EILISH – debiutanckie perfumy stworzone przez Billie Eilish są teraz dostępne w perfumeriach DOUGLAS w Europie



Od 1 czerwca 2022 roku perfumy Billie Eilish są dostępne w sklepach internetowych DOUGLAS, w wielu europejskich perfumeriach DOUGLAS oraz we wszystkich perfumeriach na terenie Niemiec. Jest to jedna z kluczowych premier w DOUGLAS w 2022 roku, która mocno ukierunkuje wiodącą, europejską markę kosmetyczną na młodych, zdigitalizowanych.

Billie przez całe życie miała obsesję na punkcie zapachów – od fascynacji butelkami perfum w dzieciństwie po kolekcjonowanie setek zapachów podczas podróży po świecie w trakcie tras koncertowych. Tworząc pierwszy, charakterystyczny zapach, brała udział w całym procesie jego powstawania – od kreatywnej wizji po projekt butelki, opakowania, kampanii reklamowej i, oczywiście, samego zapachu.

„Chciałam, żeby dawał poczucie ciepłego otulenia. Tak jak to jest, gdy czuje się, jak krew przepływa przez nasze ciało. To zapach, który próbuję znaleźć od wielu lat. To mój ulubiony aromat” – podkreśla Billie Eilish.

EILISH to urzekający, bursztynowy gourmand, który przyciąga ciepłym, przytulnym zapachem, sprawiając, że czujesz się jak w domu bez względu na to, gdzie jesteś. Perfumy otwierają nuty płatków cukrowych, podkreślone soczystą mandarynką i czerwonymi jagodami. Ich sercem są delikatne przyprawy, bogate kakao i kremowa wanilia. Zapach jest zakotwiczony w bazowych nutach ciepłego piżma, fasoli tonka oraz eleganckiego drewna. Kształt butelki został zainspirowany ulubionymi częściami ciała Billie: klatką piersiową, szyją i obojczykiem oraz pozłacana pięknym, bursztynowym brązem.

Fragrance-product-billieeilish-eilish-notes-flowers-vanilla-strawberry-0624

„Billie Eilish ma wyjątkowy talent, to głos młodego pokolenia. We wszystkim, co robi, ma wizję, która jest wyjątkowa, destrukcyjna i autentycznie jej bliska. Współpraca z nią była dla Parlux naturalna, ponieważ potrafimy urzeczywistniać pomysły jak nikt inny. Byliśmy podekscytowani, że możemy wspólnie realizować ten projekt” – mówi Lori Singer, prezes Parlux Ltd., międzynarodowego producenta i dystrybutora prestiżowych, designerskich, lifestylowych i celebryckich zapachów, który – jako wyłączny dystrybutor w Europie – współpracuje z Give Back Beauty.

EILISH to perfumy wegańskie, nietestowane na zwierzętach i wykonane z czystych składników, spełniające standardy DOUGLAS Clean Beauty Standards.




Do tej pory perfumy EILISH były dostępne wyłącznie w USA za pośrednictwem sklepu internetowego billieeilishfragrances.com. Teraz DOUGLAS stał się jedynym, autoryzowanym sprzedawcą Give Back Beauty i w związku z tym wprowadza EILISH do sklepów internetowych DOUGLAS oraz do wielu perfumerii w Europie.

„Billie Eilish, mając zaledwie 20 lat, już może pochwalić się niezrównanymi osiągnięciami kształtującymi współczesną popkulturę. Jesteśmy zachwyceni, że możemy promować tę markę w Europie, udostępniając pierwszy zapach tej wyjątkowo utalentowanej piosenkarki fanom w tym właśnie rejonie świata. EILISH to jedna z naszych najważniejszych premier w 2022 roku, skierowana do młodej i zdigitalizowanej publiczności. Zgodnie z naszym programem strategicznym #FORWARDBEAUTY.Digital.First. dystrybuujemy perfumy w naszych sklepach internetowych DOUGLAS oraz w lokalnych perfumeriach w wielu krajach w Europie. W Niemczech perfumy EILISH będą dostępne w każdej perfumerii” –
mówi Tina Müller, prezes Grupy DOUGLAS.

Nowy zapach Billie Eilish jest dostępny od 1 czerwca 2022 roku we wszystkich perfumeriach DOUGLAS na terenie Niemiec oraz na douglas.de. W innych krajach w Europie EILISH będzie można kupić od czerwca zarówno stacjonarnie, jak i online.

