa marki M’onduniq. Twarzą kosmetyków została Ilona Adamska



Wybór ambasadorki marki kosmetycznej to bardzo ważne posunięcie w budowaniu wizerunku i pozycji produktów na rynku. Ważne jest, aby osoba będąca jej wizytówką mogła utożsamiać się z jej produktami i być w pełni z nimi kompatybilna.

Twarzą marki kosmetycznej M’ONDUNIQ w Polsce została w tym roku Ilona Adamska – redaktor naczelna i wydawca magazynów Imperium Kobiet oraz Law Business Quality. Pochodząca z Podkarpacia modelka to także właścicielka agencji Public Relations I.D.MEDIA, autorka książek, działaczka społeczna.

Jej firma znalazła się w tym roku w prestiżowym albumie „Diamenty Forbesa 2016”, a sama Adamska zdobyła tytuł Kobiety Roku 2015 w plebiscycie organizowanym przez małopolską telewizję MTV24.TV.

Profesjonalne produkty dermokosmetyczne marki M?onduniq1

– Profesjonalne produkty dermokosmetyczne marki M’onduniq skierowane są dla osób bardzo wymagających, które oczekują natychmiastowych efektów i jednocześnie wysokiej jakości. Pani Ilona Adamska jest idealnym przykładem kobiety niezależnej, ambitnej, kreatywnej i bardzo zaangażowanej w swoje projekty zawodowe.

Przy takim trybie życia i pracy nie może pozwolić sobie na inwazyjne zabiegi czy skomplikowane terapie. Potrzebuje produktów, które zapewnią jej piękny, zdrowy i nieskazitelny wygląd każdego dnia. To idealny przykład dla każdej kobiety, która może identyfikować się właśnie z naszą ambasadorką. – wyjaśnia Łukasz Milczarek, dyrektor marki.



– Natychmiastowe działanie, innowacyjne składniki, profesjonalne i nieinwazyjne terapie oraz idealne konsystencje to podstawowe założenia marki. Takie deklaracje wymagają rzeczywistego i naturalnego potwierdzenia, które niewątpliwe odzwierciedla właśnie Pani Ilona. Jest osobą naturalną, życzliwą, chętnie służy pomocą, a także wspomaga wszelkie działania promujące kobiecy biznes.

Organizuje eventy i spotkania dla kobiet, wspiera fundacje charytatywne, prowadzi własny biznes, promuje zdrowy tryb życia i jednocześnie potrafi zadbać o swój wizerunek. Od lat stosuje również produkty marki M’onduniq co jednocześnie potwierdza jej wiarygodność w byciu prawdziwą ambasadorką. – dodaje Milczarek.

Profesjonalne produkty dermokosmetyczne marki M?onduniq
Profesjonalne produkty dermokosmetyczne marki M?onduniq4
Profesjonalne produkty dermokosmetyczne marki M?onduniq3

– Jestem szczęśliwa, że mogłam po 3 latach przerwy od modelingu powrócić przed aparat i to jako twarz znanej i cenionej nie tylko w Polsce marki kosmetycznej. To dla mnie wielki zaszczyt. Kosmetyki znam od 3 lat, regularnie używam, korzystam również z zabiegów w prestiżowym salonie spa w Łodzi. Polecam wyjątkowe produkty wszystkim kobietom, które chcą od życia „więcej”. – mówi Ilona Adamska, nowa ambasadorka marki.

 

Za sesję wizerunkową i kampanię reklamową odpowiada Dorota Czoch. Makijażem zajęła się Agnieszka Rudzińska.

Katastrofa naturalna – nie taka naturalna. Antropogeniczne uwarunkowania nasilenia zjawisk ekstremalnych i ich konsekwencji

W ostatnich dekadach obserwujemy w Polsce wzrost dotkliwości zjawisk ekstremalnych powodujących rozległe konsekwencje, określanych w przestrzeni publicznej jako „katastrofy naturalne”…
CZYTAJ

Okulary preprogresywne: rozwiązanie dla osób z pierwszymi objawami prezbiopii

Wraz z upływem lat zdolność oka do akomodacji, czyli dostosowywania ostrości widzenia do różnych odległości, stopniowo maleje. Około 35. roku…
CZYTAJ

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty kontroli i stereotypowe wyobrażenia o chorobie nowotworowej sprawiają,…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty. Czasem kończy się ono ulgą, ale bywa, że…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness Week (WAAW). Jest to globalna inicjatywa realizowana przez…
CZYTAJ

Dziura ozonowa – co się z nią stało?

Kiedy w latach 80. XX wieku naukowcy ogłosili, że nad Antarktydą pojawiła się „dziura ozonowa” – gigantyczny obszar niemal pozbawiony…
CZYTAJ

amień, który zostawia ślad w całym organizmie „Bakterie z kamienia nazębnego mogą przedostać się do krwi z ryzykiem zaostrzenia stanu zapalnego w innych narządach.”

Większość z nas wie, że kamień nazębny trzeba usuwać u dentysty, ale mało kto potrafi powiedzieć, czym właściwie różni się…
CZYTAJ

Lubię siebie. Nie dlatego, że jestem idealna. Dlatego, że jestem prawdziwa – wystartowała 6.edycja kampanii #lubiesiebie.

Kampania #lubiesiebie to nie kolejna inicjatywa o wyglądzie. To manifest świadomego życia w zgodzie ze sobą – ze swoim ciałem,…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień Cukrzycy, szczególnie, że z tą podstępną chorobą według…
CZYTAJ

Zupa krem z marchewki i pomarańczy

Rozgrzewająca, aromatyczna i pełna koloru — zupa krem z marchewki i pomarańczy to idealna propozycja na chłodniejsze dni. Lekko słodka,…
CZYTAJ

Choroba dziąseł, która uderza w serce

„Bakterie z jamy ustnej mogą dostać się do krwi i wywołać stan zapalny w naczyniach. To zwiększa ryzyko zawału.” Nie…
CZYTAJ

Cukrzyca i nowotwory. „To nie tylko współistnienie, ale wzajemne napędzanie się chorób”

Do 2030 roku liczba Polaków chorujących na cukrzycę może przekroczyć 4 miliony. W tym samym czasie liczba nowych przypadków nowotworów…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Okulary preprogresywne: rozwiązanie dla osób z pierwszymi objawami prezbiopii

Wraz z upływem lat zdolność oka do akomodacji, czyli dostosowywania ostrości widzenia…
CZYTAJ

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty.…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień…
CZYTAJ