Piękna skóra budzi się nocą – nowa marka SLAAP



Kobiety nieustannie szukają sposobu na to, by zapewnić piękno swojej skórze. Marka SLAAP przekonuje, że pierwszym krokiem do tego celu jest pełnowartościowy sen. Zapewniają go wieczorne rytuały pielęgnacyjne i stosowanie preparatów na bazie naturalnych składników. To nowe podejście do pielęgnacji, które stawia kobietę i jej realne potrzeby na pierwszym miejscu.

Nowa marka na rynku to rzeczywista nowość w branży kosmetycznej, ponieważ tym razem chodzi o coś więcej niż produkt wysokiej jakości. SLAAP to marka dla (niewyspanych) SUPERBOHATEREK, czyli dla każdej kobiety, która ma potrzebę dbania o siebie.

Powstała, by odciąć się od wizerunku idealnego piękna, który jest rozpowszechniany w Internecie i wspierać piękno indywidualne, którego ambasadorką jest każda z nas. Ma ono wynikać z kilku podstawowych rzeczy, takich jak pielęgnacja, zdrowie, ale i sposób życia. Takie holistyczne podejście do urody obserwuje się coraz częściej, jednak SLAAP jako pierwszy koncentruje tak dużą uwagę na śnie.

– Chcemy zwrócić uwagę wszystkich kobiet na to, że to właśnie sen jest absolutnie najważniejszym „lekiem” zapewniającym energię, zdrowie i piękną skórę. Tworząc produkty SLAAP synchronizujemy naturalne, silne składniki i wieczorne rytuały z mocą snu, aby nasza konsumentka budziła się wypoczęta, piękna i gotowa na kolejny dzień – podkreśla założycielka firmy Sylwia Rajkiewicz.

Filozofia marki SLAAP sprowadza się do fundamentalnych zasad pielęgnacji skóry. Chcąc zapewnić jej zdrowy blask i pełne odżywienie sięgamy po kosmetyki. Tymczasem nie zdziałają one zbyt wiele, jeśli nie zadbamy o odpowiednią ilość i jakość snu. To warunek konieczny do pięknej skóry i niezwykle istotna sfera naszego życia, która jest powszechnie zaniedbywana.

Codzienny pośpiech, próby podołania wszystkim obowiązkom, gonitwa za karierą i rozwojem sprawiają, że jesteśmy świadkami i uczestnikami „kryzysu snu”. Obecnie nawet dwie trzecie dorosłych ludzi żyjących w krajach rozwiniętych nie przesypia ciągiem zalecanych 8 godzin na dobę.

Ideą marki SLAAP jest szerzenie idei zdrowego snu oraz wypoczętych i wyspanych kobiet, które odważnie i głośno mówią o swoich potrzebach. Nie boją się ich zaspakajać, zachowując przy tym swój styl i wrażliwość.

– Chcemy również podkreślać naturalne, kobiece piękno. Działać na przekór milionom idealnych zdjęć z Instagrama, Facebooka czy reklam, które obniżają poczucie własnej wartości i sprawiają, że nieustannie porównujemy się z innymi. Zamiast wyśrubowanych standardów piękności pokazujemy indywidualizm i autentyczność – podkreśla S. Rajkiewicz.

Wśród produktów SLAAP odnajdujemy kwarcowy roller do masażu twarzy, jedwabną opaskę na oczy do spania oraz wielozadaniowe serum olejowe na noc. Cały zestaw umożliwia przeprowadzenie rytuału SLAAP, łączącego w sobie dwie proste techniki masażu, pielęgnację i aromaterapię.

To łatwe i przyjemne doświadczenie, które niesie za sobą moc relaksu i wycieszenia przed snem. Bazę stanowi serum Moon Drops. Jego bogata formuła łączy w sobie cenne oleje (ze słodkich migdałów, awokado, jojoba, krokosza barwierskiego, pestek śliwek, pestek winogron, skwalan), przeciwutleniaczy, kwasów omega 3 i 6 oraz witamin.

