TRENDY W MAKIJAŻU OD IUNO Cosmetics JESIEŃ-ZIMA 2020



Epidemia COVID-19 zmieniła dotychczasowe zwyczaje zdrowotne, społeczne, ale także urodowe. Branża „Beauty” z jednej strony przeżywa rozwój sprzedaży w sklepach internetowych, a z drugiej jako dostawca dóbr często luksusowych drży o swoje przychody i zastanawia się, co przyniosą kolejne miesiące pandemii. Także w promowaniu nowych trendów w makijażu kreatorzy postawili na sanitarny wręcz minimalizm.

Trudno lansować uwodzicielskie makijaże, gdy nasze twarze przesłania maseczka ochronna lub przyłbica. Niewątpliwe tegoroczne jesienne i zimowe propozycje będą lekkie i naturalne. Ich cel będzie jeden. Mają podkreślić naturalne walory twarzy zarówno tej w maseczce jak również bez niej. Jednym z zabiegów, który ma wzmocnić wrażenie naturalnego wyglądu jest subtelne konturowanie owalu twarzy. W trakcie wykonywania makijażu przez najbliższe miesiące trzeba pamiętać, że ograniczona cyrkulacja powietrza nie wpływa dobrze na naszą cerę dlatego jesienno-zimowy look nie powinien dodatkowo męczyć naszej skóry i do jego wykonania nie należy używać zbyt dużej ilości kosmetyków.

Przykładem, który korzystnie wpłynie na kondycje naszej cery jest zamiana ciężkich podkładów na delikatniejszy krem koloryzujący czy puder. Ta sama zasada tyczy się ust, gdzie wyrazista szminka powinna ustąpić miejsca mniej efektownej, ale zdrowszej pomadce ochronnej.

Po pierwsze… Oczy

Mówi się, że oczy są zwierciadłem duszy i śmiało można stwierdzić, że to właśnie oczy grają pierwsze skrzypce w propozycjach makeupowych na najbliższe miesiące. To właśnie odpowiednie pokreślenie okolic oczu ma byś swoistą kropką nas ,,i”, i podkreślać urodę kobiety. Zgodnie z tymi trendami polski producent wegańskich kosmetyków bez parabenów – marka IUNO Cosmetics zaproponowała makijaż na sezon jesienno-zimowy.

Makijaż uwodzi pięknymi kolorami cieni, gdzie na powiece płynnie przechodzą tonacje od koloru waniliowego, poprzez odcień szampana aż po głęboki i elegancki czekoladowy brąz. Wewnętrzny kącik oka warto rozświetlić jasnym cieniem lub chłodnym odcieniem rozświetlacza, a dla bardziej wprawionych adeptów sztuki makijażu, górną powiekę można podkreślić eyelinerem.




Bazą przygotowująca twarz jest prasowany puder wegański aplikowany dużym pędzlem.

Następnie sięgamy po zestaw do modelowania owalu twarzy zamknięty w bardzo praktycznym opakowaniu. Mamy tu trzy produkty: bronzer, róż i rozświetlacz – wszystko w wersji wegańskiej i z naturalnymi składnikami.

Z kolei do przygotowania makijażu oczu używamy zestawu 3 cieni wegańskich umieszczonych w jednym pudełku z numerem 301.

Oprócz naturalnych konserwantów cienie IUNO Cosmetics zawierają niezwykle cenny hydrolat oczaru wirginijskiego, który ma właściwości łagodzące i kojące. Dzięki temu osoby posiadające bardzo wrażliwą skórę na powiekach mogą bezpiecznie malować oczy.

Na koniec naturalne wyrównanie brwi, coś odżywczego na usta i już makijaż gotowy.

Beata Małachowska

IUNO Cosmetics to marka rodzinna, założona i prowadzona przez mamę i córkę. Twórczynie swoje doświadczenie w świecie makijażu zdobyły prowadząc (od prawie 30 lat) szkołę makijażu „Beauty-Art”. Będąc tak mocno zaangażowanymi w środowisku wizażystów stwierdziły, że to, co aktualnie oferuje rynek, nie spełnia ich oczekiwań. Poszukiwały połączenia naturalnych składników w produktach do makijażu, ale jednocześnie kosmetyki te miały cechować się dużą trwałością, mocną pigmentacją i wydajnością.

