Dresowe garnitury, w których będziesz chciała przechodzić cały sezon jesienno-zimowy



Komplety dresowe zyskały nowe oblicze. Wykorzystywane są nie tylko do noszenia po domu, czy na home office, ale również lansowane są na ulicach wielkich miast.

Podczas home office trzeba było znaleźć złoty środek między zakładaniem marynarek i eleganckich kombinezonów a poczuciem wygody. Najbardziej rozpoznawalne influencerki z Instagrama znalazły sposób na rozwiązanie tego problemu. Stworzyły total looki na codzienną pracę w domu, które stały się inspiracją dla innych kobiet.

Monochromatyczne dresy, które najchętniej wybierają influencerki

Monochromatyczne zestawy dresowe możemy spotkać na Rihannie czy Paris Hilton. Influencerki prowadzące najbardziej stylowe profile pokazują swoim odbiorczyniom jak nosić dresy, aby wpasować się w najnowsze trendy. Garnitury dresowe zaczynają być głównym wyborem przy tworzeniu modnych stylizacji.

Marki oferują nie tylko szare propozycje, ale również te w kolorach pastelowych, które są najchętniej noszone przez słynne instagramerki. Możemy także znaleźć komplety dresowe z drobnymi printami, które na pewno zachwycą wszystkie minimalistki.




Garnitury dresowe do chodzenia nie tylko po domu

Miejsce sukienek i eleganckich garniturów zastąpiły miłe w dotyku, miękkie dzianiny. #ANATAKA proponuje minimalistyczne fasony, które są wykonane z wysokiej jakości materiałówtkanin. W ofercie marki znajdziecie komplety dresowe wykonane z bawełny czy wiskozy. W dresowym garniturze możecie wyjść na spotkanie ze znajomymi na miasto, na randkę, czy do pracy do biura.

Wystarczy, że założysz komplet w odcieniu pastelowym oraz małą torebkę, a na pewno w tak modnym outficie zachwycisz innych swoją stylizacją. Jeśli będziesz chciała poczuć większy komfort, wybierz wersję ze spódnicą. Bluzy i dół dresowy można komponować w jednokolorowe zestawy lub miksować z innymi setami, aby urozmaicić #outfit.

O marce ANATAKA:

Jesteśmy polską marką. Ubrania projektujemy w naszym biurze w Łodzi. Szyjemy je etycznie w lokalnych szwalniach. Tworzymy rzeczy głównie z polskich dzianin i tkanin pochodzących z Europy. Powstaliśmy w 2012 roku z chęci do robienia czegoś wyjątkowego i czystego w swych intencjach. Nasza marka narodziła się podczas rozmowy przyjaciółek – wspierających się i rozumiejących potrzeby kobiet silnych i nowoczesnych. Nazwa jest wyrazem kobiecego wsparcia. W wolnym tłumaczeniu oznacza „Ania chce”, bo to właśnie Ania Banasiak, założycielka, miała marzenie, żeby stworzyć markę ponadczasową. Ubrania Anataki są tworzone przez kobiety dla kobiet.

Skala poważnych naruszeń praw dzieci na świecie jest niewyobrażalna, alarmuje UNICEF

Od 2005 do 2020 r. Organizacja Narodów Zjednoczonych potwierdziła ponad 266 tysięcy poważnych naruszeń praw dzieci w 30 konfliktach zbrojnych…
CZYTAJ

Dziewczyny lubią brąz! Jak przedłużyć trwałość wakacyjnej opalenizny?

Kąpiele słoneczne i wakacyjna lekka, naturalna opalenizna to to, co uwielbiamy. Kosmetolodzy podkreślają, że nasza skóra, szczególnie ta wrażliwa, nie…
CZYTAJ

Stymulacja tkankowa to podstawa odzyskania młodego wyglądu. Co to są stymulatory tkankowe?