Korzyści jakie czerpie z niego skóra to nawilżenie, odbudowa oraz ochrona przed wolnymi rodnikami. Silny skład wzmocniono specjalną kompozycją naturalnych olejków eterycznych (z bergamotki, drzewa sandałowego i trawy cytrynowej). Mamy więc do czynienia z aromaterapią, która koi i wycisza przed snem.




Warto zaznaczyć, że serum zawiera 98,75% składników naturalnych VEGAN FRIENDLY. To jednak nie wszystko. Twórcy marki sięgnęli po naturalne surowce i materiały nie tylko do skomponowania serum. Roller do twarzy Slaap Rose Quartz wykonany jest z różowego kwarcu – wg medycyny chińskiej najbardziej upiększającego kamienia leczniczego, który działa odmładzająco na skórę.

Stosowanie rollera zapewnia drenaż, wygładzenie, poprawę mikrokrążenia i ułatwienie wchłaniania serum. Z kolei opaska na oczy SLAAP SILK MASK jest wykonana ze 100% jedwabiu. Materiał jest w pełni antyalergiczny i nie powoduje podrażnień. Mało tego, każdy z produktów pakowany jest w przyjazne dla środowiska opakowanie, czyli papierowe tuby i pudełka nadające się do ponownego wykorzystania. W przypadku zamówień wysyłkowych, SLAAP stosuje ekologiczne pudełka z biodegradowalnym wypełnieniem, zaklejone papierową taśmą klejącą.

Założycielką marki SLAAP jest Sylwia Rajkiewicz, która od 10 lat działa w branży kosmetycznej. Z wykształcenia kosmetolog oraz menadżer produktów kosmetycznych (kierunek poznańskiego Uniwersytetu Ekonomiczny), wcześniej pracowała na rzecz znanych marek profesjonalnych.

Stworzenie własnej, autorskiej marki wynika z jej wiedzy oraz obserwacji międzynarodowych trendów kosmetycznych, ale i własnego doświadczenia. Chciała stworzyć produkty, które wniosą coś pozytywnego, będą przydatne oraz podniosą poziom wellbeingu każdej kobiety.

Marka SLAAP nie jest więc obietnicą piękna samego w sobie. To zwrócenie uwagi jak ważny jest sen w życiu każdej kobiety oraz w jak dużym stopniu wpływa on na zdrowie, samopoczucie, a także wygląd.

Zdrowy sen to wg SLAAP początek holistycznej pielęgnacji. Poprzez komunikację opartą na haśle #ZacznijOdSnu marka chce edukować, budzić świadomość kobiet, podpowiadać jakie działania mają realny wpływ na ich dobrostan. Całość pozbawiona presji, nastawiona na pozytywne odczucia, relaks i poczucie piękna wynikającego z natury.


Fot. Sylwia Rajkiewicz

Jesienna dynia w nowym świetle – jak Halloween wpływa na marnowanie żywności

Moda na Halloween i rzeźbione dynie w ostatnich latach przekształciła się w szerszy trend – dekorowanie wnętrz oraz wejść do…
CZYTAJ

Świetlista i opalona skóra jak po wakacjach: wszystko co powinnaś wiedzieć o opalaniu natryskowym

Letnia opalenizna od zawsze kojarzy się ze zdrowiem, energią i atrakcyjnym wyglądem. Jednak niestety promienie UV niosą ze sobą ryzyko…
CZYTAJ

Plan B na kryzys: Joga i ćwiczenia w domu jako ratunek, gdy pogoda totalnie zniechęca

W sezonie jesienno-zimowym pogoda potrafi być największym wrogiem twojej regularności treningowej. Deszcz ze śniegiem, mróz i wieczna ciemność skutecznie zniechęcają…
CZYTAJ

Od profilaktyki po rehabilitację – 29 października obchodzimy Światowy Dzień Udaru Mózgu. Nie lekceważ pierwszych objawów

