IMR świątecznie ze Starą Mydlarnią



Feeria aromatów kosmetyków połączona z pokazem ich zastosowania, bukiet zapachów autorskich potraw, kolędy śpiewane przez św. Mikołaja i naręcza prezentów pod prawdziwą choinką – to oprawa świątecznego lunchu prasowego przygotowanego w siedzibie IMR advertising by PR dla Starej Mydlarni.

Starą Mydlarnię, dziś firmę o zasięgu międzynarodowym, w 2001 roku założyła Sylwia Brzuska, łącząc pasję oraz miłość do piękna i natury. Gama kosmetyków Starej Mydlarni pozwala pielęgnować twarz, ciało, włosy, a aromatyczne olejki tworzą doskonałe dopełnienie relaksu w domowym Spa.

We wszystkich kosmetykach połączono tradycję i ekologię z nowoczesnymi rozwiązaniami, a bezpieczeństwo ich stosowania jest sprawdzane pod kątem mikrobiologicznym, fizykochemicznym, dermatologicznym oraz użytkowym.

– Ważną część naszej działalności stanowi produkcja całkowicie ręcznie wytwarzanych mydeł w blokach: glicerynowych i roślinnych vege, które można kroić w dowolne kształty. Klienci, kobiety i mężczyźni, w naszych kosmetykach cenią naturalność, aktywne surowce, również z polskich ziół z ekologicznych upraw, które dobroczynnie działają na skórę. Poza tym, pięknie pachną i są bardzo apetyczne – mówi Sylwia Brzuska.

Podczas konferencji prasowej dziennikarze mieli możliwość poznać i wypróbować niemal sto aromatycznych produktów Starej Mydlarni, zaprezentowanych przez Agnieszkę Lisińską i Natalię Okeke.




Monika Zieleniucha, właścicielka Pracowni Urody i Wioletta Marciniak, na twarzach i rękach kilku dziennikarek wykonały zabiegi o działaniu oczyszczającym, regenerującym, relaksującym i odmładzającym. Również broda św. Mikołaja została poddana specjalistycznemu działaniu zestawu Citrus Wood For Men.

Jak na świąteczne spotkanie przy naturalnej choince przystało, św. Mikołaj Maciej, akompaniując sobie na gitarze, zaśpiewał kilkanaście kolęd ochoczo wspomagany wielogłosem zebranych. Po koncercie drugi św. Mikołaj Igor wręczył mnóstwo prezentów skomponowanych z kosmetyków Starej Mydlarni.

Wielosmakowy i wielobarwny poczęstunek, jak zwykle, był koncepcyjnym dziełem Moniki Iskandar, dyrektor zarządzającej IMR advertising by PR.

Katastrofa naturalna – nie taka naturalna. Antropogeniczne uwarunkowania nasilenia zjawisk ekstremalnych i ich konsekwencji

W ostatnich dekadach obserwujemy w Polsce wzrost dotkliwości zjawisk ekstremalnych powodujących rozległe konsekwencje, określanych w przestrzeni publicznej jako „katastrofy naturalne”…
CZYTAJ

Okulary preprogresywne: rozwiązanie dla osób z pierwszymi objawami prezbiopii

Wraz z upływem lat zdolność oka do akomodacji, czyli dostosowywania ostrości widzenia do różnych odległości, stopniowo maleje. Około 35. roku…
CZYTAJ

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty kontroli i stereotypowe wyobrażenia o chorobie nowotworowej sprawiają,…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty. Czasem kończy się ono ulgą, ale bywa, że…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness Week (WAAW). Jest to globalna inicjatywa realizowana przez…
CZYTAJ

Dziura ozonowa – co się z nią stało?

Kiedy w latach 80. XX wieku naukowcy ogłosili, że nad Antarktydą pojawiła się „dziura ozonowa” – gigantyczny obszar niemal pozbawiony…
CZYTAJ

amień, który zostawia ślad w całym organizmie „Bakterie z kamienia nazębnego mogą przedostać się do krwi z ryzykiem zaostrzenia stanu zapalnego w innych narządach.”

Większość z nas wie, że kamień nazębny trzeba usuwać u dentysty, ale mało kto potrafi powiedzieć, czym właściwie różni się…
CZYTAJ

Lubię siebie. Nie dlatego, że jestem idealna. Dlatego, że jestem prawdziwa – wystartowała 6.edycja kampanii #lubiesiebie.

Kampania #lubiesiebie to nie kolejna inicjatywa o wyglądzie. To manifest świadomego życia w zgodzie ze sobą – ze swoim ciałem,…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień Cukrzycy, szczególnie, że z tą podstępną chorobą według…
CZYTAJ

Zupa krem z marchewki i pomarańczy

Rozgrzewająca, aromatyczna i pełna koloru — zupa krem z marchewki i pomarańczy to idealna propozycja na chłodniejsze dni. Lekko słodka,…
CZYTAJ

Choroba dziąseł, która uderza w serce

„Bakterie z jamy ustnej mogą dostać się do krwi i wywołać stan zapalny w naczyniach. To zwiększa ryzyko zawału.” Nie…
CZYTAJ

Cukrzyca i nowotwory. „To nie tylko współistnienie, ale wzajemne napędzanie się chorób”

Do 2030 roku liczba Polaków chorujących na cukrzycę może przekroczyć 4 miliony. W tym samym czasie liczba nowych przypadków nowotworów…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Okulary preprogresywne: rozwiązanie dla osób z pierwszymi objawami prezbiopii

Wraz z upływem lat zdolność oka do akomodacji, czyli dostosowywania ostrości widzenia…
CZYTAJ

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty.…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień…
CZYTAJ