Zachowanie zdrowia i młodości na długo, to marzenie większości kobiet. Czas pędzi nieubłaganie i ma olbrzymi wpływ na samopoczucie i…
CZYTAJ

Rusza ogólnopolska kampania marki Gatta “Kobiecość to ja” zachęcająca do przełamywania społecznych stereotypów nt. kobiecości

#Polki nie są przekonane o swojej kobiecości. Jak wynika z badania, przeprowadzonego przez Instytut Badawczy SW Research na zlecenie marki…
CZYTAJ

Słońce, słona woda, upał, czyli czego nie lubią włosy

#Słońce, słona woda, #upał, czyli czego nie lubią #włosy. Włosy nie lubią słońca. Choć przed laty płowe refleksy na głowie…
CZYTAJ

Przygotuj swoje stopy na lato!

Coraz więcej ciepłych dni zwiastuje rozpoczęcie sezonu urlopowego. Kiedy zaczynamy planować wakacyjne wyjazdy, od razu myślimy też o tym, jak…
CZYTAJ

Stres informacyjny a zdrowie – czy nadmiar informacji może być szkodliwy?

#Wojna, #inflacja, rosnące stopy procentowe, wizja powrotu pandemii, małpia ospa – tematów do stresowania się obecnie nie brakuje. Nietrudno nabawić…
CZYTAJ

23 czerwca Dzień Świadomości Raka Prostaty. Ten nowotwór można skutecznie leczyć nowoczesnymi metodami

23 czerwca obchodzimy nie tylko Dzień Ojca, ale także Ogólnopolski Dzień Świadomości Raka Prostaty. W Polsce choruje na niego co…
CZYTAJ

Porowatość włosów a ich pielęgnacja, czyli jak ujarzmić niesforne kosmyki?

Odpowiednia pielęgnacja włosów to wyzwanie. Na sklepowych pólkach można znaleźć wiele typów szamponów i odżywek, do włosów farbowanych, przetłuszczających się,…
CZYTAJ

Błyskawiczne lody na patyku z mascarpone, musem i malinami – naturalna słodycz w pięknej formie dla całej rodziny!

Macie ochotę na coś naturalnie pysznego? Może domowe lody malinowe z mascarpone? Warto spróbować, bo to błyskawiczna w przygotowaniu propozycja…
CZYTAJ

Kobieca i zmysłowa – taka jest najnowsza kolekcja MOHITO Dreamy Days

#Piasek, #morze i #słońce. Wprost wymarzone wakacje! Kobieca i zmysłowa – taka jest najnowsza kolekcja MOHITO Dreamy Days. Wyraziste barwy…
CZYTAJ

Wejdź do świata wspomnień z kolekcją REPLICA od Maison Margiela

Marka Maison Margiela od lat znana jest ze swoich oryginalnych i ponadczasowych kreacji. Takie są też zapachy z linii #REPLICA…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Stres informacyjny a zdrowie – czy nadmiar informacji może być szkodliwy?

#Wojna, #inflacja, rosnące stopy procentowe, wizja powrotu pandemii, małpia ospa – tematów…
CZYTAJ

23 czerwca Dzień Świadomości Raka Prostaty. Ten nowotwór można skutecznie leczyć nowoczesnymi metodami

23 czerwca obchodzimy nie tylko Dzień Ojca, ale także Ogólnopolski Dzień Świadomości…
CZYTAJ

Kleszcze w wielkim mieście – 8 faktów, które musisz o nich wiedzieć

Kleszcze w wielkim mieście – 8 faktów, które musisz o nich wiedzieć.…
CZYTAJ

Podejmij wyzwanie razem z ASICS! Akcja charytatywna na rzecz zdrowia psychicznego

Globalne badania ASICS wskazują, że niewiele ponad 15 minut sportu wystarczy, aby…
CZYTAJ

Co trzecia Polka boi się menopauzy

Jak wynika z raportu przygotowane dla marki Jasnum, blisko 30% Polek odczuwa…
CZYTAJ