Torebka klasy biznes
Wiadomo, że styl biznesowy ma swój ściśle określony dress code. Stonowane kolory, klasyczne kroje i starannie dobrane zestawy- to znak rozpoznawczy biurowych stylizacji. Tu nie ma miejsca na modowy luz- każdy detal powinien być starannie zaplanowany. Chyba każda kobieta przyzna zatem, że choć wizerunek współczesnej bizneswoman jest szykowny, to jednak jest również śmiertelnie nudny. W myśl tej zasady, idealnym dopełnieniem szarej garsonki czy granatowego kostiumu powinna być dyskretna, nierzucająca się w oczy torebka, najlepiej w neutralnym, czarnym kolorze, który pasuje „do wszystkiego”.
Jednak coraz liczniejsze grono kobiet biznesu chce nudzie powiedzieć: „stop!” i choćby przy pomocy drobnego elementu stylizacji zamanifestować swoją osobowość. Dla takich kobiet marka Kruczek przygotowała szeroką gamę torebek, które będą znakomicie współgrać z wizerunkiem profesjonalnej w każdym calu bizneswoman, a jednocześnie nadadzą całej stylizacji nutki świeżości i lekkości.
– Dzisiejsze bizneswoman lubią niebanalne dodatki -zatem nie tylko „mała czarna” ale i inne kolory są w modzie: szykowna i stylowa czerwień czy połączenia czerni i bieli, oraz wszelkie odcienie szarości. Jednak w tym sezonie stawiam w modelach typu kufry na bestsellerowe kolory- zieleń, szmaragd i fuksję… oraz na subtelny połysk! – mówi Joanna Kruczek, projektantka torebek.
Wiadomo, że styl biznesowy ma swój ściśle określony dress code. Stonowane kolory, klasyczne kroje i starannie dobrane zestawy- to znak rozpoznawczy biurowych stylizacji. Tu nie ma miejsca na modowy luz- każdy detal powinien być starannie zaplanowany. Chyba każda kobieta przyzna zatem, że choć wizerunek współczesnej bizneswoman jest szykowny, to jednak jest również śmiertelnie nudny. W myśl tej zasady, idealnym dopełnieniem szarej garsonki czy granatowego kostiumu powinna być dyskretna, nierzucająca się w oczy torebka, najlepiej w neutralnym, czarnym kolorze, który pasuje „do wszystkiego”.
Jednak coraz liczniejsze grono kobiet biznesu chce nudzie powiedzieć: „stop!” i choćby przy pomocy drobnego elementu stylizacji zamanifestować swoją osobowość. Dla takich kobiet marka Kruczek przygotowała szeroką gamę torebek, które będą znakomicie współgrać z wizerunkiem profesjonalnej w każdym calu bizneswoman, a jednocześnie nadadzą całej stylizacji nutki świeżości i lekkości.
– Dzisiejsze bizneswoman lubią niebanalne dodatki -zatem nie tylko „mała czarna” ale i inne kolory są w modzie: szykowna i stylowa czerwień czy połączenia czerni i bieli, oraz wszelkie odcienie szarości. Jednak w tym sezonie stawiam w modelach typu kufry na bestsellerowe kolory- zieleń, szmaragd i fuksję… oraz na subtelny połysk! – mówi Joanna Kruczek, projektantka torebek.