Barbie® EXTRA – baw się modą i pokaż swój styl



Barbie® prezentuje nowe, EXTRA oblicze i zachęca do zabawy modą, akceptacji różnorodności i odważnego wyrażania siebie. Inspiruje do spontaniczności, oryginalności i niesztampowego podejścia do mody.

Najnowsza kolekcja lalek Barbie® Extra zachęca do odwagi w wyrażaniu siebie poprzez zabawę modą i eksperymentowaniem ze stylem, bo chodzi o to, by być wyjątkowym i jedynym w swoim rodzaju.

Lalki mają kolorowe włosy, afro, loki, koczki i warkocze oraz wyrazistą biżuterię. Zgodne z trendami w ich ubraniach dominują neonowe barwy, połyskujące materiały, fantastyczne wzory, które pozwalają na nieoczywiste połączenia sportowych strojów ze szpilkami, czy zwiewnych sukienek ze sneakersami.

Lalki Barbie® Extra to wyjątkowa inspiracja wszystkich fashionistek.

Zabawa w odkrywanie siebie

Komponowanie stylizacji, dobieranie odpowiednich dodatków, łączenie wzorów, faktur i fasonów – to ekstra zabawa modą dla każdego i w każdym wieku! Barbie® Extra angażuje wyobraźnię, uczy akceptacji i tolerancji wobec indywidualnego stylu, a także różnorodności etnicznej. Barbie® Extra to kolorowe wzory, niesztampowe faktury, ciekawe dodatki czy oryginalne fryzury – wszystko to jest EXTRA. Eksperymentując z intrygującymi stylizacjami możesz odkryć swój wyjątkowy styl.






Barbie® Extra z Allegro

Barbie we współpracy z platformą Allegro ogłosiła konkurs – „Baw się modą, wyraź siebie i poczuj się extra”. Inspirując się Barbie® Extra wykreuj własną stylizację i weź udział w konkursie.

Nagrodą główną jest – voucher na kwotę 300 zł oraz lalka Barbie
® Extra i modny kubek #Barbie®.

Więcej informacji o konkursie na stronie allegro.pl

Jesteś EXTRA z Barbie® EXTRA!

O firmie Mattel:
Mattel to światowe przedsiębiorstwo oferujące produkty edukacyjne i zabawki, inspirujące kolejne pokolenia dzieci do tego, by tworzyły lepsze jutro. Kultowe marki Mattel, takie jak American Girl®, Barbie®, Fisher-Price®, Hot Wheels® oraz Thomas & Friends™ oferują zabawę, treści i doświadczenia, które pomagają dzieciom w pełni wykorzystać ich potencjał. Mattel tworzy również inspirujące i innowacyjne produkty we współpracy z wiodącymi firmami w dziedzinie rozrywki i technologii oraz innymi partnerami. Obecnie Mattel zatrudnia blisko 32 000 pracowników w 40 krajach i sprzedaje produkty w ponad 150 krajach na całym świecie.

Ciesz się pięknymi włosami każdego dnia!

Ciesz się pięknymi włosami każdego dnia i postaw na profesjonalną pielęgnację STAPIZ! Z Sleek Line REPAIR & SHINE Twoje włosy…
CZYTAJ

Rehabilitacja po COVID-19, jak wrócić do pełni sił po chorobie?

COVID-19 potrafi doprowadzić do prawdziwego spustoszenia organizmu, które sprawia, że powrót do formy może być długim i żmudnym procesem. –…
CZYTAJ

Smażenie jest niezdrowe, ale smaczne? Zdrowy kompromis w kuchni

Uwielbiamy smażone potrawy. Już sam zapach skwierczącego na patelni schabowego pobudza nasze kubki smakowe. Mijany po drodze fast food kusi…
CZYTAJ

Sztuczna inteligencja w służbie radiologii

Dzięki ultranowoczesnemu narzędziu, działającemu w oparciu o mechanizm samouczącej się sieci neuronowej, radiolodzy nie muszą już godzinami stukać w klawiaturę…
CZYTAJ

Zastanawiasz się, jak zadbać o zdrowie psychiczne dziecka? UNICEF radzi

Dzieciństwo jest kluczowym okresem rozwoju dla budowania fundamentów dobrej kondycji zdrowia psychicznego. Niestety wielu dorosłych nie wie, jak w tym…
CZYTAJ

Cała prawda o zawodzie fryzjera – co warunkuje powodzenie stylisty? Podpowiada Łukasz Szymczak

Fryzjerstwo to wyzwanie. Dla klientów to czas na relaks i self-time. Rzadko jednak zagląda się za kulisy salonów fryzjerskich, żeby…
CZYTAJ

Noszenie maseczki może pogorszyć stan uzębienia. Dlaczego tak się dzieje i jak temu zapobiec?

Maseczki chirurgiczne na stałe wpisały się w krajobraz naszego kraju. Od kilkunastu miesięcy praktycznie się z nimi nie rozstajemy, pragnąc…
CZYTAJ

Zainspiruj się nową kolekcją Code Cobalt i dodaj swoim stylizacjom charakteru!

Nadchodzący sezon to pełne faktur i wzorów outfity. To połączenie neutralnych kolorów i mocnego akcentu w postaci kobaltu z klasycznymi…
CZYTAJ

Minimalizm w kolorze

Mniej znaczy więcej. Tak można określić zimowe propozycje marki NOBO, gdzie królują torby, które swoją barwą i formą potrafią wyjść…
CZYTAJ

Historia Twojej miłości. Kolekcja YES Love Story

Miłość nie zna ograniczeń, nie ma wieku, rasy, ani płci. Nikogo nie wyklucza. Dlatego twarzą kampanii walentynkowej marki YES została…
CZYTAJ

Wraca uwielbiana przez klientów Rossmanna akcja wspierająca kobiety „Pomagamy jak umiemy”

Ruszyła szósta edycja akcji „Pomagamy jak umiemy". Podobnie jak w ubiegłym roku, klienci Rossmanna skanując aplikację przy każdych zakupach, będą…
CZYTAJ

“Fiesta” we Wrocławiu – nigeryjska modelka śpiewa w Polsce

Zjawiskowa, 21-letnia Nigeryjka, robi karierę w modelingu. Występuje na okładkach pism modowych i w reklamach ekskluzywnych marek. Tife Fabiyi nie…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Rehabilitacja po COVID-19, jak wrócić do pełni sił po chorobie?

COVID-19 potrafi doprowadzić do prawdziwego spustoszenia organizmu, które sprawia, że powrót do…
CZYTAJ

Sztuczna inteligencja w służbie radiologii

Dzięki ultranowoczesnemu narzędziu, działającemu w oparciu o mechanizm samouczącej się sieci neuronowej,…
CZYTAJ

Wypalenie zawodowe jednak jako wskazanie medyczne do L4, ale przepisy nie są precyzyjne. Co na to psychiatrzy?

W ostatnich tygodniach zeszłego roku pojawiły się doniesienia, że od 2022 wypalenie…
CZYTAJ

Centrum Medyczne Damiana inwestuje 8 mln zł w specjalistyczny sprzęt diagnostyczny

Centrum Medyczne Damiana zakupiło nowoczesny sprzęt do diagnostyki obrazowej: aparat do rezonansu…
CZYTAJ

Czy herbata podkręca metabolizm?

Herbata nie tylko gasi pragnienie. W zależności od rodzaju i sposobu przygotowania…
CZYTAJ