O DOUGLAS

DOUGLAS to wiodąca marka kosmetyków premium w Europie. Oferując niezrównany wybór asortymentu, ponad 160 000 produktów kosmetycznych i lifestylowych w sklepach internetowych, na rynku kosmetycznym i w około 2000 perfumeriach, DOUGLAS inspiruje klientów do cieszenia się własnym rodzajem piękna w niezwykłej różnorodności. Kontynuacja rozwoju platformy e-commerce to główny cel strategii #FORWARDBEAUTY.Digital.First. W roku podatkowym 2020/21 DOUGLAS osiągnął sprzedaż w wysokości 3,1 miliarda euro w sektorze perfum, kosmetyków do makijażu, produktów do pielęgnacji skóry i włosów oraz suplementów diety, zdrowia i akcesoriów.

O BILLIE EILISH

Wraz z wydaniem drugiego albumu „Happier Than Ever”, który zadebiutował na 1. miejscu listy Billboard 200 w USA i w 19 krajach na całym świecie, 19-letnia mieszkanka Los Angeles stała się jedną z największych gwiazd, jakie pojawiły się w XXI wieku. Od czasu wydania debiutanckiego singla „Ocean Eyes” w 2015 roku Eilish konsekwentnie łamie konwenanse muzyczne. Niedługo po skromnym debiucie artystka przygotowała płytę „When We All Fall Asleep, Where Do We Go?”, która po premierze w 2019 roku również zadebiutowała na 1. miejscu listy Billboard 200 w USA oraz w 17 innych krajach, stając się najczęściej streamowanym albumem tamtego roku. Obie płyty – wyprodukowane i nagrane w całości przez Billie Eilish i jej brata FINNEAS – zyskały uznanie krytyków na całym świecie. Billie Eilish przeszła do historii jako najmłodsza artystka, która otrzymała nominacje i wygrała we wszystkich głównych kategoriach podczas 62. ceremonii wręczania nagród GRAMMY®, otrzymując statuetkę w kategoriach: Najlepszy Nowy Artysta, Album Roku, Płyta Roku, Piosenka Roku i Najlepszy Popowy Album Wokalny. Piosenkarka jest również najmłodszą artystką, która napisała i nagrała oficjalną piosenkę przewodnią do filmu o przygodach Jamesa Bonda „No Time To Die”. Ostatnio Billie Eilish opuściła ceremonię wręczenia nagród z wygraną w kategorii Płyta Roku za utwór „Everything I Wanted” oraz w kategorii Najlepsza Piosenka za napisaną dla Visual Media „No Time To Die”. Na początku 2022 roku Billie Eilish wyruszyła w wyprzedaną już światową trasę koncertową.

O PARLUX

Parlux – wiodąca, światowa firma kosmetyczna – projektuje, produkuje, sprzedaje i dystrybuuje prestiżowe perfumy oraz powiązane z nimi produkty. Należy do czołówki światowych firm kosmetycznych i zapachowych – może pochwalić się portfolio marek, które mają silną, globalną rozpoznawalność. Od 1987 roku Parlux współpracuje z ikonami popkultury, projektantami mody i markami lifestylowymi, urzeczywistniając ich wizję za pomocą perfum.

O GIVE BACK BEAUTY

Give Back Beauty to prywatna, globalna grupa kosmetyczna, która zajmuje się opracowywaniem, produkcją i dystrybucją odzieży oraz produktów kosmetycznych, takich jak perfumy, produkty do pielęgnacji ciała i włosów oraz kosmetyki do makijażu, opartych na modelu sprzedaży promowanym przez celebrytów.

Nazwa „Give Back Beauty” odzwierciedla fakt, iż zrównoważony rozwój oraz odwzajemnienie tego, co zostało nam dane, są integralną częścią działalności grupy. Give Back Beauty jest wyłącznym, światowym partnerem, na podstawie licencji lub innych modeli biznesowych, dla marek luksusowych, odzieżowych i założycielskich. Give Back Beauty sprzedaje swoje produkty w ponad 130 krajach za pośrednictwem najlepszych sprzedawców detalicznych, a także bezpośrednio konsumentom, wykorzystując swoje możliwości cyfrowe i społecznościowe.

Startuje 14.edycji kampanii Dotykam=Wygrywam ze znanymi ambasadorkami

ReCYCling, BIUSTOpogadanka, BIUSTOapka, BIUSTObus – te fantastyczne zwroty stworzyła kobieta z miłości do kobiet. 1 dnia października, miesiąca świadomości raka…
CZYTAJ

Zdrowie Polaków w czterech perspektywach Chirurg onkolog, dietetyk kliniczny, psychoonkolog i fizjoterapeuta prognozują zmiany w opiece nad pacjentami w ciągu najbliższych 10 lat

Możliwe, że za dziesięć lat częściej będziemy spotykać się w szpitalnych poczekalniach niż w centrach handlowych. Polskie społeczeństwo starzeje się,…
CZYTAJ

Chrapanie i bezdech senny. Kiedy warto zgłosić się do specjalisty?

