Rozświetlacz prasowany Shimmer Pressed Highlighter od AFFECT COSMETICS



Promienna cera to sekret szczęśliwych kobiet – wewnętrzna harmonia dodaje blasku również naszej twarzy. Nie zawsze jednak wszystko wygląda tak różowo. Co zrobić, żeby codziennie wyglądać i czuć się jak zakochana pierwszy raz nastolatka? Makijażystka odpowie: wystarczy dobry i umiejętnie nałożony rozświetlacz. Nowy highlighter od AFFECT COSMETICS to efekt współpracy z profesjonalną szkołą makijażu PRO MAKE UP ACADEMY, ale poradzi sobie z nim każda z nas.

Rozświetlacze prasowane w odcieniach Rio i Las Vegas to dwa z czterech wyjątkowych produktów do konturowania twarzy wchodzących w skład unikatowej kolekcji AFFECT i PRO MAKE UP ACADEMY.

Inspirowany światłami tętniącego nocnym życiem miasta Rozświetlacz Rio ma opalizujące różowe refleksy, które pięknie odbiją światło oraz sprawią, że twarz będzie wyglądała świeżo i promiennie. Natomiast rozświetlacz Las Vegas daje złote wykończenie, które dodaje twarzy świetlistości.

Jest to produkt wielofunkcyjny, który świetnie sprawdzi się również jako róż albo cień do na całą powiekę lub do podkreślenia wewnętrznego kącika oka.

Rozświetlacz zamknięty jest w luksusowym różowo-złotym opakowaniu z lusterkiem, dzięki któremu prezentuje się pięknie nie tylko na twarzy, ale również na toaletce. Z pewnością nie zgubi się również w torebce czy w kosmetyczce.




Rozświetlacz tworzy idealne połączenie z bronzerami Havana i Brazil z kolekcji AFFECT i PRO MAKE UP. W zależności od właściwości matuje, rozświetla lub brązuje, nie pozostawiając plam na twarzy.

Do wyboru mamy 2 odcienie:

08 Rio
09 Las Vegas

Skład/INCI: Mica, Titanium Dioxide, Triethylhexanoin, Phenyl Trimethicone, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Synthetic Paraffin, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Polyethylene, Silica, Polybutene, Phenoxyethanol, Polytetrafluoroethylene, Pearl Powder, Parfum (Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Lilial, Alpha-isomethyl ionone), Tin Oxide, Ethylhexylglycerin, CI 77491. Opakowanie:9g Cena – ok. 69 zł

Marka AFFECT tworzy profesjonalne kosmetyki dla każdej z nas. Poziom umiejętności makijażowych Polek jest coraz wyższy i ich wymagania względem kosmetyków również stają się coraz bardziej surowe. Zmniejsza się dystans między profesjonalnymi wizażystami i kobietami samodzielnie wykonującymi codzienny makijaż. Marka AFFECT, będąca producentem profesjonalnych produktów, powstała, by wypełnić lukę między kosmetykami z najwyższej półki a tymi do codziennego makijażu.

Jej twórcy deklarują, że to, co nakładamy na twarz, wpływa na naszą cerę. I dlatego marka od samego początku kładzie nacisk na wysoką jakość kosmetyków, a także ich aspekt pielęgnacyjny. Produkty marki AFFECT są dopracowane w każdym szczególe, aby działały również na inne zmysły – cienie do powiek wspaniale pachną, a pudry i róże mają unikalny, piękny sweterkowy wzorek, który cieszy oko i przykuwa uwagę.

Czy to ADHD? Kiedy objawy są sygnałem, by zgłosić się do specjalisty

W ostatnich latach coraz więcej osób zastanawia się, czy ich codzienne trudności z koncentracją, organizacją czy emocjami mogą mieć związek…
CZYTAJ

Katastrofa naturalna – nie taka naturalna. Antropogeniczne uwarunkowania nasilenia zjawisk ekstremalnych i ich konsekwencji

W ostatnich dekadach obserwujemy w Polsce wzrost dotkliwości zjawisk ekstremalnych powodujących rozległe konsekwencje, określanych w przestrzeni publicznej jako „katastrofy naturalne”…
CZYTAJ

Okulary preprogresywne: rozwiązanie dla osób z pierwszymi objawami prezbiopii

Wraz z upływem lat zdolność oka do akomodacji, czyli dostosowywania ostrości widzenia do różnych odległości, stopniowo maleje. Około 35. roku…
CZYTAJ

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty kontroli i stereotypowe wyobrażenia o chorobie nowotworowej sprawiają,…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty. Czasem kończy się ono ulgą, ale bywa, że…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness Week (WAAW). Jest to globalna inicjatywa realizowana przez…
CZYTAJ

Dziura ozonowa – co się z nią stało?

Kiedy w latach 80. XX wieku naukowcy ogłosili, że nad Antarktydą pojawiła się „dziura ozonowa” – gigantyczny obszar niemal pozbawiony…
CZYTAJ

amień, który zostawia ślad w całym organizmie „Bakterie z kamienia nazębnego mogą przedostać się do krwi z ryzykiem zaostrzenia stanu zapalnego w innych narządach.”

Większość z nas wie, że kamień nazębny trzeba usuwać u dentysty, ale mało kto potrafi powiedzieć, czym właściwie różni się…
CZYTAJ

Lubię siebie. Nie dlatego, że jestem idealna. Dlatego, że jestem prawdziwa – wystartowała 6.edycja kampanii #lubiesiebie.

Kampania #lubiesiebie to nie kolejna inicjatywa o wyglądzie. To manifest świadomego życia w zgodzie ze sobą – ze swoim ciałem,…
CZYTAJ

Cukrzyca typu 2 – choroba, którą coraz częściej… cofamy

O cukrzycy powinniśmy rozmawiać nie tylko 14 listopada – w Światowy Dzień Cukrzycy, szczególnie, że z tą podstępną chorobą według…
CZYTAJ

Zupa krem z marchewki i pomarańczy

Rozgrzewająca, aromatyczna i pełna koloru — zupa krem z marchewki i pomarańczy to idealna propozycja na chłodniejsze dni. Lekko słodka,…
CZYTAJ

Choroba dziąseł, która uderza w serce

„Bakterie z jamy ustnej mogą dostać się do krwi i wywołać stan zapalny w naczyniach. To zwiększa ryzyko zawału.” Nie…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Czy to ADHD? Kiedy objawy są sygnałem, by zgłosić się do specjalisty

W ostatnich latach coraz więcej osób zastanawia się, czy ich codzienne trudności…
CZYTAJ

Okulary preprogresywne: rozwiązanie dla osób z pierwszymi objawami prezbiopii

Wraz z upływem lat zdolność oka do akomodacji, czyli dostosowywania ostrości widzenia…
CZYTAJ

Dlaczego tak boimy się raka? Ekspertki o emocjach, które towarzyszą chorobie

Dla wielu osób diagnoza raka wciąż brzmi jak wyrok. Strach, poczucie utraty…
CZYTAJ

Co dalej po badaniu z okazji Movember? Dowiedz się, czym jest leczenie HIFU

Dzięki kampanii Movember wielu mężczyzn po raz pierwszy trafia na badanie prostaty.…
CZYTAJ

Światowy Tydzień Wiedzy o Antybiotykach (WAAW): wspólny głos w walce z cichą pandemią

W dniach 18-24 listopada po raz kolejny obchodzony jest World Antimicrobial Awareness…
CZYTAJ