Uwielbiane przez kobiety na całym świecie produkty IT Cosmetics od teraz dostępne są także w Polsce



IT Cosmetics dostępne w Polsce! Potwierdzone klinicznie. Kochające skórę. Rozwiązujące problemy. Uwielbiane przez kobiety na całym świecie produkty IT Cosmetics od teraz dostępne są także w Polsce. Pochodząca z USA marka słynie z innowacyjnych kosmetyków do makijażu i pielęgnacji, bogatych w składniki odżywcze i wykorzystujących najnowocześniejsze technologie przeciwstarzeniowe. Jej celem jest inspirowanie kobiet i zachęcanie ich do celebrowania własnej urody. W ofercie IT Cosmetics dostępne są m.in. krem CC Your Skin But Better™ z filtrem mineralnym SPF 50+, korektor pod oczy Bye Bye Under Eye™ czy krem do pielęgnacji twarzy Confidence in a Cream™.

IT Cosmetics – informacje o marce

Marka IT Cosmetics stworzona została w 2008 roku przez Jamie Kern Lima, dziennikarkę i prezenterkę telewizyjną, która po wielu latach zmagania się z trądzikiem różowatym odkryła, że nie ma kosmetyku, który skutecznie byłby w stanie ukryć niedoskonałości jej skóry. Zainspirowało ją to do opracowania unikalnego produktu: kremu CC, który szybko podbił serca kobiet na całym świecie.

– Misją IT Cosmetics jest uczynić świat piękniejszym, poprzez nasze produkty, nasze działania oraz przekonanie, że każda kobieta jest piękna i zasługuje na to, aby tak się czuć – mówi Shannon Pirie Charles, Group Vice President Education & Global Brand Ambassador, IT Cosmetics.

– Chcemy, by kobiety, patrząc w lustro, zamiast dostrzegać swoje wady, widziały przede wszystkim to, co jest w nich piękne. Dlatego wspieramy je w budowaniu pewności siebie i zachęcamy do odkrywania najpiękniejszej wersji siebie – dodaje Shannon Pirie Charles.

Produkty IT Cosmetics przeznaczone są dla wszystkich, którzy dotychczas mieli problem z ukryciem swoich niedoskonałości lub którym brakuje pewności siebie, by być sobą. Stała współpraca z chirurgami plastycznymi i dermatologami, ekspertami w dziedzinie odmładzania skóry i estetyki, pozwala marce IT Cosmetics oferować niezwykle skuteczne produkty. Dzięki unikalnej technologii nie tylko pomagają one ukryć niedoskonałości, ale także wpływają na dobrą kondycję skóry każdego dnia.

TOP 5 BESTSELLERÓW IT Cosmetics

Oto 5 najczęściej wybieranych przez kobiety produktów, dostępnych w ofercie marki:

Krem pielęgnacyjny Confidence in a Cream™

Opracowany we współpracy z chirurgami plastycznymi Confidence in a Cream™ Moisturizer to szybko wchłaniający się krem, który został przebadany klinicznie, aby nadać skórze gładki, zdrowszy i młodszy wygląd! Idealny dla wszystkich rodzajów skóry, nawet najbardziej wrażliwej i suchej.

Korektor Bye Bye Under Eye™

Jeden z najlepiej sprzedających się i wielokrotnie nagradzanych korektorów od marki IT Cosmetics Bye Bye Under Eye™. Zapewnia długotrwały efekt, wysokie krycie, a także maskuje zaczerwienienia, a jego lekka konsystencja sprawia, że nie zbiera się w załamaniach skóry. Dostępny jest w 24 odcieniach.

Puder transparentny Bye Bye Pores™

Opracowany we współpracy z chirurgami plastycznymi, ma za zadanie zniwelować widoczne pory i niedoskonałości. Dzięki technologii Bye Bye Pores Optical Blurring Technology ™ nadaje perfekcyjne matowe wykończenie.




Tusz do rzęs Superhero™ Super Black

Tusz do rzęs Superhero ™ nadaje rzęsom wyjątkową objętość, ekstremalną długość a wyjątkowa szczoteczka sprawia, że stają się precyzyjnie rozdzielone i podkręcone. Opatentowana technologia Elastic Strech uelastycznia i wydłuża rzęsy otulając je ultra-kondycjonującą czarną peleryną mocy i koloru dla najsilniejszych, najgrubszych, najbardziej oczekiwanych rezultatów.