Z okazji Światowego Dnia Udaru Mózgu przypominamy, jak poważnym wyzwaniem zdrowotnym pozostaje ta choroba. Udar mózgu to jedna z najczęstszych…
CZYTAJ

Suszarko-lokówka Sencor SHS 9100RS – profesjonalna i bezpieczna stylizacja włosów dzięki technologii Coandy

Nowoczesna stylizacja włosów przestała być zarezerwowana wyłącznie dla salonów fryzjerskich. Dzięki suszarko-lokówce Sencor SHS 9100RS każda użytkowniczka może stworzyć zachwycającą…
CZYTAJ

Ekspertka ostrzega: choroby dziąseł rozwijają się po cichu. Jak je zatrzymać?

Krwawią przy szczotkowaniu, bolą przy dotyku, a oddech traci świeżość - to nie tylko drobne niedogodności, ale sygnały, że dziąsła…
CZYTAJ

Zmiana czasu a ADHD – jak przesunięcie zegara wpływa na sen, nastrój i koncentrację? 

Zmiana czasu, choć z pozoru niewielka, może w istotny sposób zaburzyć funkcjonowanie osób z ADHD. – Już przesunięcie zegara o…
CZYTAJ

Dzień Makaronu – czemu po makaronie chce nam się spać i co z tym zrobić? Radzi dietetyczka

25 października obchodzimy Światowy Dzień Makaronu – ulubionego dania wielu osób na całym świecie. Jednak wielu z nas po jego…
CZYTAJ

Europejska Federacja Periodontologii ujednoliciła standardy leczenia w Europie

Paradontoza to choroba, która dotyka coraz większej liczby osób. W Europie problemy z przyzębiem ma ponad 60% populacji[1], a w Polsce…
CZYTAJ

Aeroprostownica Sencor Artemiss SHI 9100RS – rewolucja w prostowaniu suchych i mokrych włosów

Aeroprostownica Sencor Artemiss SHI 9100RS to urządzenie, które redefiniuje codzienną stylizację włosów. Innowacyjna technologia prostowania za pomocą powietrza zapobiega nadmiernej ekspozycji…
CZYTAJ

Od krajowych strategii do lokalnych działań. Rolnictwo w obliczu zmian klimatu

Zmiany klimatu w coraz większym stopniu wpływają na rolnictwo – sektor, który z jednej strony odpowiada za bezpieczeństwo żywnościowe, a…
CZYTAJ

Bezpieczeństwo żywnościowe i klimat – wspólne wyzwania współczesnego świata

Światowy Dzień Żywności, obchodzony 16 października, to okazja do refleksji nad tym, jak powstaje żywność, jak z niej korzystamy i…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Plan B na kryzys: Joga i ćwiczenia w domu jako ratunek, gdy pogoda totalnie zniechęca

W sezonie jesienno-zimowym pogoda potrafi być największym wrogiem twojej regularności treningowej. Deszcz…
CZYTAJ

Od profilaktyki po rehabilitację – 29 października obchodzimy Światowy Dzień Udaru Mózgu. Nie lekceważ pierwszych objawów

Z okazji Światowego Dnia Udaru Mózgu przypominamy, jak poważnym wyzwaniem zdrowotnym pozostaje…
CZYTAJ

Zmiana czasu a ADHD – jak przesunięcie zegara wpływa na sen, nastrój i koncentrację? 

Zmiana czasu, choć z pozoru niewielka, może w istotny sposób zaburzyć funkcjonowanie…
CZYTAJ

Pokolenie Z a kryzys zdrowia psychicznego: dlaczego młodzi Polacy odczuwają największy niepokój?

Coraz częściej w mediach oraz przestrzeni publicznej słowo dobrostan odmieniane jest przez…
CZYTAJ

SAD – choroba afektywna sezonowa (Seasonal Affective Disorder), czyli sezonowy spadek nastroju. Na czym polega i jak sobie z nim radzić?

Jesień i zima to dla wielu z nas trudniejszy czas. Krótszy dzień,…
CZYTAJ