Black Month w Hebe
Black Friday – coroczne święto wielkich wyprzedaży – w tym roku przypada na 25 listopada. Tego dnia w wielu sklepach organizowane będą atrakcyjne promocje i wyprzedaże. Tak jak w zeszłym roku, do ich grona dołącza rownież Hebe, powtarzając autorski format tego święta – Black Friday zmieniony zostaje w Black Month. W listopadzie, na klientów, co tydzień będą czekać nowe, niepowtarzalne oferty.
Hebe ponownie włącza się w wyjątkową i jedyną taką promocyjną akcję w roku. Wyróżniając się na tle innych marek, kontynuuje zeszłoroczny koncept i wydłuża jeden dzień promocji do całego miesiąca. Niższe ceny zawitają do sklepów stacjonarnych, na stronę internetową hebe.pl oraz do aplikacji na cały miesiąc. Każdy nowy tydzień to inny zestaw promocji – na klientów Hebe czekają wyjątkowe i różnorodne oferty.
Pierwszy tydzień miesiąca promocji potrwa od 31 października do 6 listopada br. W tym czasie klienci będą mogli skorzystać z wyjątkowych ofert specjalnych. Pierwsza z nich dotyczy takich marek jak m.in. Only Bio, Lierac, BlanX, LaQ, Mafka, AA, Versace, David Beckham, Mixa i wiele innych, których produkty będą przecenione o 30%. Z kolei za kosmetyki L’Oréal, Dermedic i Manu Natu zapłacimy z 40 procentową zniżką. Oprócz tego, na klientów czeka ponad 1300 produktów, których ceny spadną do 40%. Dodatkowo, produkty marek Hebe – Hebe Professional, Hebe Cosmetics, by Hebe, Hebe Basics, Hebe Naturals i Hebe for Men – objęte są specjalną ofertą -50% na drugi produkt.
Zapraszamy do skorzystania z niepowtarzalnych ofert przygotowanych w ramach Black Month w Hebe! Oferta dostępna jest w drogeriach Hebe, na hebe.pl oraz w aplikacji.
Fot. HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.