Aeroprostownica Sencor Artemiss SHI 9100RS – rewolucja w prostowaniu suchych i mokrych włosów

Aeroprostownica Sencor Artemiss SHI 9100RS to urządzenie, które redefiniuje codzienną stylizację włosów. Innowacyjna technologia prostowania za pomocą powietrza zapobiega nadmiernej ekspozycji…
CZYTAJ

Od krajowych strategii do lokalnych działań. Rolnictwo w obliczu zmian klimatu

Zmiany klimatu w coraz większym stopniu wpływają na rolnictwo – sektor, który z jednej strony odpowiada za bezpieczeństwo żywnościowe, a…
CZYTAJ

Bezpieczeństwo żywnościowe i klimat – wspólne wyzwania współczesnego świata

Światowy Dzień Żywności, obchodzony 16 października, to okazja do refleksji nad tym, jak powstaje żywność, jak z niej korzystamy i…
CZYTAJ

Od Polski po Danię: jak sieć Netto walczy z marnowaniem jedzenia

Na świecie marnuje się około jednej trzeciej wyprodukowanej żywności. W Unii Europejskiej ponad połowa tych strat powstaje w domach. W…
CZYTAJ

Dla urody i dla zdrowia – co warto wiedzieć o blefaroplastyce?

Ograniczone pole widzenia, zmęczenie oczu i bóle głowy to jedne z najbardziej dokuczliwych dolegliwości mało znanego problemu – opadających powiek.…
CZYTAJ

Domowy kisiel żurawinowy z malinami

Domowy kisiel w najlepszym wydaniu — kwaśna żurawina i słodkie maliny tworzą duet, który idealnie rozgrzewa w chłodne dni. Ten…
CZYTAJ

Pokolenie Z a kryzys zdrowia psychicznego: dlaczego młodzi Polacy odczuwają największy niepokój?

Coraz częściej w mediach oraz przestrzeni publicznej słowo dobrostan odmieniane jest przez wszystkie przypadki. To dobry znak, przede wszystkim dla…
CZYTAJ

SAD – choroba afektywna sezonowa (Seasonal Affective Disorder), czyli sezonowy spadek nastroju. Na czym polega i jak sobie z nim radzić?

Jesień i zima to dla wielu z nas trudniejszy czas. Krótszy dzień, mniejsza ilość światła słonecznego i zaburzony rytm dobowy…
CZYTAJ

Jak era cyfrowa wpływa na wzrok? Jak rozwijają się choroby oczu? Profilaktyka i leczenie chorób oczu z okazji Światowego Dnia Wzroku

Współczesny człowiek spędza średnio kilka godzin dziennie przed ekranami urządzeń elektronicznych, co prowadzi do nadmiernego obciążenia narządu wzroku, zaburzeń akomodacji…
CZYTAJ

Odnowiona linia produktów do pielęgnacji skóry ageLOC Tru Face od marki Nu Skin

Linia kosmetyków do pielęgnacji uwzględniająca holistyczne podejście do procesu starzenia, zaprojektowana specjalnie w celu zwalczania widocznych oznak starzenia się skóry.…
CZYTAJ

„I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?” Stowarzyszenie mali bracia Ubogich rusza z akcją promującą Program „Obecność”

Czy bohaterowie ulubionych baśni z dzieciństwa naprawdę żyli długo i szczęśliwie? To pytanie stało się inspiracją dla najnowszej akcji Stowarzyszenia…
CZYTAJ

Trening mózgu, a nie tylko ciała. Dlaczego tak trudno nam wytrwać w aktywności fizycznej?

„Od jutra zacznę biegać”. „Od poniedziałku siłownia”. „Od nowego roku zmiana nawyków”. Większość z nas zna te obietnice aż za…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Pokolenie Z a kryzys zdrowia psychicznego: dlaczego młodzi Polacy odczuwają największy niepokój?

Coraz częściej w mediach oraz przestrzeni publicznej słowo dobrostan odmieniane jest przez…
CZYTAJ

SAD – choroba afektywna sezonowa (Seasonal Affective Disorder), czyli sezonowy spadek nastroju. Na czym polega i jak sobie z nim radzić?

Jesień i zima to dla wielu z nas trudniejszy czas. Krótszy dzień,…
CZYTAJ

Jak era cyfrowa wpływa na wzrok? Jak rozwijają się choroby oczu? Profilaktyka i leczenie chorób oczu z okazji Światowego Dnia Wzroku

Współczesny człowiek spędza średnio kilka godzin dziennie przed ekranami urządzeń elektronicznych, co…
CZYTAJ

Trening mózgu, a nie tylko ciała. Dlaczego tak trudno nam wytrwać w aktywności fizycznej?

„Od jutra zacznę biegać”. „Od poniedziałku siłownia”. „Od nowego roku zmiana nawyków”.…
CZYTAJ

Światowy Dzień Onkologii – dlaczego tak ważna jest szybka diagnoza, co oznacza kompleksowe leczenie w onkologii i na czym polega szybka terapia onkologiczna

4 października przypada Światowy Dzień Onkologii, który przypomina o znaczeniu wczesnej diagnostyki,…
CZYTAJ