Kampania reklamowa HARIBO z zupełnie nowym spotem!



HARIBO rozpoczyna nową odsłonę kampanii TV. Po raz pierwszy w historii marki spot reklamowy został kompleksowo przygotowany w Polsce: począwszy od stworzenia koncepcji aż do realizacji.

Reklama wykorzystuje charakterystyczną dla HARIBO platformę Kids Voices, a idea kreatywna opiera się na tym, że Misie HARIBO budzą dziecięcą radość tak bardzo, że nawet dorośli zaczynają mówić dziecięcymi głosami!

Nowy spot jest jednocześnie mocno osadzony w polskich realiach i wykorzystuje motyw szachów, które są jak misie HARIBO – dają radość i łączą pokolenia! Reklamę wyróżnia niepowtarzalna, autentyczna scenografia polskiego turnieju szachowego, a autorami scenariusza są… dzieci! Dialog między zawodnikami powstał w wyniku warsztatów z dziećmi, które podczas zabawy opisały swoimi słowami charakterystyczne cechy Misiów HARIBO.

Reklama z pewnością zwróci uwagę konsumentów i pozostawi odbiorców w objęciach dziecięcej radości, zgodnie z mottem marki: „HARIBO smak radości dla dzieci i dorosłych!”.

„Jesteśmy przekonani, że lokalny charakter kampanii pozwoli nam na zbudowanie jeszcze większej świadomości marki HARIBO. Wierzymy też, że konsumenci uśmiechną się, widząc nasz spot i pokochają naszych aktorów. Mamy nadzieję, że ta pierwsza, całkowicie polska reklama odniesie duży sukces” mówi Anna Stróżyńska, dyrektor marketingu HARIBO Polska.




Nowa reklama HARIBO będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych, docierając do szerokiego grona odbiorców marki. Spot zobaczyć będzie można także w kinach, na YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Za koncept kreatywny odpowiada Brainbox, a za realizację dom produkcyjny Filmokracja.

Marka, którą kochają konsumenci

Badanie świadomości marki przeprowadzone w czerwcu 2022 roku pokazało, że marka HARIBO jest najsilniejszą marką w kategorii, a Złote Misie HARIBO są obecnie najbardziej rozpoznawalnym kształtem żelek w Polsce i jednym z najważniejszych atutów marki. HARIBO wyróżnia się na rynku różnorodnością oferty, dziecięcą radością, innowacyjnością i atrakcyjnością produktów. Dzięki temu marka HARIBO postrzegana jest jako love brand, utrzymujący najwyższe wyniki świadomościowe, lojalnościowe oraz sprzedażowe.

Link do spotu: https://youtu.be/6kmJvfaTH5U

Świadoma suplementacja sportowców – jakość, czystość, odpowiedzialność

Wybór suplementów diety, szczególnie w środowisku sportowym, odgrywa fundamentalną rolę. Sportowcy, podlegający regularnym kontrolom antydopingowym, muszą ufać, że produkty, które…
CZYTAJ

Europejski Dzień Wiedzy o Antybiotykach (EAAD) został ustanowiony w 2008 r. przez Komisję Europejską i jest obchodzony corocznie w dniu 18 listopada w całej Europie.

W ramach EAAD i WAAD na całym świecie organizowane są wydarzenia kierowane do społeczeństwa oraz specjalistów medycznych, propagujących wiedzę na temat…
CZYTAJ

Żylaki to problem milionów Polaków. Jak skutecznie zapobiegać i leczyć?

Żylaki to powszechny problem zdrowotny dotykający niemal połowę dorosłej populacji w Polsce. Częstotliwość występowania niewydolności żylnej jest wyższa niż cukrzycy…
CZYTAJ

Jak holistyczne podejście do zdrowia poprawia nasze samopoczucie?


W życiu wielu kobiet pojawiają się momenty, gdy stres zaczyna odbijać się nie tylko na zdrowiu fizycznym, ale także na…
CZYTAJ

Relacja ze spotkania prasowego, 5 edycji kampanii #lubiesiebie, z udziałem znanych ambasadorek.

W warszawskiej restauracji PRIMITIVO Kuchnia i Wino odbyło się spotkanie prasowe dedykowane 5. edycji kampanii #lubiesiebie, której inicjatorem jest dr…
CZYTAJ

Na cukrzycę choruje cała rodzina. Jak wspierać bliską osobę z cukrzycą?

Cukrzyca, choć jest chorobą nieuleczalną, gdy jest wyrównana, daje szansę na aktywne życie. Jednak, by tak się stało, niezbędne wręcz…
CZYTAJ

Retinoidy i witaminy w beauty-planie 3 kluczowe potrzeby skóry

Schyłek roku to czas podsumowań i ustalania beauty-planów. Jesień jest królową zmian. To właśnie teraz najuważniej obserwujemy stan skóry i…
CZYTAJ

Rola mikrobiomu i diety w utrzymaniu zdrowych jelit

Mikroorganizmy zamieszkują zarówno środowisko zewnętrzne, jak i wnętrze ludzkiego organizmu. Ich zespoły tworzą mikrobioty, które zasiedlają różne obszary ciała, jak…
CZYTAJ

Movember – kobiety cichymi bohaterkami walki o zdrowie mężczyzn

W listopadzie na ulicach królują wąsy, a w mediach i rozmowach coraz częściej pada jedno hasło – Movember. To międzynarodowa…
CZYTAJ

Jakość powietrza w Polsce uzależniona jest nie tylko od działalności człowieka

Jakość powietrza w Europie znacznie się poprawiła w ciągu ostatnich dziesięcioleci, ale zanieczyszczone powietrze nadal stanowi największe zagrożenie dla zdrowia…
CZYTAJ

Jak wybierać odpowiednie kosmetyki do pielęgnacji stref intymnych?

Zdrowie intymne zaczyna się od odpowiedniej pielęgnacji i świadomego wyboru kosmetyków. Choć często skupiamy się na codziennym oczyszczaniu, pielęgnacja delikatnych…
CZYTAJ

5 listopada 39 lat temu przeprowadzono pierwszy udany przeszczep serca – wspomnienia prof. A. Bochenka

To było 39 lat temu, 5 listopada - Serce zostało wycięte, a w klatce piersiowej pojawiła się ogromna, pusta przestrzeń,…
CZYTAJ





ZDROWIE

VIEW ALL

Świadoma suplementacja sportowców – jakość, czystość, odpowiedzialność

Wybór suplementów diety, szczególnie w środowisku sportowym, odgrywa fundamentalną rolę. Sportowcy, podlegający…
CZYTAJ

Europejski Dzień Wiedzy o Antybiotykach (EAAD) został ustanowiony w 2008 r. przez Komisję Europejską i jest obchodzony corocznie w dniu 18 listopada w całej Europie.

W ramach EAAD i WAAD na całym świecie organizowane są wydarzenia kierowane…
CZYTAJ

Żylaki to problem milionów Polaków. Jak skutecznie zapobiegać i leczyć?

Żylaki to powszechny problem zdrowotny dotykający niemal połowę dorosłej populacji w Polsce.…
CZYTAJ

Jak holistyczne podejście do zdrowia poprawia nasze samopoczucie?


W życiu wielu kobiet pojawiają się momenty, gdy stres zaczyna odbijać się…
CZYTAJ

Na cukrzycę choruje cała rodzina. Jak wspierać bliską osobę z cukrzycą?

Cukrzyca, choć jest chorobą nieuleczalną, gdy jest wyrównana, daje szansę na aktywne…
CZYTAJ