Kredka do brwi Brow Power™

Opracowany przez ekspertów z IT Cosmetics wspólnie z chirurgami plastycznymi, ten najlepiej sprzedający się i wielokrotnie nagradzany ołówek jest nasycony biotyną poprawiającą porost brwi, lecytyną, wyciągiem z palmy sabałowej, pokrzywą, zieloną herbatą, przeciwutleniaczami, pestkami winogron oraz witaminami A, B5, C i E. Opatentowana technologia Brow Power ™ zapewnia najpiękniejsze, naturalnie wyglądające brwi.

Your Skin But Better™ CC+ Krem SPF 50+ 7w1

Wielozadaniowy krem CC, który niezawodnie pokrywa niedoskonałości cery i wypełnia drobne zmarszczki. Formuła łączy w sobie krem nawilżający, serum przeciwzmarszczkowe, korektor, podkład i krem przeciwsłoneczny w jednym produkcie. Dodatkowo zawiera mineralny filtr SPF 50+, chroniący skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych UV-A i UV-B, a tym samym przed przedwczesnym starzeniem się skóry. Dostępny jest w 12 odcieniach i w 3 różnych wariantach: klasycznym, matującym i rozświetlającym.

Produkty dostępne są wyłącznie w sieci perfumerii Douglas i na douglas.pl.

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty kontroli i stereotypowe wyobrażenia o chorobie nowotworowej sprawiają,…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty. Czasem kończy się ono ulgą, ale bywa, że…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness Week (WAAW). Jest to globalna inicjatywa realizowana przez…
CZYTAJ

Dziura ozonowa – co się z nią stało?

Kiedy w latach 80. XX wieku naukowcy ogłosili, że nad Antarktydą pojawiła się „dziura ozonowa” – gigantyczny obszar niemal pozbawiony…
CZYTAJ

amień, który zostawia ślad w całym organizmie „Bakterie z kamienia nazębnego mogą przedostać się do krwi z ryzykiem zaostrzenia stanu zapalnego w innych narządach.”

Większość z nas wie, że kamień nazębny trzeba usuwać u dentysty, ale mało kto potrafi powiedzieć, czym właściwie różni się…
CZYTAJ

Lubię siebie. Nie dlatego, że jestem idealna. Dlatego, że jestem prawdziwa – wystartowała 6.edycja kampanii #lubiesiebie.

Kampania #lubiesiebie to nie kolejna inicjatywa o wyglądzie. To manifest świadomego życia w zgodzie ze sobą – ze swoim ciałem,…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień Cukrzycy, szczególnie, że z tą podstępną chorobą według…
CZYTAJ

Zupa krem z marchewki i pomarańczy

Rozgrzewająca, aromatyczna i pełna koloru — zupa krem z marchewki i pomarańczy to idealna propozycja na chłodniejsze dni. Lekko słodka,…
CZYTAJ

Choroba dziąseł, która uderza w serce

„Bakterie z jamy ustnej mogą dostać się do krwi i wywołać stan zapalny w naczyniach. To zwiększa ryzyko zawału.” Nie…
CZYTAJ

Cukrzyca i nowotwory. „To nie tylko współistnienie, ale wzajemne napędzanie się chorób”

Do 2030 roku liczba Polaków chorujących na cukrzycę może przekroczyć 4 miliony. W tym samym czasie liczba nowych przypadków nowotworów…
CZYTAJ

Pierwszy zabieg aterektomii w Rzeszowskim Centrum Chirurgii Naczyniowej i Endowaskularnej – nowa możliwość leczenia miażdżycy

W Rzeszowskim Centrum Chirurgii Naczyniowej i Endowaskularnej American Heart of Poland po raz pierwszy zastosowano aterektomię rotacyjną, nowatorską metodę leczenia…
CZYTAJ

Po raz pierwszy widziałem otwartą klatkę piersiową pacjenta bez serca – prof. Andrzej Bochenek wspomina 40. rocznicę pierwszego udanego przeszczepu serca w Polsce

– Pomyślałem wtedy: co to za fantasta? – mówił prof. Andrzej Bochenek, wspominając listopadową noc sprzed czterech dekad. – Marian…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty.…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień…
CZYTAJ

Cukrzyca i nowotwory. „To nie tylko współistnienie, ale wzajemne napędzanie się chorób”

Do 2030 roku liczba Polaków chorujących na cukrzycę może przekroczyć 4 miliony.…
CZYTAJ