Ciepłe swetry idealne na sezon jesienno-zimowy



Prawie żadna z nas nie potrafi sobie wyobrazić bez nich jesieni. Sprawdzą się podczas spaceru do parku, czy bardziej formalnych okazji. Ciepłe swetry to pozycja obowiązkowa sezonu jesienno-zimowego i trafna inwestycja przez wiele lat.

Swobodnie, miękko otulająca beżowa propozycja

Beżowy sweter to dobra propozycja dla kobiet, które lubią stonowane kolory. Taka propozycja może stanowić bazę do całej stylizacji. Idealnie wpasuje się do szyfonowej, ciemnej spódnicy lub do czarnych spodni. Kamelowy Sweter Omar Beż możemy nosić w towarzystwie płaszcza w tym samym kolorze oraz czarnych kozaków, zestawiając z małą czarną chanelką. Dwukolorowy outfit zachwyci niejedną fankę minimalistycznych zestawień! Taki set nada się na elegancką kolację, jak i na codzienne wyjście do biura.

Ultrakobiecy stylowy kardigan

Sweter Cobo Róż to gładki klasyk, który wpasuje się w wiele propozycji zestawów. Jeśli chcesz zachwycić swoje koleżanki, możesz nosić go w komplecie. Załóż do tego bluzkę w tym samym kolorze oraz spodnie w zbliżonym odcieniu. Monochromatyczny look spowoduje, że będziesz wyglądać zjawiskowo. Lekki kardigan będzie dobrym rozwiązaniem nie tylko na chłodniejsze dni, ale też jako narzutka zastępująca kurtkę w cieplejsze dni.




Kontrastowy wzór skradający serca kobiet

Piękny sweter z motywem zebry to charakterystyczny element wielu stylizacji. Obok takiego elementu nie będziesz mogła przejść obojętnie. Gdy połączysz go z jasnymi spodniami w odcieniu beżu, stworzysz niepowtarzalnie stylowy set. Taki outfit będzie wyróżniać się elegancją z odrobiną nuty luzu. Sweter Zibo na pewno znajdzie swoich odbiorców wśród odważnych kobiet, które nie boją się przełamywać schematów, głównie tych w modzie.

O marce ANATAKA:

Jesteśmy polską marką. Ubrania projektujemy w naszym biurze w Łodzi. Szyjemy je etycznie w lokalnych szwalniach. Tworzymy rzeczy głównie z polskich dzianin i tkanin pochodzących z Europy. Powstaliśmy w 2012 roku z chęci do robienia czegoś wyjątkowego i czystego w swych intencjach. Nasza marka narodziła się podczas rozmowy przyjaciółek – wspierających się i rozumiejących potrzeby kobiet silnych i nowoczesnych. Nazwa jest wyrazem kobiecego wsparcia. W wolnym tłumaczeniu oznacza „Ania chcę”, bo to właśnie Ania Banasiak, założycielka, miała marzenie, żeby stworzyć markę ponadczasową. Ubrania Anataki są tworzone przez kobiety dla kobiet.

Katastrofa naturalna – nie taka naturalna. Antropogeniczne uwarunkowania nasilenia zjawisk ekstremalnych i ich konsekwencji

W ostatnich dekadach obserwujemy w Polsce wzrost dotkliwości zjawisk ekstremalnych powodujących rozległe konsekwencje, określanych w przestrzeni publicznej jako „katastrofy naturalne”…
CZYTAJ

Okulary preprogresywne: rozwiązanie dla osób z pierwszymi objawami prezbiopii

Wraz z upływem lat zdolność oka do akomodacji, czyli dostosowywania ostrości widzenia do różnych odległości, stopniowo maleje. Około 35. roku…
CZYTAJ

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty kontroli i stereotypowe wyobrażenia o chorobie nowotworowej sprawiają,…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty. Czasem kończy się ono ulgą, ale bywa, że…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness Week (WAAW). Jest to globalna inicjatywa realizowana przez…
CZYTAJ

Dziura ozonowa – co się z nią stało?

Kiedy w latach 80. XX wieku naukowcy ogłosili, że nad Antarktydą pojawiła się „dziura ozonowa” – gigantyczny obszar niemal pozbawiony…
CZYTAJ

amień, który zostawia ślad w całym organizmie „Bakterie z kamienia nazębnego mogą przedostać się do krwi z ryzykiem zaostrzenia stanu zapalnego w innych narządach.”

Większość z nas wie, że kamień nazębny trzeba usuwać u dentysty, ale mało kto potrafi powiedzieć, czym właściwie różni się…
CZYTAJ

Lubię siebie. Nie dlatego, że jestem idealna. Dlatego, że jestem prawdziwa – wystartowała 6.edycja kampanii #lubiesiebie.

Kampania #lubiesiebie to nie kolejna inicjatywa o wyglądzie. To manifest świadomego życia w zgodzie ze sobą – ze swoim ciałem,…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień Cukrzycy, szczególnie, że z tą podstępną chorobą według…
CZYTAJ

Zupa krem z marchewki i pomarańczy

Rozgrzewająca, aromatyczna i pełna koloru — zupa krem z marchewki i pomarańczy to idealna propozycja na chłodniejsze dni. Lekko słodka,…
CZYTAJ

Choroba dziąseł, która uderza w serce

„Bakterie z jamy ustnej mogą dostać się do krwi i wywołać stan zapalny w naczyniach. To zwiększa ryzyko zawału.” Nie…
CZYTAJ

Cukrzyca i nowotwory. „To nie tylko współistnienie, ale wzajemne napędzanie się chorób”

Do 2030 roku liczba Polaków chorujących na cukrzycę może przekroczyć 4 miliony. W tym samym czasie liczba nowych przypadków nowotworów…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Okulary preprogresywne: rozwiązanie dla osób z pierwszymi objawami prezbiopii

Wraz z upływem lat zdolność oka do akomodacji, czyli dostosowywania ostrości widzenia…
CZYTAJ

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty.…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień…
CZYTAJ