EILISH – debiutanckie perfumy stworzone przez Billie Eilish są teraz dostępne w perfumeriach DOUGLAS w Europie



Od 1 czerwca 2022 roku perfumy Billie Eilish są dostępne w sklepach internetowych DOUGLAS, w wielu europejskich perfumeriach DOUGLAS oraz we wszystkich perfumeriach na terenie Niemiec. Jest to jedna z kluczowych premier w DOUGLAS w 2022 roku, która mocno ukierunkuje wiodącą, europejską markę kosmetyczną na młodych, zdigitalizowanych.

Billie przez całe życie miała obsesję na punkcie zapachów – od fascynacji butelkami perfum w dzieciństwie po kolekcjonowanie setek zapachów podczas podróży po świecie w trakcie tras koncertowych. Tworząc pierwszy, charakterystyczny zapach, brała udział w całym procesie jego powstawania – od kreatywnej wizji po projekt butelki, opakowania, kampanii reklamowej i, oczywiście, samego zapachu.

„Chciałam, żeby dawał poczucie ciepłego otulenia. Tak jak to jest, gdy czuje się, jak krew przepływa przez nasze ciało. To zapach, który próbuję znaleźć od wielu lat. To mój ulubiony aromat” – podkreśla Billie Eilish.

EILISH to urzekający, bursztynowy gourmand, który przyciąga ciepłym, przytulnym zapachem, sprawiając, że czujesz się jak w domu bez względu na to, gdzie jesteś. Perfumy otwierają nuty płatków cukrowych, podkreślone soczystą mandarynką i czerwonymi jagodami. Ich sercem są delikatne przyprawy, bogate kakao i kremowa wanilia. Zapach jest zakotwiczony w bazowych nutach ciepłego piżma, fasoli tonka oraz eleganckiego drewna. Kształt butelki został zainspirowany ulubionymi częściami ciała Billie: klatką piersiową, szyją i obojczykiem oraz pozłacana pięknym, bursztynowym brązem.

Fragrance-product-billieeilish-eilish-notes-flowers-vanilla-strawberry-0624

„Billie Eilish ma wyjątkowy talent, to głos młodego pokolenia. We wszystkim, co robi, ma wizję, która jest wyjątkowa, destrukcyjna i autentycznie jej bliska. Współpraca z nią była dla Parlux naturalna, ponieważ potrafimy urzeczywistniać pomysły jak nikt inny. Byliśmy podekscytowani, że możemy wspólnie realizować ten projekt” – mówi Lori Singer, prezes Parlux Ltd., międzynarodowego producenta i dystrybutora prestiżowych, designerskich, lifestylowych i celebryckich zapachów, który – jako wyłączny dystrybutor w Europie – współpracuje z Give Back Beauty.

EILISH to perfumy wegańskie, nietestowane na zwierzętach i wykonane z czystych składników, spełniające standardy DOUGLAS Clean Beauty Standards.




Do tej pory perfumy EILISH były dostępne wyłącznie w USA za pośrednictwem sklepu internetowego billieeilishfragrances.com. Teraz DOUGLAS stał się jedynym, autoryzowanym sprzedawcą Give Back Beauty i w związku z tym wprowadza EILISH do sklepów internetowych DOUGLAS oraz do wielu perfumerii w Europie.

„Billie Eilish, mając zaledwie 20 lat, już może pochwalić się niezrównanymi osiągnięciami kształtującymi współczesną popkulturę. Jesteśmy zachwyceni, że możemy promować tę markę w Europie, udostępniając pierwszy zapach tej wyjątkowo utalentowanej piosenkarki fanom w tym właśnie rejonie świata. EILISH to jedna z naszych najważniejszych premier w 2022 roku, skierowana do młodej i zdigitalizowanej publiczności. Zgodnie z naszym programem strategicznym #FORWARDBEAUTY.Digital.First. dystrybuujemy perfumy w naszych sklepach internetowych DOUGLAS oraz w lokalnych perfumeriach w wielu krajach w Europie. W Niemczech perfumy EILISH będą dostępne w każdej perfumerii” –
mówi Tina Müller, prezes Grupy DOUGLAS.

Nowy zapach Billie Eilish jest dostępny od 1 czerwca 2022 roku we wszystkich perfumeriach DOUGLAS na terenie Niemiec oraz na douglas.de. W innych krajach w Europie EILISH będzie można kupić od czerwca zarówno stacjonarnie, jak i online.

