Ilona Adamska ambasadorką KUMAZU
Ilona Adamska wydawca i redaktor naczelna Law Business Quality, właścicielka agencji PR I.D.MEDIA, Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet, laureatka plebiscytu Kobiecy Biznes 2014.
Od lat z sukcesem prowadzi swoją firmę, wydając nie tylko magazyny ale także blogi i portale life’stylowe. Od wielu lat działa społecznie i charytatywnie. Od dziś również ambasadorka marki Kumazu.
Kumazu to szampon, który nie tylko pielęgnuje skórę głowy, ale również włosy. Kobiety nigdy nie powinny wybierać między miękkimi, pełnymi życia włosami, a zdrową skórą głowy. Nowe produkty Kumazu stworzono, by zapewnić skórze głowy i włosom najlepszą pielęgnację. Dzięki zawartym naturalnym składnikom szampony i eliksiry dogłębnie czyszczą, chronią i nawilżają skórę głowy i włosów, by każda kobieta mogła cieszyć się pięknymi, zdrowymi i mocnymi włosami bez łupieżu.
„Wybór ambasadora marki i to dla marki stworzonej przez siebie jest niezwykle trudne. Znaleźć odpowiednią osobę do reprezentowania swoich produktów to zadanie niełatwe” – mówi właścicielka marki Karina Kondeja- Wojtczak.
–Ilona jest kobietą naturalną, silną, przedsiębiorczą, pełną energii, witalności i nowych pomysłów. Jej entuzjazm w działaniu, pozytywna energia udziela się osobom, które z nią pracują i współpracują. Dopełnieniem wszystkich tych przymiotów charakteru Ilony jest jej olśniewająca uroda, kobiecość i nieuchwytny magnetyzm dany tylko nie licznym. To sprawia że Ilona jako osoba wpisuje się w filozofię KUMAZU, a filozofia KUMAZU jest bardzo prosta – natura i naturalność!!! – dodaje Karina Kondeja- Wojtczak.
„Jestem niezwykle szczęśliwa, że producent wyjątkowych produktów do pielęgnacji włosów – Kumazu powierzył mi rolę ambasadorki marki. Uwielbiam naturalne produkty hand made, stawiam na niezwykłą moc ziół i ziołolecznictwa. Lubię prostotę i naturalność w każdej dziedzinie życia.
A takie właśnie są produkty Kumazu. Cieszę się również dlatego, że marka postawiła na osobę niekoniecznie związaną z show-biznesem, znana gwiazdą czy celebrytką. Jako PR-owiec wiem, że równie silną markę i relację z konsumentem można zbudować poprzez zaangażowanie „zwykłych osób” do kampanii reklamowych.
Tego typu działania służą zbudowaniu najtrudniejszej ze wszystkich relacji pomiędzy marką a potencjalnym Klientem opartej na zaufaniu. Każdy z nas może wtedy utożsamiać się z taką marką i wiązać się z nią emocjonalnie. Z całego serca będę promować i polecać kosmetyki Kumazu. Naprawdę działają! – mówi Ilona Adamska.
Siła natury i czerpanie z dobra ukrytego w naturalnych składnikach i konsekwencja stosowania gwarantują efekty działania kosmetyków Kumazu.
„Moje kosmetyki są tworzone z myślą o osobach świadomych tego co ma nam do zaoferowania świat natury który nas otacza. Bogactwo dobra natury wydobyte z ziołowych ekstraktów to najlepsze co można dać sobie samej. Często proste rozwiązania są najlepsze. I taka jest też Ilona -naturalna, prawdziwa, sto procent kobiecości!!! Z dumą mogę powiedzieć AMBASADORKA KUMAZU!! – podkreśla Karina Kondeja – Wojtczak.
FOT. DOROTA CZOCH
Produkty dostępne na www.kumazu.pl