Pomadka matowa – Matt Lipstick Long Wear – AFFECT COSMETICS – w sam raz na Walentynki!



Nowoczesne szminki wciąż zaskakują udoskonalonymi formułami, które zapewniają każdej z nas komfort na ustach, niezwykłą trwałość i doskonałą pigmentację. Łączą w sobie pozorne sprzeczności, takie jak: matowe wykończenie i działanie nawilżające, intensywne kolory i doskonałe krycie bez uszczerbku dla naszej wygody i poczucia bezpieczeństwa – wiemy, że pomadka nie rozpłynie się nam na ustach. Taką wyśnioną szminką jest z pewnością Matt Lipstick Long Wear marki AFFECT COSMETICS.

Szminka Long Wear od AFFECT COSMETICS to hybryda czystego pigmentu i pudru matującego. Nadaje ustom nasycony, intensywny kolor i matowe wykończenie, nie tworząc sztucznego, przerysowanego efektu. Nie wysusza warg, idealnie się rozprowadza. Pielęgnuje usta i nie podkreśla suchych skórek.




Jest dostępna w 14 odcieniach: Confidence, Deep Affection, Expectation, Flames of Love, Incognito, Insomnia, Invictus, Lollipop, Paradise, Passionata, Stranger, Surprise.

Skład/INCI: Octyldodecanol, Tridecyl Trimellitate, Mica (CI 77019), Beeswax (Cera Alba), Ozokerite, Isostearyl Alcohol, Synthetic Fluorphlogopite, Microcrystalline Wax (Cera Microcristallina), Trihydroxystearin, Copernicia Cerifera (Carnauba), Wax Ethyl Vanillin, Disteardimonium Hectorite, Propylene Carbonate, Bha, CI 77891 (titanium dioxide), CI 77491 (iron oxides), CI 77492 (iron oxides), CI 77499 (iron oxides), CI 19140 (yellow 5 lake), CI 42090 (blue 1 lake), CI 45410 (red 28 lake), CI 15850 (red 7 lake). Opakowanie: 4,1 g Cena – ok. 45 zł

Marka AFFECT tworzy profesjonalne kosmetyki dla każdej z nas. Poziom umiejętności makijażowych Polek jest coraz wyższy i ich wymagania względem kosmetyków również stają się coraz bardziej surowe. Zmniejsza się dystans między profesjonalnymi wizażystami i kobietami samodzielnie wykonującymi codzienny makijaż. Marka AFFECT, będąca producentem profesjonalnych produktów, powstała, by wypełnić lukę między kosmetykami z najwyższej półki a tymi do codziennego makijażu.

Jej twórcy deklarują, że to, co nakładamy na twarz, wpływa na naszą cerę. I dlatego marka od samego początku kładzie nacisk na wysoką jakość kosmetyków, a także ich aspekt pielęgnacyjny. Produkty marki AFFECT są dopracowane w każdym szczególe, aby działały również na inne zmysły – cienie do powiek wspaniale pachną, a pudry i róże mają unikalny, piękny sweterkowy wzorek, który cieszy oko i przykuwa uwagę.

Cellulit – jak skutecznie się go pozbyć?

Mało kto wie, że z cellulitem zmaga się nawet 90% kobiet. Do walki z tym defektem panie często wykorzystują najróżniejsze…
CZYTAJ

Zastąp kanapki zdrową przekąską – PODPŁOMYKI ŻYTNIE Z WARZYWNYMI PASZTETAMI

Kiedy upalne lato w pełni, często zdarza się, że nie mamy ochoty na przygotowywanie obiadu, kanapek czy kalorycznych przekąsek. To…
CZYTAJ

Sałatka z młodym szpinakiem

Sałatka z młodym szpinakiem Składniki: 3 garście Szpinaku młodego marki Eisberg 2 małe, upieczone buraki 50 g sera halloumi garść…
CZYTAJ

Ormiański chłodnik z białym ryżem

Ormiański chłodnik z białym ryżem Składniki: • 100g ryżu białego marki Halina • 400g jogurtu • 1 ogórek • 100ml…
CZYTAJ

Zastanawiasz się często, na co postawić? Czy wybrać sukienkę, a może spódnicę?

W spódnicy czy w sukience ? Co wybrać ? Zastanawiasz się często, na co postawić? Czy wybrać sukienkę, a może…
CZYTAJ

Jesień w dobrym stylu. Zaczynamy finalne odliczanie do Fashion Market Square!

Wydarzenie, które w tegorocznym kalendarzu modowym jest „must have”. Już tej jesieni Fashion Market Square zawita do Warszawy i Wrocławia.…
CZYTAJ

Jak dbać o aparat ortodontyczny? To prostsze, niż myślisz

Leczenie ortodontyczne staje się coraz popularniejsze, na co wpływ ma większa dbałość o zdrowie, większa dostępność rozwiązań, ale także moda.…
CZYTAJ

NOWOŚĆ – Włoski sposób na pozbycie się wiotkości skóry i rozstępów z wykorzystaniem mocy sześciu aminokwasów

Lato to czas, kiedy odsłaniamy więcej ciała. Niestety wiele z nas z roku na rok zauważa, że skórze ramion, ud…
CZYTAJ

Bento – japoński sposób na szybki lunch w pracy

Część z nas wróciła już po dłuższej pracy zdalnej do stacjonarnych miejsc wykonywania swoich obowiązków. Wracamy także do biurowej rzeczywistości:…
CZYTAJ

Co trzecie dziecko na świecie jest zatrute ołowiem

UNICEF i organizacja Pure Earth apelują o podjęcie pilnych działań w celu zakazania niebezpiecznych praktyk, w tym nieformalnego recyklingu akumulatorów…
CZYTAJ

Wizyta u stomatologa podczas pandemii koronawirusa – konieczna czy niebezpieczna?

Wizyta u stomatologa podczas pandemii #koronawirus - konieczna czy niebezpieczna? Trwająca w Polsce i na świecie #pandemia koronawirusa sprawiła, że…
CZYTAJ

Styl według Amal Clooney

Styl według Amal Clooney! Wśród światowych aktorek, piosenkarek i celebrytek niekwestionowaną ikona mody jest Amal Clooney. Wielka miłość George Clooney’a.…
CZYTAJ






ZDROWIE

VIEW ALL

Co trzecie dziecko na świecie jest zatrute ołowiem

UNICEF i organizacja Pure Earth apelują o podjęcie pilnych działań w celu…
CZYTAJ

Katastrofalny wpływ pandemii na niedożywienie u dzieci. W 2020 r. roku ich liczba może być najwyższa w tym tysiącleciu

Jeszcze w tym roku, liczba dzieci poniżej 5. roku życia dotkniętych zaburzeniem…
CZYTAJ

Wirusowe zapalenie wątroby (WZW) a rak wątrobowokomórkowy

28 lipca obchodzony jest Światowy Dzień Wirusowego Zapalenia Wątroby. Ta grupa chorób…
CZYTAJ

Zespół jelita drażliwego – jak radzić sobie z tym problemem?

Zespół jelita nadwrażliwego (IBS) to przewlekła (trwająca co najmniej trzy miesiące) idiopatyczna…
CZYTAJ

690 mln ludzi na świecie cierpi głód. Świat przegrywa walkę z niedożywieniem, alarmuje UNICEF, WFP, FAO, WHO i IFAD

Z opublikowanego dziś raportu na temat stanu bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na…
CZYTAJ