O DOUGLAS

DOUGLAS to wiodąca marka kosmetyków premium w Europie. Oferując niezrównany wybór asortymentu, ponad 160 000 produktów kosmetycznych i lifestylowych w sklepach internetowych, na rynku kosmetycznym i w około 2000 perfumeriach, DOUGLAS inspiruje klientów do cieszenia się własnym rodzajem piękna w niezwykłej różnorodności. Kontynuacja rozwoju platformy e-commerce to główny cel strategii #FORWARDBEAUTY.Digital.First. W roku podatkowym 2020/21 DOUGLAS osiągnął sprzedaż w wysokości 3,1 miliarda euro w sektorze perfum, kosmetyków do makijażu, produktów do pielęgnacji skóry i włosów oraz suplementów diety, zdrowia i akcesoriów.

O BILLIE EILISH

Wraz z wydaniem drugiego albumu „Happier Than Ever”, który zadebiutował na 1. miejscu listy Billboard 200 w USA i w 19 krajach na całym świecie, 19-letnia mieszkanka Los Angeles stała się jedną z największych gwiazd, jakie pojawiły się w XXI wieku. Od czasu wydania debiutanckiego singla „Ocean Eyes” w 2015 roku Eilish konsekwentnie łamie konwenanse muzyczne. Niedługo po skromnym debiucie artystka przygotowała płytę „When We All Fall Asleep, Where Do We Go?”, która po premierze w 2019 roku również zadebiutowała na 1. miejscu listy Billboard 200 w USA oraz w 17 innych krajach, stając się najczęściej streamowanym albumem tamtego roku. Obie płyty – wyprodukowane i nagrane w całości przez Billie Eilish i jej brata FINNEAS – zyskały uznanie krytyków na całym świecie. Billie Eilish przeszła do historii jako najmłodsza artystka, która otrzymała nominacje i wygrała we wszystkich głównych kategoriach podczas 62. ceremonii wręczania nagród GRAMMY®, otrzymując statuetkę w kategoriach: Najlepszy Nowy Artysta, Album Roku, Płyta Roku, Piosenka Roku i Najlepszy Popowy Album Wokalny. Piosenkarka jest również najmłodszą artystką, która napisała i nagrała oficjalną piosenkę przewodnią do filmu o przygodach Jamesa Bonda „No Time To Die”. Ostatnio Billie Eilish opuściła ceremonię wręczenia nagród z wygraną w kategorii Płyta Roku za utwór „Everything I Wanted” oraz w kategorii Najlepsza Piosenka za napisaną dla Visual Media „No Time To Die”. Na początku 2022 roku Billie Eilish wyruszyła w wyprzedaną już światową trasę koncertową.

O PARLUX

Parlux – wiodąca, światowa firma kosmetyczna – projektuje, produkuje, sprzedaje i dystrybuuje prestiżowe perfumy oraz powiązane z nimi produkty. Należy do czołówki światowych firm kosmetycznych i zapachowych – może pochwalić się portfolio marek, które mają silną, globalną rozpoznawalność. Od 1987 roku Parlux współpracuje z ikonami popkultury, projektantami mody i markami lifestylowymi, urzeczywistniając ich wizję za pomocą perfum.

O GIVE BACK BEAUTY

Give Back Beauty to prywatna, globalna grupa kosmetyczna, która zajmuje się opracowywaniem, produkcją i dystrybucją odzieży oraz produktów kosmetycznych, takich jak perfumy, produkty do pielęgnacji ciała i włosów oraz kosmetyki do makijażu, opartych na modelu sprzedaży promowanym przez celebrytów.

Nazwa „Give Back Beauty” odzwierciedla fakt, iż zrównoważony rozwój oraz odwzajemnienie tego, co zostało nam dane, są integralną częścią działalności grupy. Give Back Beauty jest wyłącznym, światowym partnerem, na podstawie licencji lub innych modeli biznesowych, dla marek luksusowych, odzieżowych i założycielskich. Give Back Beauty sprzedaje swoje produkty w ponad 130 krajach za pośrednictwem najlepszych sprzedawców detalicznych, a także bezpośrednio konsumentom, wykorzystując swoje możliwości cyfrowe i społecznościowe.