Głośne chrapanie, poranne zmęczenie, kłopoty z koncentracją – to mogą być objawy obturacyjnego bezdechu sennego (OBS). Choć często te sygnały…
CZYTAJ

Ponad 70 stanowisk z poradami, badaniami – Centralny Klub Pacjenta na Stadionie Śląskim 16 października – bezpłatny dzień zdrowia i wiedzy dla każdego

Fundacja „Z sercem do Pacjenta” zaprasza mieszkańców Śląska – i nie tylko – na wydarzenie, które łączy w sobie troskę…
CZYTAJ

Nowotwory ginekologiczne wciąż wykrywane za późno. Niektóre można całkowicie wyeliminować

W Polsce co roku tysiące kobiet słyszy diagnozę nowotworu złośliwego narządu rodnego, często zbyt późno, by leczenie było w pełni…
CZYTAJ

Sezon grzewczy wysusza nam oczy. Jak im pomóc jesienią?

Suche powietrze, które pojawia się w domach wraz z rozpoczęciem sezonu grzewczego, podrażnia nie tylko skórę, gardło i nos, ale…
CZYTAJ

Krótkowzroczność u dzieci. Czy można skutecznie spowolnić jej rozwój?

Krótkowzroczność to dziś jedna z najczęściej diagnozowanych wad wzroku u dzieci i młodzieży. Jej główną przyczyną jest nadmierne wydłużanie się…
CZYTAJ

Anti-aging w jesiennym rytmie Składniki aktywne dla skutecznego odmłodzenia

Jesień to czas, kiedy na podium kosmetycznych priorytetów zdecydowanie topowe miejsce zajmuje anti-aging. To właśnie teraz wyraźnie zauważamy utratę elastyczności…
CZYTAJ

Co roku setki zatruć grzybami – lekarz rodzinny o objawach, leczeniu i profilaktyce

Co roku w Polsce odnotowuje się kilkaset zatruć grzybami, z czego kilkadziesiąt kończy się leczeniem na oddziałach intensywnej terapii. Chociaż…
CZYTAJ

Czym jest piżmo? Historia i fenomen perfum piżmowych

Piżmo od wieków wzbudza ciekawość i fascynację – zarówno wśród perfumiarzy, jak i miłośników wyjątkowych kompozycji zapachowych. To jedna z…
CZYTAJ

Światowy Dzień Walki z Chorobą Alzheimera – jak rozpoznać wczesne objawy i zmniejszyć ryzyko choroby

21 września obchodzimy Światowy Dzień Walki z Chorobą Alzheimera, który ma przypominać, że problem ten dotyka milionów ludzi na całym…
CZYTAJ

Woda pod lupą nauki: monitoring rzek i jezior stanowi diagnozę środowiska

18 września obchodzony jest Światowy Dzień Monitoringu Wody – jest to okazja, by zwrócić uwagę na znaczenie systematycznej oceny stanu…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Startuje 14.edycji kampanii Dotykam=Wygrywam ze znanymi ambasadorkami

ReCYCling, BIUSTOpogadanka, BIUSTOapka, BIUSTObus – te fantastyczne zwroty stworzyła kobieta z miłości…
CZYTAJ

Zdrowie Polaków w czterech perspektywach Chirurg onkolog, dietetyk kliniczny, psychoonkolog i fizjoterapeuta prognozują zmiany w opiece nad pacjentami w ciągu najbliższych 10 lat

Możliwe, że za dziesięć lat częściej będziemy spotykać się w szpitalnych poczekalniach…
CZYTAJ

Chrapanie i bezdech senny. Kiedy warto zgłosić się do specjalisty?

Głośne chrapanie, poranne zmęczenie, kłopoty z koncentracją – to mogą być objawy…
CZYTAJ

Ponad 70 stanowisk z poradami, badaniami – Centralny Klub Pacjenta na Stadionie Śląskim 16 października – bezpłatny dzień zdrowia i wiedzy dla każdego

Fundacja „Z sercem do Pacjenta” zaprasza mieszkańców Śląska – i nie tylko…
CZYTAJ

Nowotwory ginekologiczne wciąż wykrywane za późno. Niektóre można całkowicie wyeliminować

W Polsce co roku tysiące kobiet słyszy diagnozę nowotworu złośliwego narządu rodnego,…
CZYTAJ