Po raz pierwszy widziałem otwartą klatkę piersiową pacjenta bez serca – prof. Andrzej Bochenek wspomina 40. rocznicę pierwszego udanego przeszczepu serca w Polsce

– Pomyślałem wtedy: co to za fantasta? – mówił prof. Andrzej Bochenek, wspominając listopadową noc sprzed czterech dekad. – Marian…
CZYTAJ

Metale ciężkie i pestycydy w warzywach i owocach z działek miejskich – wyniki badań komentuje ekspertka IOŚ-PIB

Marchew z działki, sałata z miejskiego ogródka czy truskawki z własnej uprawy – to symbole zdrowej, lokalnej żywności. Jednak najnowsze…
CZYTAJ

Jesienna dynia w nowym świetle – jak Halloween wpływa na marnowanie żywności

Moda na Halloween i rzeźbione dynie w ostatnich latach przekształciła się w szerszy trend – dekorowanie wnętrz oraz wejść do…
CZYTAJ

Świetlista i opalona skóra jak po wakacjach: wszystko co powinnaś wiedzieć o opalaniu natryskowym

Letnia opalenizna od zawsze kojarzy się ze zdrowiem, energią i atrakcyjnym wyglądem. Jednak niestety promienie UV niosą ze sobą ryzyko…
CZYTAJ

Plan B na kryzys: Joga i ćwiczenia w domu jako ratunek, gdy pogoda totalnie zniechęca

W sezonie jesienno-zimowym pogoda potrafi być największym wrogiem twojej regularności treningowej. Deszcz ze śniegiem, mróz i wieczna ciemność skutecznie zniechęcają…
CZYTAJ

Od profilaktyki po rehabilitację – 29 października obchodzimy Światowy Dzień Udaru Mózgu. Nie lekceważ pierwszych objawów

Z okazji Światowego Dnia Udaru Mózgu przypominamy, jak poważnym wyzwaniem zdrowotnym pozostaje ta choroba. Udar mózgu to jedna z najczęstszych…
CZYTAJ

Suszarko-lokówka Sencor SHS 9100RS – profesjonalna i bezpieczna stylizacja włosów dzięki technologii Coandy

Nowoczesna stylizacja włosów przestała być zarezerwowana wyłącznie dla salonów fryzjerskich. Dzięki suszarko-lokówce Sencor SHS 9100RS każda użytkowniczka może stworzyć zachwycającą…
CZYTAJ

Ekspertka ostrzega: choroby dziąseł rozwijają się po cichu. Jak je zatrzymać?

Krwawią przy szczotkowaniu, bolą przy dotyku, a oddech traci świeżość - to nie tylko drobne niedogodności, ale sygnały, że dziąsła…
CZYTAJ

Zmiana czasu a ADHD – jak przesunięcie zegara wpływa na sen, nastrój i koncentrację? 

Zmiana czasu, choć z pozoru niewielka, może w istotny sposób zaburzyć funkcjonowanie osób z ADHD. – Już przesunięcie zegara o…
CZYTAJ

Dzień Makaronu – czemu po makaronie chce nam się spać i co z tym zrobić? Radzi dietetyczka

25 października obchodzimy Światowy Dzień Makaronu – ulubionego dania wielu osób na całym świecie. Jednak wielu z nas po jego…
CZYTAJ

Europejska Federacja Periodontologii ujednoliciła standardy leczenia w Europie

Paradontoza to choroba, która dotyka coraz większej liczby osób. W Europie problemy z przyzębiem ma ponad 60% populacji[1], a w Polsce…
CZYTAJ

Aeroprostownica Sencor Artemiss SHI 9100RS – rewolucja w prostowaniu suchych i mokrych włosów

Aeroprostownica Sencor Artemiss SHI 9100RS to urządzenie, które redefiniuje codzienną stylizację włosów. Innowacyjna technologia prostowania za pomocą powietrza zapobiega nadmiernej ekspozycji…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Po raz pierwszy widziałem otwartą klatkę piersiową pacjenta bez serca – prof. Andrzej Bochenek wspomina 40. rocznicę pierwszego udanego przeszczepu serca w Polsce

– Pomyślałem wtedy: co to za fantasta? – mówił prof. Andrzej Bochenek,…
CZYTAJ

Plan B na kryzys: Joga i ćwiczenia w domu jako ratunek, gdy pogoda totalnie zniechęca

W sezonie jesienno-zimowym pogoda potrafi być największym wrogiem twojej regularności treningowej. Deszcz…
CZYTAJ

Od profilaktyki po rehabilitację – 29 października obchodzimy Światowy Dzień Udaru Mózgu. Nie lekceważ pierwszych objawów

Z okazji Światowego Dnia Udaru Mózgu przypominamy, jak poważnym wyzwaniem zdrowotnym pozostaje…
CZYTAJ

Zmiana czasu a ADHD – jak przesunięcie zegara wpływa na sen, nastrój i koncentrację? 

Zmiana czasu, choć z pozoru niewielka, może w istotny sposób zaburzyć funkcjonowanie…
CZYTAJ

Pokolenie Z a kryzys zdrowia psychicznego: dlaczego młodzi Polacy odczuwają największy niepokój?

Coraz częściej w mediach oraz przestrzeni publicznej słowo dobrostan odmieniane jest przez…
CZYTAJ